Heb je ook de mengbuizen en naalden gedaan of alleen de rubbertjes?Zo, waterpomp gereviseerd en carburateurs idem. Onderdelen ca 100 euro en uurtje of vier bezig. Voornamelijk O ringetjes bij de waterpomp en keerring. Viezigheid in de carburateurs viel mee, maar alle pakking en rubbertjes waren niet zo best meer--> lekkage.
Fijn, geen plas vloeistof meer onder de brommer en het loopt weer als een zonnetje. Beter starten ook, ben benieuwd wat het voor het verbruik gaat doen. Stationair afstellen blijft gefreubel, maar is uiteindelijk gelukt.
Hier en daar bladdert de lak van het blok, dus mooier is ie der niet van geworden
Heb je ook de mengbuizen en naalden gedaan of alleen de rubbertjes?
Mijne gaat in de verkoop. Het is niet mijn ding. Leuke fiets maar de rijstijl ligt me niet.
Te koop: BMW F650 Funduro - Motor-Forum
is het niet iets voor Sammie? Maar ja, je weet het niet met die carburateur membraam rubbers natuurlijk
Mijne gaat in de verkoop. Het is niet mijn ding. Leuke fiets maar de rijstijl ligt me niet.
Te koop: BMW F650 Funduro - Motor-Forum
Daarom heb ik nog een R60/6, een R1100GS twee K75 zijspannen en een MZ zijspan. Moeders klaagt dat het een beetje veel is. Choppers heb ik helemaal niets mee en sportfitsen alleen als het twins zijn.Daarom heb ik drie verschillende typen motoren
Yamaha Virago 750 bouwjaar 1992 Een heerlijke v-Twin met veel koppel
Honda CB 750 Nighthawk bouwjaar 1992 Een fijne toermotor 4 cilinder gebruik ik voor snel van A naar B
BMW F650GS Dakar bouwjaar 2003 een heerlijke 1 pitter Ga ik ik in het wekend van 25 mei eens goed uitproberen in de Ardennen
Ze zij alle drie zeer verschillend in karakter met rijden