Het Big-Ass Bandit Topic | Deeltje 36 | Het geheime topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
mee eens, komt die van een B-king?
twijfel echt welke koplamp unit ik erop doe
 
Heeyys ik sta weer in de OP *O*

Fototje is wel een beetje oud..
Mag deze ervoor in de plaats?
10356226_649954811748810_6540756309759226359_n.jpg


Of doen jullie ook meer dan 1 bike pp?

7656_452158938195066_412799466_n.jpg

208438_121888967888733_5201431_n.jpg


En de laatste, die ziet er nu zo uit :+

10363737_649975401746751_7154371181733424379_n.jpg
 
Ow trouwens,
Ik heb nog een splinternieuw voortandwiel liggen voor een B6. Iemand interesse.. heeelemaal Gratisch ;)
 
Laatst bewerkt:
Grote garage denny?
voortandwiel kan ik wel gebruiken als niemand hem hoeft O-)
 
Grote garage denny?
voortandwiel kan ik wel gebruiken als niemand hem hoeft O-)

Nee, ze staan allemaal buiten, wel droog. Behalve dat frame. Dat was een Savage, nu soon to be cafe bike. Die staat in een loods bij vrienden. Kheb helaas geen garage.

Je mag hm uiteraard hebben, ophalen heeft wel heeel sterk de voorkeur eigenlijk. Moet ik weer een envelop zoeken, naar t postkantoor enzo. En ik ben lui! :+
Is dat een optie?
Grrtz!
 
En deze is zoo vet! Alleen dat onderkuipje, zou dat niet mooier zijn in t blauw.
Verder echt heeeeel bruut!! :9~ Altijd al bewondering gehad voor deze, die koplamp is echt apart.
thanks de onderkuip is bewust niet gespoten omdat die ook van echt carbon is en dat in combi met het voor en achterspatbord vond ik juist vet.En een onderkuip in vol carbon is vrij uniek :-)
 
thanks de onderkuip is bewust niet gespoten omdat die ook van echt carbon is en dat in combi met het voor en achterspatbord vond ik juist vet.En een onderkuip in vol carbon is vrij uniek :-)

Ow dat zag ik niet op de pic. Dat maakt het nog wel een heel stuk vetter ja!
Heb je geen hogere resolutie foto's?

Ook van de striping op de kappen?
Was jij dat trouwens die toen die (achter)kappen van me heb meegegkregen?
 
Ow dat zag ik niet op de pic. Dat maakt het nog wel een heel stuk vetter ja!
Heb je geen hogere resolutie foto's?

Ook van de striping op de kappen?
Was jij dat trouwens die toen die (achter)kappen van me heb meegegkregen?
ja klopt was ik die jou kappen heb mee gekregen heb men eigen kappen gerepareerd met wat donor plastic van die kappen.hogere resolutie foto's heb ik nog niet moet ik nog een keertje maken.
striping is een ferrari kleur california blue.
Maar jij had die vette duc toch ook nog of heb je die weer weg gedaan?
 
Nee, ze staan allemaal buiten, wel droog. Behalve dat frame. Dat was een Savage, nu soon to be cafe bike. Die staat in een loods bij vrienden. Kheb helaas geen garage.

Je mag hm uiteraard hebben, ophalen heeft wel heeel sterk de voorkeur eigenlijk. Moet ik weer een envelop zoeken, naar t postkantoor enzo. En ik ben lui! :+
Is dat een optie?
Grrtz!

Rotterdam is wat ver zit helemaal aan de andere kant in nijmegen.
Misschien iemand anders uit de buurt die hem wil anders betaal ik de verzendkosten met wat extra voord e moeite ;)
 
ja klopt was ik die jou kappen heb mee gekregen heb men eigen kappen gerepareerd met wat donor plastic van die kappen.hogere resolutie foto's heb ik nog niet moet ik nog een keertje maken.
striping is een ferrari kleur california blue.
Maar jij had die vette duc toch ook nog of heb je die weer weg gedaan?


Ik had die duc ja.. maar die is helaas verkocht aan een goede vriend om ruimte en budget te maken voor het bouwen van de Cafe racer. Ik heb achteraf wel een beetje spijt eigenlijk...

Maar is wel op deze manier verkocht met het idee dat ik hem (als die hem zat wordt) altijd nog terug over kan nemen.
Ik mis vooral het koppel, zie hieronder. Die run heeft hij laten doen net na de koop.
Die bovenste lijn is de koppelkromme. Zie hoe snel dat omhoog gaat en ook praktisch het hele toerenbereik op zijn piek blijft..
Achja..
10479554_669818856429072_4585540949549077680_n.jpg

10356275_669815269762764_4919401654064342831_n.jpg

200605_364192813658346_709765_n.jpg
 
Ik had die duc ja.. maar die is helaas verkocht aan een goede vriend om ruimte en budget te maken voor het bouwen van de Cafe racer. Ik heb achteraf wel een beetje spijt eigenlijk...

