Het BMW K1200/1300 S/R/R Sport Topic VI: The Power To Wow!

Status
Niet open voor verdere reacties.
*proest*

Ik vind er best toffe modellen tussen zitten (waaronder de V-ROD), alleen het gros van de figuren die er mee rijden en de bijbehorende 'performance enhancements'... :r



:r
full
typetjes
 
Laatst bewerkt:
Hier staat een 1, 2, 3 en viercilinder.
De 1 cilinder gaat niet zo hard, Yamaha grasmaaier. 8-)
Verder een 900SS, een Streettriple en een K1200R.
Die drie laatste hebben allemaal een eigen karakter, en zijn alle leuk om op te sturen.
Je ziet inderdaad wel veel HD Rijders met errug zware mondhoeken incl OCC snor.

Have fun op de V-Rod, vind hem stiekem ook wel mooi..... :9
 
...nee helaas..., was dat maar zo... B|
...zit ook nul-komma-nul schot in...

Wellicht kun je dit enorme netwerk gebruiken bij het zoeken. Er zijn nog steeds bedrijven die het goed doen, en die goede mensen zoeken.

Kunnen wij je helpen?

Groet.
UX-man
 
Wellicht kun je dit enorme netwerk gebruiken bij het zoeken. Er zijn nog steeds bedrijven die het goed doen, en die goede mensen zoeken.

Kunnen wij je helpen?

Groet.
UX-man
:^
Naar welke functie ben je op zoek? Bij mij op het werk zijn goede mensen altijd welkom namelijk
 
...tja..., het werk vinden is niet zo'n punt...

...maar..., als bijna 50-er (op papier ; voel er verder niks van...) wordt het al lastig, dan heb ik ook nog een beetje de pech dat ik relatief in het Noorden zit, en als kers op de Werkzoekendentaart vallen een hoop potentiële werkgevers tegenwoordig ook over de reisafstand heb ik gemerkt...

...èn..., het is bizar hoe lang sommige vacatures open blijven staan...; de werkgever in spé kan tegenwoordig bijna oneindig blijven wachten..., want er meldt er zich altijd wel iemand, met de beste papieren, met de meeste ervaring, en ook nog voor het allerminste geld... :/



...kreeg laatst een afwijzing met daarin de nuchtere tekst : 'gezien de reisafstand, kan er van een reële samenwerking geen sprake zijn'...

...het was ongeveer 50 kilometer van huis ; en alleen snelweg... :/

…heb echter verdikke jaren de afstand Zutphen – Zwolle gereden ; vond het heerlijk ontspannend na een dag werken…

…maar toen het allemaal nog leuk was, viel daar geen hond over…



...maar goed ; we laten het hoofd niet hangen...
...en zoeken driftig verder...

...ben trouwens altijd in de automotive-branche werkzaam geweest...
...en leidinggevend verkoopadministrateur is mijn ding...

…ben echter niet vies om van alles en nog wat aan te pakken…
…laatste functie was bijvoorbeeld ‘service-adviseur’ (bij een autobedrijf uiteraard)…

…maar ik kan bijvoorbeeld ook heel goed grasmaaien, motor poetsen, stofzuigen, praatjes maken, dingen kopen, etc.etc. … ;)
 
...ben trouwens altijd in de automotive-branche werkzaam geweest...
...en leidinggevend verkoopadministrateur is mijn ding...

…ben echter niet vies om van alles en nog wat aan te pakken…
…laatste functie was bijvoorbeeld ‘service-adviseur’ (bij een autobedrijf uiteraard)…

…maar ik kan bijvoorbeeld ook heel goed grasmaaien, motor poetsen, stofzuigen, praatjes maken, dingen kopen, etc.etc. … ;)
Helaas zit ik in een hele andere branche ...
 
Jobsearch MF ;).

Nou, wie weet zit ik in de goede business?

Nog iemand op zoek naar een ict'er? Ervaring o.a. als consultant, projectleider, ICT-manager.
Kennis van technieken als o.a. SBC (citrix), virtualisatie, Lan/wan, voip, wintel omgevingen.

