en dan kun je er net zo goed een strip staal tussen zetten dat stuurt ook nietsterker nog....
hij moet aan beide kanten kunnen bewegen,
anders zit je stuur vast. en kun je helemaal niet meer sturen
sterker nog....
hij moet aan beide kanten kunnen bewegen,
anders zit je stuur vast. en kun je helemaal niet meer sturen
Of een rubber scharnierAan een kant zit er natuurlijk een kogelkop, die moet dus ook aan de andere kant komen, begrijp ik ?
hier kan je je ei dus kwijt. [afbeelding]
Leuk een algemeen zijspantopic. Die hadden we nog niet. Kan ik hier mooi alles kwijt wat ik in een ander zijspan gerelateerd topic niet kwijt kanTe beginnen bij, heeft iemand nog een grimeca remklauw liggen?? Moet spiegelbeeld van deze zijn:
[afbeelding]
Excuus voor de slechte foto.
Wat heb jij toch met eiers...
Mijn dank is zeer groot heer A.FtersalesDie klauw he, moet die nog gereviseerd?
Of is hij zo te gebruiken.
Wat heb jij toch met eiers...
,iemand nog een grimeca remklauw liggen?? Moet spiegelbeeld van deze zijn:Excuus voor de slechte foto.
… als je duur wilt doen, zeg je dat je een achterrem van een oudere Bimota zoekt.
Een echt veel gebruikt remklauwtje.
De Brembo P2 F08 (google is your friend en zo heet dat ding) is denk ik nog het makkelijkst te krijgen. Deze heb je ook in een linkse en rechtse uitvoering. Schrik niet van de nieuwprijs.
Is hetzelfde als die Grimeca. Heb je nog een MZ in de schuur staan, dan heb je vrijwel dezelfde, maar staat er MZ op, alleen rechts.
Prima remmetje door zijn eenvoud. Jarenlang ook verbouwd op EML´s. Ook leuk om zowel een linkse als een rechtse op de bak te verbouwen, met een mooie beugel, en die op beide remmen aan te sluiten.
Richard
Op de oude K-serie zit inderdaad de 08. Net als Moto Guzzi, Laverda, Ducati.Lijkt veel op zo'n Brembo ding dat op een eerste versie BMW K zit. Heb ik er ook nog 2 van liggen mocht die andere niet passen.