Maar is wel op deze manier verkocht met het idee dat ik hem (als die hem zat wordt) altijd nog terug over kan nemen.
Ik mis vooral het koppel, zie hieronder. Die run heeft hij laten doen net na de koop.
Die bovenste lijn is de koppelkromme. Zie hoe snel dat omhoog gaat en ook praktisch het hele toerenbereik op zijn piek blijft..
Achja..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Was een mooi ding idd en koppel is netjes zal alleen maar mijn uitdraai er niet naast zetten:-)
Die gaat nog een plons verder _O-
 
Was een mooi ding idd en koppel is netjes zal alleen maar mijn uitdraai er niet naast zetten:-)
Die gaat nog een plons verder _O-

Je hebt altijd baas boven baas he ;)
Karakter zal ook wel flink anders zijn van die 1200 tov de 2cil Monster.

Ik zou best nog eens een keer met een B12 willen rijden, kijken of dat was is voor me.
 
Rotterdam is wat ver zit helemaal aan de andere kant in nijmegen.
Misschien iemand anders uit de buurt die hem wil anders betaal ik de verzendkosten met wat extra voord e moeite ;)

Stuur je adres maar ffies via de PB. Zal het tandwiel van de week opzoeken. Misschien lukt het dan dit weekend om hem op de post te doen. Maar t kan ook een weekje later worden, ik ga festivallen dit weekend nmlk.
 
Ik ga ook mijn vering vervangen voor en achter. Nu ben ik deze: http://www.optitune.nl/wilbers-promoto-progressieve-voorvorkveren-40975 tegen gekomen. Heeft iemand hier ervaring mee of kan andere aanbevelen.

En ik heb een Bandit 600 uit 98', nu heb ik hier gelezen dat je er het best een achterveer van de Gsxr op kan zetten. Van welk bouwjaar moet ik er dan een hebben?

Achterveer is een beetje 'trail en error'. De originele was bij mij 300mm. Ik heb een 1000 K5/K6 (volgensmij) voor 45 euro en die was 325mm lang en paste met heel veel moeite. Probeer er 1 op te scharrelen van 315 of 320mm lengte. Dmv de veervoorspanning kun je dan nog wat aan je hoogte stellen (ik heb de veervoorspanning bij mijn veer nu erg laag staan).
 
Is er hier al eens iemand geweest die de standaard remmen van bandit 600 (jaren 90 model) ook vond tegenvallen?

Heb momenteel wel stalen remleidingen en nog niet zo'n oude remblokken, maar het remvermogen valt gewoon tegen. Je mist het gevoel van een goede rem onder het rijden.

Is dit gewoon vanwege de techniek uit de jaren 90 of zijn er eventuele andere remklauwen die passen op deze bandit?
 
Is er hier al eens iemand geweest die de standaard remmen van bandit 600 (jaren 90 model) ook vond tegenvallen?

Heb momenteel wel stalen remleidingen en nog niet zo'n oude remblokken, maar het remvermogen valt gewoon tegen. Je mist het gevoel van een goede rem onder het rijden.

Is dit gewoon vanwege de techniek uit de jaren 90 of zijn er eventuele andere remklauwen die passen op deze bandit?


In de reviews van die tijd waren ze er ook niet zo over te spreken.
Maar bij mij persoonlijk deze ze het juist erg goed, en ik ben een zeikerd over remmen. Bij mijn SV en mijn R6 heb ik die dan ook vervangen, maar bij de B6 was ik eigenlijk wel tevreden.
Ik had idd ook stalen leidingen en andere remschijven en zachte blokken. Remhendel was altijd ontzettend hard en de boel greep goed aan... Wat zijn de ervaringen van de andere B6 rijders hier daarover?
 
In de reviews van die tijd waren ze er ook niet zo over te spreken.
Maar bij mij persoonlijk deze ze het juist erg goed, en ik ben een zeikerd over remmen. Bij mijn SV en mijn R6 heb ik die dan ook vervangen, maar bij de B6 was ik eigenlijk wel tevreden.
Ik had idd ook stalen leidingen en andere remschijven en zachte blokken. Remhendel was altijd ontzettend hard en de boel greep goed aan... Wat zijn de ervaringen van de andere B6 rijders hier daarover?

Want ik heb dus geen idee of andere schijven wat gaan uithalen voor mij of eventueel andere blokken? Heb al een kennis op de motor laten rijden en conclusie is dat de remmen wel goed werken, maar dat je het gevoel mist dat hij ook echt remt. Als je de hendel intrekt, krijg je dus gewoon niet gevoel dat hij ook echt de rem in gaat.

Ben in ieder geval benieuwd hoe andere bandit 600 rijders dit ervaren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan