Het Big-Ass Bandit Topic | Deeltje 36 | Het geheime topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
-koppelingsdeksel met venster wordt soms op ebay aangeboden.
-knippers lijken een weerstand nodig te hebben. Waarschijnlijk zijn er leds gemonteerd. Misschien dat de doffe? knippers dan ook weer goed werken. Even checken of bij de doffe wel de goede lampjes in zitten.
- Wil de Leo wel ruilen tegen een origineel. ;-)

Origineel? Nee bedankt, heb er daar nog 2 van liggen ;)
 
Ja alleen is aspen bijna 4 euro per liter... das toch 60 euro wil je een volle tank (wat ik dus zou willlen voor de winter).Met of zonder witte achtergrond :+?

Klopt, die rommel is hartstikke duur, maar het werkt erg goed. Vooral bij ons is het wel fijn als een motor direct aanslaat als ie een tijdje gestaan heeft. Met Aspen erin is eigenlijk altijd starten en lopen :Y .
Als je na iedere winter je carburateurs ultrasoon laat reinigen, kost het je meer..........maar ik snap heel best dat je je tank niet vol mikt met Aspen. Wij doen er een liter of 3 a 4 in, de motoren staan warm en droog, dus roestvorming in de tank is er practisch niet.

Je mag (als dat gaat tenminste........) de witte achtergrond wel weg laten.......... :$ :$
 
Iemand met een Bandit 600 die Nog progressieve voorveren nodig heeft?
Het zijn getrapte veren. Deze ik had Empyrium gekregen, maar heb ze vervangen door traploze.
Dus als iemand interesse heeft hoor ik het graag
 
Unruled/Vester, hoe hebben jullie die achterremklauw doorgeboord om die pinnen er uit te kunnen tikken?
ik heb een nieuwe 3mm metaalboor gekocht, maar kom ik maar een klein eindje in. Dan wil de boor niet verder. Het lijkt wel of er eerst een laag aluminium is en daarna keihard staal.
Hadden jullie die ervaring ook?
Ik ben nu aan het kijken of ik de achterklauw niet splitsen kan en het probleem zo oplossen.
Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Me even voorstellen,
Ik heet Dieter, 23 jaar oud en woon in West-Vlaanderen, België.

Vorige week weer een Bandit gekocht. Had in 2013 al hetzelfde model, tot een oma me overhoop reed met haar wagen. Was toen erg tevreden over het model, daarom maar dezelfde gekocht. Foto erbij, zal komend weekend eens een betere maken:
[afbeelding]

Nu heb ik enkele vragen:
-Nieuwe banden nodig, had zelf gedacht om er Michelin Pilot road 4 op te leggen. Goed idee of iemand met andere suggesties?
-Uitlaat, ben niet zo'n fan van de Leovince, iemand een carbon demper in de aanbieding?
-Ben ook op zoek naar een koppelingdeksel met venster
-Richtingaanwijzers knipperen te snel, en achteraan veel te dof, wat kan ik hiermee?

Alvast bedankt!

Ik heb deze gekocht, ziet er strak uit 8-)
Helaas nog niet gemonteerd, ben m'n motor aan het afbouwen, dan eerst rijden, daarna spuiten en daarna de gatgets monteren ;)

WOW SUZUKI 600-1200 BANDIT WINDOWED CLUTCH COVER WOW | eBay
 
Unruled/Vester, hoe hebben jullie die achterremklauw doorgeboord om die pinnen er uit te kunnen tikken?
ik heb een nieuwe 3mm metaalboor gekocht, maar kom ik maar een klein eindje in. Dan wil de boor niet verder. Het lijkt wel of er eerst een laag aluminium is en daarna keihard staal.
Hadden jullie die ervaring ook?
Ik ben nu aan het kijken of ik de achterklauw niet splitsen kan en het probleem zo oplossen.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ja, dat had ik ook. Dat keiharde staal is die pin die je eruit wil hebben ;)
 
