Ah, naar boven toe werkt inderdaad niet.Een auto kan worden afgesteld door iemand met toegang en kennis. Dit wordt gedaan naar het maximaal haalbare van een brandstof i.c.m. een motor en alles wat er aan vast zit. Het computertje in een motor (blok) kan terug regelen naar een slechtere brandstof. Staat hij op 95 afgesteld dan kan hij ook op, bij wijze van spreken, 85 lopen. Op 101 ook maar daar komt niets meer uit dan op 95.
Afregelen boven waar hij op afgesteld staat kan dus ook een auto niet.
Dat heb je bijzonder netjes gedaan, heb meerdere Honda V-twin's gehad maar beter dan 1 op 20 zat er nooit in.HONDA XL600V '93: 5,02 liter/100km of 1 op 24,9
5 op 100 is toevallig 1 op 20Dat heb je bijzonder netjes gedaan, heb meerdere Honda V-twin's gehad maar beter dan 1 op 20 zat er nooit in.
Meestal wel, maar een XL600V is een Transalp volgens mij, en die heeft 2 cilinders5 op 100 is toevallig 1 op 20
En een XL600 heeft dat geen dikke één cilinder?
Verdomd, keek als echte Nederlander alleen naar de 1 op 24,9.5 op 100 is toevallig 1 op 20
En een XL600 heeft dat geen dikke één cilinder?
Nomko?Verdomd, keek als echte Nederlander alleen naar de 1 op 24,9.
1 op 20 komt meer in de buurt.
En zoals Nomko al aangeeft is een XL600v een TransAlp, de V heeft Honda waarschijnlijk eraan geplakt om aan te geven dat het om een V-Twin gaat (net zoals XRV750, NTV650, NT650V etc.).
1:8 met wat geluk op m’n Blackbird.
Als een idioot
Ik rij heel sportief; ik verleen voorrang en geef de anderen 3 seconden voorsprong voordat ik ze probeer te verslaan op mijn woon werk route.Sportief rijden vind ik veel voorrang verlenen. Dan verbruik je wel wat meer want je moet vaker afremmen en weer optrekken.