Ambulante functie geen bezwaar.
 
Jobsearch MF ;).

Nou, wie weet zit ik in de goede business?

Nog iemand op zoek naar een ict'er? Ervaring o.a. als consultant, projectleider, ICT-manager.
Kennis van technieken als o.a. SBC (citrix), virtualisatie, Lan/wan, voip, wintel omgevingen.

Ambulante functie geen bezwaar.
Wellicht ;) We hebben hier een flinke IT (dev+ops) afdeling...
 
Of een werktuigbouwkundig ingenieur met leidinggevende ervaring op MT-niveau in de civiele sector? Inmiddels ook ervaring als MVO- en KAM adviseur.
Niet geschoten is immers altijd mis? ;)
 
Nog niet..... Reorganisatie is aangekondigd. En gezien mijn MT-positie weet ik meer dan anderen. Ook over mijn eigen positie B| .

En dan nog... Ik kan ook heel goed tussen de regels door lezen ;) .
 
Laatst bewerkt:
...ik kan dat woord reorganisatie bijna niet meer horen, of lezen hè...
...heb vanaf 2006 de ene naar de andere reorganisatie voor de kiezen gehad...

...om stress van te krijgen...
...en dat heb ik dus nu ook... B|

...de 1 wordt simpel van een te hoge werkdruk, de ander van totaal geen werk(druk)...



...misschien heb ik daarom ook wel die Triple voor erbij gekocht..., even de gedachten naar iets anders...
...hoewel dat maar een tijdelijk (lap)middel is natuurlijk ; daar ben ik mij ook maar weer van bewust...

... :/ ...
 
...ik kan dat woord reorganisatie bijna niet meer horen, of lezen hè...
...heb vanaf 2006 de ene naar de andere reorganisatie voor de kiezen gehad...

...om stress van te krijgen...
...en dat heb ik dus nu ook... B|

...de 1 wordt simpel van een te hoge werkdruk, de ander van totaal geen werk(druk)...



...misschien heb ik daarom ook wel die Triple voor erbij gekocht..., even de gedachten naar iets anders...
...hoewel dat maar een tijdelijk (lap)middel is natuurlijk ; daar ben ik mij ook maar weer van bewust...

... :/ ...

Ja ken dat.

Ook als MT-lid bij transities betrokken geweest. En dan kan je proberen in te brengen dat er rust in de tent moet komen na 5 reorganisaties in 4 jaar, geluisterd wordt er niet. Antwoord was steevast "Rust roest"
Inmiddels is de werksfeer ver onder nul, heb je ongemotiveerde werknemers om over een teamgeest maar te zwijgen.

Vraag mij af wanneer ingezien wordt dat tevreden medewerkers de basis van een organisatie zijn. Minder ziekteverzuim, een helpende hand naar anderen en "vertegenwoordigerrs" naar buiten.

Gelukkig rij ook ik motor om zo nu en dan eens lekker uit te waaien. Letterlijk en figuurlijk.

Wens de werkzoekenden hier heel veel succes toe. Tip is vooral uit te gaan van eigen kracht.
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd hoe de BMW motorrad dag was.
Het weer is volgens mij iets minder dan voorspeld. Helaas gingen wij het niet redden vandaag.
Iemand nog mooie foto's gemaakt?

Wel lekker de K12S gewassen en in de was gezet. met een soort turtle was, welke doorzichtig is. Ideaal.

Even een vraagje; de bouten in m'n remschijven 'voor' zijn geoxideerd. Iemand tips hiervoor? Kan je ergens een nieuwe set aanschaffen? Of moet dat bij de officiële dealer. Het is een beetje een doorn in het oog.



full
 
AlexR! vraagt naar de stand van zaken...:

Ben benieuwd hoe de BMW motorrad dag was.
Het weer is volgens mij iets minder dan voorspeld.

Iemand nog mooie foto's gemaakt?

...yep, ons zijn geweest...