Unruled/Vester, hoe hebben jullie die achterremklauw doorgeboord om die pinnen er uit te kunnen tikken?
ik heb een nieuwe 3mm metaalboor gekocht, maar kom ik maar een klein eindje in. Dan wil de boor niet verder. Het lijkt wel of er eerst een laag aluminium is en daarna keihard staal.
Hadden jullie die ervaring ook?
Ik ben nu aan het kijken of ik de achterklauw niet splitsen kan en het probleem zo oplossen.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik heb de hele klauw toen uit elkaar gehaald, gelijk helemaal schoongemaakt en weer gemonteerd. Dus alle bouten eruit.
 
Nou ja, een millimetertje of 3. Als je eerder dan dat niet verder komt moet je misschien een scherper boortje pakken :+

Je kunt de klauw ook wel splitsen, maar om dat nou elke keer te doen... Als je dat gaatje er 1x hebt zitten is het daarna altijd 2 minuutjes werk om je blokken te wisselen.
 
Nou ja, een millimetertje of 3. Als je eerder dan dat niet verder komt moet je misschien een scherper boortje pakken :+

Je kunt de klauw ook wel splitsen, maar om dat nou elke keer te doen... Als je dat gaatje er 1x hebt zitten is het daarna altijd 2 minuutjes werk om je blokken te wisselen.

Ja dat klopt. Ongeveer 3 mm. *O*
Dan kunnen we hem er zo uittikken.
Heeft ook mijn voorkeur ipv splitsen.

Thanx voor de info.
 
Ja dat klopt. Ongeveer 3 mm. *O*
Dan kunnen we hem er zo uittikken.
Heeft ook mijn voorkeur ipv splitsen.

Thanx voor de info.

En gelukt. *O*
Godsamme, wat hebben we nog keihard met een zware hamer op die drijver moeten tikken voor de pennen loskwamen. Niet meer normaal. Ik dacht nog even en dan barst de aluminium klauw.
Zaten helemaal vastgevreten(49.000 km).
Nu mooi opschuren en invetten, zuigertjes eruit en opfrissen.

Was al aan het kijken naar een andere klauw....
 
Laatst bewerkt:
Iemand belangstelling?
Geperforeerd deksel. Zag hem net op MP.

full


http://link.marktplaats.nl/m914440478
 
En gelukt. *O*
Godsamme, wat hebben we nog keihard met een zware hamer op die drijver moeten tikken voor de pennen loskwamen. Niet meer normaal. Ik dacht nog even en dan barst de aluminium klauw.
Zaten helemaal vastgevreten(49.000 km).
Nu mooi opschuren en invetten, zuigertjes eruit en opfrissen.

Was al aan het kijken naar een andere klauw....
Mooi zo, ja ze kunnen echt idioot vastrotten :)
 
Over ethanol gesproken:

Vanmorgen m'n GT750 gestart na 6maanden stilstand, zat een liter of 5 competition102 in de tank.
Had hem bewust niet volgetankt aangezien ik de tank wilde opknappen vd winter (en toen kwam m'n bandit project voorbij..)

Vanmorgen nog 5liter 98 bij gegooid voor het starten.
Druk op de knop 3sec, nog een keer starten en lopen! Geen gezeik met doorstarten, slecht lopen oid. Carbs waren ook niet afgetapt voor de winter.

Voor mij alleen nog maar 98 of 102 voor de winterstop 8-)
 
Unruled/Vester, hoe hebben jullie die achterremklauw doorgeboord om die pinnen er uit te kunnen tikken?
ik heb een nieuwe 3mm metaalboor gekocht, maar kom ik maar een klein eindje in. Dan wil de boor niet verder. Het lijkt wel of er eerst een laag aluminium is en daarna keihard staal.
Hadden jullie die ervaring ook?
Ik ben nu aan het kijken of ik de achterklauw niet splitsen kan en het probleem zo oplossen.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Dat staal is de pen ;) priem erop en een ferme tik met de hamer, en het komt los
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan