Het BMW K1200/1300 S/R/R Sport Topic VI: The Power To Wow!

Status
Niet open voor verdere reacties.
nice. mooi apparaat, veel plezier ermee. maar dat gaat volgens mij wel lukken.(ik ben tenminste nog steeds blij met mijn k1200s, al 3 jaar en 26000km verder, ik heb motoren gehad die ik eerder beu was hahahaha)
en welkom op het power to wow! deel van motor-forum.
 
Ik ben op zoek naar een nette aftermarket K1200S demper met db killer voor ongeveer 100 euro in de regio Gelderland / Overijssel (bijv mivv).

Verder heb ik deze navigatie kogel gekocht en die schijn je met een inbusje vast te kunnen draaien, maar ik krijg met geen mogelijkheid een inbus sleuteltje erbij. De kogel eraf halen geeft ruimte om bij de inbus te komen, maar die zit moervast. Heeft iemand ervaring met dit dingetje?
*update, verhitten in kokend water, een doek en een waterpomptang en een andere tang hielpen.. kennelijk zat hij vast met loctite

1185357149-17440.jpg

Hier gekocht
 
Laatst bewerkt:
Zo, die van mij is eindelijk ingereden.

ClBbAr6VEAApDef.jpg


Kunnen we beginnen met het afrijden. :P
 
Laatst bewerkt:
En zo stond ie er een weekje ofzo geleden bij in Oostenrijk (ben net terug van vakantie).

grossglockner_k1200s.png


Beetje vies inmiddels, maar verder spinnend als een tevreden poes.
 
Nee, smartphone is om te bellen en onderweg te internetten. Voor foto's gebruik je een fotocamera. ;)
 
De mijne draait ook ongeveer 1200tr/min.Lijkt me vrij normaal.
Wel vind ik dat naarmate hij warmer wordt,moeilijker schakelt.Het schakelen gaat eigenlijk vlot,maar gaat steeds gepaard met zware klak(de een keer harder dan de andere) die ik bij mijn japanners niet gewoon was.

Naar ik al zowat rondgelezen heb is dit precies ook normaal,of zijn er toch in ieder geval meerderen die hier last van hebben.(Iemand misschien oplossing hiervoor?)


Ok, maar ik heb echt het idee, dat hij tot voor kort lager in de toeren zat bij stationair draaien...

Schakelen is idd niet te vergelijken met een Japanse naaimachine. Ook hiervoor ben ik bij de BWM dealer geweest. Die gaf aan dat dit heel normaal is voor deze bike. Ze adviseerde me zelfs om op te schakelen zonder te koppelen..
 
Schakelen is idd niet te vergelijken met een Japanse naaimachine. Ook hiervoor ben ik bij de BWM dealer geweest. Die gaf aan dat dit heel normaal is voor deze bike. Ze adviseerde me zelfs om op te schakelen zonder te koppelen..

Is dat niet te verhelpen zoals bij een RT met een Motorex full synthetische olie?
 
Heeft er iemand tips (foto´s) om een gps(welke?) op de K1200S te bevestigen.Het liefst zou ik het dashboard van de moto ook nog zien.
 
Ik heb een zumo 220 erop. Lekker klein dus je ziet het dashboard nog en toch groot genoeg voor navigatie. Heb net foto's gemaakt maar ze zijn te groot om hier te posten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan