Het centrale werkplaatshandboeken topic deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bikevouwer

MF veteraan
4 jun 2001
2.527
1
Hoofddorp
In navolging op dit topic Het centraal werkplaatshandboeken topic

Inloggegevens Bikevouwer werkplaatshandboekenserver

Voor een lijst met de boeken die we hebben kan je hier klikken

Stuur een mailtje naar Bikevouwer(at)gmail.com om je inloggegevens aan te vragen
vermeld tevens in je mailtje je nickname of handle op M-F, zonder nickname geen inlog !!!
Het liefste zie ik een link waarin ik kan zien dat je gereageerd hebt




Of kijk op de mirror
omdat ook hier weer de fijne medewerking van onze medelanders ten uiting kwam, mogen de mensen ook hier een username en password aanvragen
voor een inlog op de mirror even een mailtje sturen naar penguin(at)dhcp.net

Als wij constateren dat er misbruik gemaakt word van het account wat je krijgt (meerdere handboeken tegelijkertijd=leechen e.d) gaat je IP in de ban en kan je het verder rustig vergeten.
Het komt nl voor dat er mensen 7 verschillende fietsen aan het downloaden zijn.
De reden hiervoor is dat de server liefdewerk oud papier is en dus gewoon op een huis tuin en keuken kabel aansluiting staat.

ALLE accounts worden na 2 dagen weer verwijderd,dit om verspreiding van de account op internet te voorkomen !(tis heel jammer dat het zo moet zijn)

In principe is er uit elke map te downloaden!!

Uploaden kan alleen in de map UPLOADS,daar kan iedereen zijn werkplaatshandboeken opslaan,Grolsch of ikzelf zorgen er dan voor dat alles in de juiste map komt te staan.
De inlog voor de uploads = ftp://uploads:forum@bikevouwer.mine.nu



Als je upload vermeld dan merk_type_bouwjaren_engels of duits in de filenaam,dit is om het ons iets makkelijker te maken om alles op de juiste plek te zetten zonder elk pdf/zip/jpg file te moeten openen om te kijken om wat voor fiets het gaat.

Ik post regelmatig de statistics van de server.

[edit]download nu niet uit de map UPLOADS aangezien daar incomplete uploads in kunnen staan.

 
Laatst bewerkt:
Idd, bedankt, nu werkt ie weer van twee kanten.
Vondt dat al zo vreemd, maar dacht van ach, via oude inlog snuffelen en snel uploaden met de andere, maar nou de andere niet meer werkt, kon ik ook niet meer snuffelen, zal even weer wat aanvoeren, maar eerst even Honda CB Nighthawk 83 binnenhalen, geloof dat ie er staat

Bedankt in elk geval
 
nog maar eens een poging wagen.

Iemand toevallig een wphb te downen voor de Yammie xj600 (1985/72pk)

Het is dus geen diversion of seca, ik weet ook niet of dit bijvoorbeeld voor het blok iets uitmaakt.

Op de site van bikevouwer was ie (nog)niet
of inmiddels al wel??????

groeten

Loki

full
 
Ben bezig (of misschien is ie al klaar) met het uploaden van het servicehandboek van de Honda VF400f en de VF500f. Ik zag ze nog niet staan.. Vanavond ga ik eens ffies kijken of d'r nog iets tussen staat wat ik zelf kan gebruiken.
 
Op dit moment is de server offline vanwege stroomstoringen.
bij graafwerkzaamheden aan de weg hebben medewerkers van het grondverzetbedrijf de stroomkabel stukgegraven, ik vermoed dat in de loop van de dag de kabel weer gerepareerd is zodat ik vanavond de server weer online kan zetten.
mijn excuses hiervoor
 
Tijdje geleden de manual in pdf voor de bandit 600/1200 tot 2001 ge-upload

Ik heb inmiddels een nieuwe bandit en ben daarom op zoek
naar de wph voor de bandit 1200 NA 2001

iemand ????

En anders misschien een linkje ?
 
Beste 80.61.84.55,

2GB downloaden in een paar bezoeken lijkt me iets meer dan normaal gebruik. Zul je braaf zijn en het niet meer doen zodat we allemaal fijn gebruik kunnen blijven maken van dit soort diensten?
 
wanneer ik inlog op ftp://bikevouwer.mine.nu/

krijg ik wanneer ik klik op de map van suzuki:

an error occured opening the folder on the FTP server. Make sure you have permission to acces this folder.

details:
550 CWD failed. No permission. ;(

is dit omdat het max aantal personen al bereikt is of iets anders?
ik had ergens vaag hier iets zien staan dat Belgen problemen kunnen hebben met FTP of is dat volledig verkeerd?

op de mirorsite kan ik de pdf aanklikken en dan krijg ik gewoon "done" maar geen pdf te zien????

kan iemand hiermee helpen?/}
 
wanneer ik inlog op ftp://bikevouwer.mine.nu/

krijg ik wanneer ik klik op de map van suzuki:

an error occured opening the folder on the FTP server. Make sure you have permission to acces this folder.

details:
550 CWD failed. No permission. ;(

is dit omdat het max aantal personen al bereikt is of iets anders?
ik had ergens vaag hier iets zien staan dat Belgen problemen kunnen hebben met FTP of is dat volledig verkeerd?

op de mirorsite kan ik de pdf aanklikken en dan krijg ik gewoon "done" maar geen pdf te zien????

kan iemand hiermee helpen?/}
Als het goed is donwload je met een browser.
er zit een restrictie op de server die voorkomt dat je meerdere keren in kan loggen met hetzelfde ip adres en dat is nu net wat een browser probeert te doen.
ik heb je account aangepast ws doet ie alles nu wel zoals het hoort
 
jammer genoeg niet... ;(

ik krijg nog steeds die boodschap wanneer ik die suzukimap aanklik en rechtstreeks in één keer de link invullen lukt ook niet
ik gebruik idd internet explorer

die technische motorheftafel kan ik wel binnentrekken maar das niet echt wat ik zoek *D

zijn er andere oplossingen?
ik sta open voor alles... zolang het geen SM is 8-)
 
is deze zo veel gewijzigd dan?


Ja, toch wel.
De kuip is anders. (dus met name het demonteren ervan)
De bussen op de voorassen zijn anders.
en ook is de motor van binnen toch ook anders,
denk ik.....want bij het veranderen van uitlaat schiet
de hoeveelheid PK's niet omhoog
zoals bij het "oude" model. ;(

Ik heb hem pas een maandje, dus dat zijn de verschillen
die ik tot nu toe ben tegengekomen. Het zullen er best meer zijn.
 
Dankt U :}

nu nog leren wat een bougie enzo is en ik kan eraan beginnen *D

het enige van onderhoud dat ik kan is water bijvullen voor de ruitsproeiers van een wagen en dat zit nu juist niet op ne moto :P
 
Hai Bikevouwer, ik heb hier nog een boek van Haynes, Honda VTR 1000F(Firestorm, Super Hawk) '97-'00/XL 1000V (varadero) '99-'00. Heb je deze al geupload gekregen? Zoniet zal ik hem in gaan scannen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan