Oeps... M'n vorige post vergeten te posten. Update:
Waarom hij niet wilde starten is me nog steeds een raadsel. Accu was niet stuk. Van alles doorgemeten en geprobeerd met andere accu's. En pats boem hij deed 't weer. Hij liet eerst de startmotor niet draaien ofzo, dus heb alles maar ff in de contactspray gezet. Verder geen last meer van gehad dus.
Vervolgens heb ik de boel uit elkaar gehaald om de carburateurs te reinigen en nieuwe rubbers er in te leggen. Ik had een setje bij MLM-parts besteld, zitten ook 2 rubbers bij die ik niet kon vinden in de carburateurs? Hoe dan ook. Die carburateurs waren flink smering, dus dat was echt wel nodig.
Een van de naaldgeleiders...
Vervolgens ook de handvatverwarming geïnstalleerd (met relais op achterlicht), knipperlicht vervangen (was afgebroken), en de afgebroken tellerkabel vervangen. Had ook de kabelboom nog goed willen nalopen om te kijken of ik dat lek nog ergens kon vinden. Maar ik wilde zo graag rijden en m'n vingers vroren er deze week zo'n beetje af met al de sleutelen buiten. Heb hem overigens ook niet meer nagemeten, misschien zat er toch iets niet helemaal goed de vorige keer. 'T nieuwe luchtfilter gaat er komende week in. Binnenkort alle dolle bouten van de kuip vervangen/plaatsen en de olie vervangen. Hoop dat ik dan weer ff klaar ben.
Oh voor ik het vergeet:
Hij rijdt echt fantastisch sinds de carburateurs weer lekker schoon zijn! Hij lekt geen benzine meer uit 't luchtfilter, hij start meteen (zelfs zonder choke), en stationair blijft ie ook weer draaien