...vanochtend 08.12 uur vertrokken met een beetje motregen op de pet...
...tussen Emmeldoord en Lelystad weer omgekeerd, want de toegangskaarten thuis laten liggen... B|

...dus ruim een dik uur verkloot met heen en weer rijden... :/

...daarna een beetje gasgegeven, en uiteindelijk om 12.10 uur op Zandvoort...
...veel bewolking onderweg gehad ; maar redelijke temperatuur...

...tis dat we met een handvol bekenden aan de koffie etc. hebben gezeten in een verder nogal kale koffietent, maar anders kan ik mij voorstellen dat je het gauw gezien had...

...was allemaal niet zo heel veel bijzonders te zien ; en dan bedoel ik standjes met leuke en/of speciale (koop of krijg)dingetjes...

...wel een hoop BMW's op de parkeerplekken ; dat dan weer wel... ;)

...die Chris Pfeiffer (ofzo) nou, die kan dus echt gewoon ballet doen met die F800R, en beetje rondjes draaien met een lompe K1600GT ging 'm ook niet slecht af...

...uiteindelijk om 16.00 uur weer richting huis getokkeld...
...en die 4 uur hebben we vooral vol gekwekt ; want anders had je echt wel in een uurtje bekeken...

...of het voor herhaling vatbaar is : ja best wel..., maar dan met meer van die standjes dus graag...

...hebben verder nergens aan meegedaan ; dus niet aan proefritten, niet aan een GPS-cursus, enz,enz...

...de meiskes in de flinterdunne weinig aan de verbeelding overlatende oranje spandex pakjes kregen trouwens wel alle aandacht...

...het had iets te maken met een motorvolgsysteem..., maar dat scheelde geen mens (man...) een biet..., en dat wisten blijkbaar de verkopers van dat spul ook wel, want anders hijs je die meiden niet in zulke pakjes...

...de koffie was in de BMW-tent 1,50 voor een slap bakkie, en 20 meter verderop kreeg je het vanuit de kofferbak van een Mini voor nix... :/

...maar daar kom je altijd later pas achter...

...hoopies foto's gemaakt ; moet ze alleen nog even ontwikkelen...
...en op de terugweg vertrokken met motregen...

...al met al best een leuke dag, maar dat had meer met het gezelschap te maken, dan wat er zoal te beleven was...

...wel lekkere muziek overal ; en daar zorgde broeder Corné Klijn voor...


full

...dit zien we Teus nog niet doen op z'n nieuwe F800R... ;)


...filmpje : tuut, tuut..., dat is snel...... :/
 
Laatst bewerkt:
Bere gezellig ; beetje karig ; K1600 GT sport bekeken en droog weer thuis

Op naar de K1600 dag ........ ( as zondag)

Ik denk dat u wel mag komen kijken :?
 
Het was gezellig daar. Maar erg karig inderdaad.
Ik heb me vooral vermaakt bij de Off Road Clinic en het kijken naar het stuntrijden.
Uiteindelijk was ik 16u weer thuis.
 
Hey guys, iemand geïnteresseerd in een versnellingsbak van een K1300R met slechts 7000km voor 600euro?

Ik had deze gekocht uit voorzorg omdat de bakken van een K1200R nogal eens durven kapot gaan, maar nu verkoop ik men motor en dus ook men versnellingsbak...

Ik heb men hart verloren aan een supermotard, de XT660X...

Versnellingsbak:
http://www.2dehands.be/motoren/acce...lingsbak-165277460.html?qq=k1200r&pc_id=&afd=

Motorfiets:
http://www.2dehands.be/motoren/moto...-16000km-160989948.html?qq=k1200r&pc_id=&afd=

Greetz en succes aan alle rijders.
 
De komende week moet het dan toch echt gebeuren. Ik moet op zoek naar nieuwe banden voor mijn K13S.

Ik maak de komende maanden waarschijnlijk het meest woon/werk kilometers en aangezien we de herfst in gaan heb ik het liefst ook flink wat grip op nat wegdek..

Wie heeft er nog suggesties?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan