Vork is van een kawasaki KX250 1993. Ook het wiel, klauw, schijf en spatbord. Kon destijds het hele zwikje kopen op marktplaat voor 50eu van iemand met een gestrand XR project. Heb wel de vork gereviseerd; keerringen, geleidebussen etc.Cool, wat voor vork is dat?
Gaaf, waar is dit?
Heb de KX stuurpen af laten draaien naar een gelijke binnenmaat van de balhoofd lagers. Toen bijpassende lagers gezocht (All-Balls website) buitenmaat F650(52 uit men hoofd) en binnenmaat KX stuurpen. Dat is eigenlijk de enige wijziging, zelf het originele kuipwerk paste nog.Gaaaf!
Ik rij ook steeds meer offroad met de F. Wellicht dat ik ook maar eens een vork upgrade moet doen.
Is dit een bolt-on conversie of moet je een hoop wijzigen?
BrabantGaaf, waar is dit?
Ik heb trouwens een extra voorspatbord gemonteerd. GS style zogezegd.
Het werkt vooral goed bij hele diepe plassen, ik kreeg altijd een golf over me heen maar nu niet meer.
Uiteraard van AliExpress, uiteraard haast voor niks.
Ook heel nice. Ik heb met de stock Funduro nog de TET-Slovenia gereden. Incl. wild camperen
Ik heb een rekje gemaakt zodat ik zadeltassen mee kan nemen. Gewoon van CVpijp en strip. Best goed gelukt vind ik zelf.
Beste stijn,Ik zal mijn BMW ook maar eens voorstellen.
'94 met 55000 km op de teller.
Hoog voorspatbord, voorvorkrubbers, handkappen en verstralers.
Gr Stijn
Carburateur revisie setje monteren. Bekend probleem. Of heel braaf altijd je kraan dichtdraaien na iedere rit. Werkt ook goed.