Unruled
Joe Bar style
Waarom zou je dat nou weer doen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoe dat zo?Afgelopen zaterdag mijn bandit 1200 ingeruild voor een 600
Waarom zou je dat nou weer doen
Hoe dat zo?
-koppelingsdeksel met venster wordt soms op ebay aangeboden.
-knippers lijken een weerstand nodig te hebben. Waarschijnlijk zijn er leds gemonteerd. Misschien dat de doffe? knippers dan ook weer goed werken. Even checken of bij de doffe wel de goede lampjes in zitten.
- Wil de Leo wel ruilen tegen een origineel. ;-)
Ja alleen is aspen bijna 4 euro per liter... das toch 60 euro wil je een volle tank (wat ik dus zou willlen voor de winter).Met of zonder witte achtergrond ?
Origineel? Nee bedankt, heb er daar nog 2 van liggen
Zegt er eentje wat...Waarom zou je dat nou weer doen
Hey hey ik ben geen fan van downsizen hoor
Hallo,
Me even voorstellen,
Ik heet Dieter, 23 jaar oud en woon in West-Vlaanderen, België.
Vorige week weer een Bandit gekocht. Had in 2013 al hetzelfde model, tot een oma me overhoop reed met haar wagen. Was toen erg tevreden over het model, daarom maar dezelfde gekocht. Foto erbij, zal komend weekend eens een betere maken:
[afbeelding]
Nu heb ik enkele vragen:
-Nieuwe banden nodig, had zelf gedacht om er Michelin Pilot road 4 op te leggen. Goed idee of iemand met andere suggesties?
-Uitlaat, ben niet zo'n fan van de Leovince, iemand een carbon demper in de aanbieding?
-Ben ook op zoek naar een koppelingdeksel met venster
-Richtingaanwijzers knipperen te snel, en achteraan veel te dof, wat kan ik hiermee?
Alvast bedankt!
Ja, dat had ik ook. Dat keiharde staal is die pin die je eruit wil hebbenUnruled/Vester, hoe hebben jullie die achterremklauw doorgeboord om die pinnen er uit te kunnen tikken?
ik heb een nieuwe 3mm metaalboor gekocht, maar kom ik maar een klein eindje in. Dan wil de boor niet verder. Het lijkt wel of er eerst een laag aluminium is en daarna keihard staal.
Hadden jullie die ervaring ook?
Ik ben nu aan het kijken of ik de achterklauw niet splitsen kan en het probleem zo oplossen.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Unruled/Vester, hoe hebben jullie die achterremklauw doorgeboord om die pinnen er uit te kunnen tikken?
ik heb een nieuwe 3mm metaalboor gekocht, maar kom ik maar een klein eindje in. Dan wil de boor niet verder. Het lijkt wel of er eerst een laag aluminium is en daarna keihard staal.
Hadden jullie die ervaring ook?
Ik ben nu aan het kijken of ik de achterklauw niet splitsen kan en het probleem zo oplossen.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Serieus? Is die wand maar zo dun dan? En loopt die pen zover door?Ja, dat had ik ook. Dat keiharde staal is die pin die je eruit wil hebben
Nou ja, een millimetertje of 3. Als je eerder dan dat niet verder komt moet je misschien een scherper boortje pakken
Je kunt de klauw ook wel splitsen, maar om dat nou elke keer te doen... Als je dat gaatje er 1x hebt zitten is het daarna altijd 2 minuutjes werk om je blokken te wisselen.
Ja dat klopt. Ongeveer 3 mm.
Dan kunnen we hem er zo uittikken.
Heeft ook mijn voorkeur ipv splitsen.
Thanx voor de info.
Mooi zo, ja ze kunnen echt idioot vastrottenEn gelukt.
Godsamme, wat hebben we nog keihard met een zware hamer op die drijver moeten tikken voor de pennen loskwamen. Niet meer normaal. Ik dacht nog even en dan barst de aluminium klauw.
Zaten helemaal vastgevreten(49.000 km).
Nu mooi opschuren en invetten, zuigertjes eruit en opfrissen.
Was al aan het kijken naar een andere klauw....
Dat staal is de pen priem erop en een ferme tik met de hamer, en het komt losUnruled/Vester, hoe hebben jullie die achterremklauw doorgeboord om die pinnen er uit te kunnen tikken?
ik heb een nieuwe 3mm metaalboor gekocht, maar kom ik maar een klein eindje in. Dan wil de boor niet verder. Het lijkt wel of er eerst een laag aluminium is en daarna keihard staal.
Hadden jullie die ervaring ook?
Ik ben nu aan het kijken of ik de achterklauw niet splitsen kan en het probleem zo oplossen.
Heeft iemand hier ervaring mee?