Het centrale werkplaatshandboeken topic deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bikevouwer

MF veteraan
4 jun 2001
2.527
1
Hoofddorp
In navolging van dit topic Het centrale werkplaatshandboeken topic deel 2

full


Spelregels werkplaatshandboeken server

Om in aanmerking te komen voor een useraccount moet men een half jaar of langer lid zijn van www.motor-forum.nl .

Kijk of je type motorfiets in de lijst voorkomt.!!
Staat ie niet in de lijst heeft het ook geen zin om hier te vragen want dan hebben we hem gewoon niet !!

Staat je boek in de lijst stuur dan een mailtje voor een inlog account.
Vermeld in je mailtje de naam die je op Motor-forum gebruikt. Let wel op want je inlogaccount verloopt na 2 dagen (autodelete)

Als je meer als 1 handboek wilt hebben vraag dat dan, dat voorkomt misverstanden geloof me en download de boeken dan NA elkaar.

Alles word in een logfile opgeslagen bij misbruik gaat je IP nummer in de ban en kom je niet meer op de server.

De spelregels voor de mirror zijn dezelfde als hierboven genoemd.

Als er mensen zijn die handboeken willen uploaden dan kan dat ten alle tijden op deze link.
Download niet uit de upload directory omdat daar incomplete handboeken op kunnen staan.

Mensen vergeet niet dat de server bij mij thuis op een huis tuin en keuken kabelaansluiting hangt, verwacht dus ook geen enorme downloadsnelheden.

De server ondersteunt afgebroken downloads (resume).

Als degene die een boek downloaden nu een kleine bijdrage willen overmaken op deze rekening blijft alles nog een beetje leuk.Een 5 euro per boek lijkt ons een redelijk bedrag.

Have fun Vouwer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dit vind ik nu echt jammer :(
dat iedereen over dezelfde kam geschoren wordt
zelf ben ik één van die belgen
ik probeer zo rap mogelijk die donatie te storten,de ene keer rapper dan de andere keer maar dat komt gewoon door mijn werk en de bank(openingsuren)maar daar komt er verandering in
en ik vind het maar normaal da er een donatie gestort word want de server moet maar draaiend gehouden worden en de boeken die aangekocht worden zijn ook niet voor niets
hopenlijk wordt de kraan niet dicht gedraaid voor de belgen of anders eerst storten en dan downloaden
 
Hey,

Kenwood96................

Om eerlijk te zijn, ik geef weinig commentaar/berichten. Maar nu moet ik ff m'n gal spugen...........................

Ik krijg elke keer een mailtje bij nieuwe berichten, als het gaat over werkplaatshandboeken. Elke keer kijk ik................ en dan............. waar gaat dit over?????????

Ga je eigen leven leiden/lijden......................


VanBa
 
Email notificatie: Mail mij zodra er gereageerd is???????????

Ok kun je dat ook niet?????? hollander zeker??????? :W


Ik wil graag op de hoogte blijven over nieuws met betrekking tot werkplaatshandboeken. Dus..........het vinkje aan/uit zetten lukt wel, maar dan blijf ik niet op de hoogte.

En wat betreft Hollander/Belg................. Ik heb totaal geen problemen met Belgen/Hollanders.......tis alleen jammer, dat er zowel tussen de Belgen als Hollanders, er altijd mensen bij zitten die het niet snappen of die een topic willen vergallen................

VanBa
 
Ik wil graag op de hoogte blijven over nieuws met betrekking tot werkplaatshandboeken. Dus..........het vinkje aan/uit zetten lukt wel, maar dan blijf ik niet op de hoogte.

En wat betreft Hollander/Belg................. Ik heb totaal geen problemen met Belgen/Hollanders.......tis alleen jammer, dat er zowel tussen de Belgen als Hollanders, er altijd mensen bij zitten die het niet snappen of die een topic willen vergallen................

VanBa

idd, ben ik het dus helemaal mee eens. Als vouwer er voor kiest om geen WPH-en aan belgen te verstrekken is dat zijn keuze (en de reden daarvoor heb je netjes via email ontvangen). En ga dan niet een email die je gehad hebt op het forum plaatsen en op die manier een reactie uitlokken van andere MF-ers en ga dan zeker niet zitten zeiken en het topic verneuken.

maargoed... iedereen weer on-topic ??!! *O* :Y ;)
 
De donatie is alleen voor de stroomkosten en de hardware kosten

De boeken kosten allemaal niks, althans die betaal ikzelf, en ook de hardware voor mij zijn voor mijn eigen rekening, wij als boek leveraars ontvangen in elk geval geen enkele donatie.

Ik althans, daarom upload ik ok geen grote bestanden, max 300 Mb, de andere kun je downloaden op 213.84.95.2 , daar moet je een login aanvragen, maar daar heb ik de DVD -ees staan
 
Ikzelf ben er helemaal niet gelukkig mee om het zo "hard" te moeten spelen.
Vind het alleen niet fair dat de Nederlandse MF leden gewoon netjes een donatie storten, en dat de Belgen er helemaal niets voor over hebben.
Dat heeft mij ertoe besloten om de rem op de belgische inlogs te zetten.Er staat hier 24/7 een server te draaien die alleen maar dan ook echt alleen staat te draaien voor de leden van MF om een werkplaatshandboek te kunnen downloaden.
Afgezien van de Hardware (de pc zelf en de benodigde harddisks) staat deze server ook gewoon aan het lichtnet te lurken, daar zijn dus de donaties voor bedoeld.
 
Niemand verplicht jullie om een donatie te storten. Er wordt alleen vriendelijk gevraagd om dat wél te doen. Zoals bikevouwer al aangeeft, kost het behoorlijk geld: die server is speciaal een FTP-server om WPHBs aan te bieden! We hebben het hier niet over een simpel oud bakkie wat in een hoekje staat te draaien; het gaat om letterlijk honderden gigabytes...
 
Laatst bewerkt:
Ik wil toch ook mijn reactie hier op geven al is er al zoveel over gezegt...

Ik begrijp dat je het jammer vind dat bikevouwer geen handboeken aan belgen meer verstrekt... snap ik best. Ook van vouwer begrijp ik het. Wat dat betreft niks aan de hand. Maar hoe je vervolgens begint te reageren... laag, erg laag.

En even voor de duidelijkheid, deze reactie heeft niks te maken de nationaliteit... bij een hollander was de reactie exact hetzelfde geweest.
 
uhm..ik heb inlog-account gehad om te downloaden van de mirror..maar ik kan nergens iets vinden wat ik kan downloaden? (http://motorguide.penguin.st/)

weet iemand hoe/waar in welke directory de te downloaden bestanden staan?
Ik kan daar alleen in de map 'categorie', dan staat er 'geen toegang'. En ik kan naar de map instellingen, dus ik zie nergens bestand staan of iets dergelijks... '(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan