Het circuit rondetijden topic 3 (Lees de OP!)

Is er een met en zonder chicane zx6r?


Maar serieus, word hij ook zonder chicane gereden?
De Zx6r zelf niet, de rijder erop wel :)

Ik heb het format van de andere rondetijden van Andalusië over genomen.

En hij wordt inderdaad ook zonder chicane gereden, hij ligt bij het opkomen van het achterste rechte stuk.
Zie lay-out, na bocht 13. Het scheelt nogal of je direct het rechte stuk op kan of eerst nog twee bochten moet maken ;)

1646147305.png
 
Nieuwe tijd, Almería
01:47.768 Lucienvz - BMW S1000RR 2018

Nieuwe tijd, Zolder
01:42.212 Lucienvz - BMW S1000RR 2018

Nieuwe tijd, Assen
01:48.135 Lucienvz - BMW S1000RR 2018

Nieuwe tijd, Zandvoort
01:50.207 Lucienvz - BMW S1000RR 2018

Nieuwe tijd, Ecuyers
01:51.228 Lucienvz - BMW S1000RR 2018

Nieuwe tijd, Portimao
01:55.301 Lucienvz - BMW S1000RR 2018
@Roy "R"acing graag gedaan... jammer genoeg was ik net niet snel genoeg op Almeria... maar gelukkig ben ik nog sneller op Zolder :P
 
Nee, dit gaat over opkomen achterste (lange rechte stuk)
Oh, dat is wel prettig voor @Roy "R"acing. Het is ook zo wat als er maar 1 variant is :+ _O-

Maar zonder gekheid, ik ben nu wel benieuwd. Kun je ook een plaatje van de layout sturen?

toevoeging 11:18 2/2/2023
Ik kan nu zelf mijn bericht bewerken, maar ik geef liever grif toe dat ik zelf fout zit. Ik ben abuis. Het is ook alweer een aantal jaar terug dat ik daar was.

Toch bedankt voor het lachen ;)
 
De Zx6r zelf niet, de rijder erop wel :)

Ik heb het format van de andere rondetijden van Andalusië over genomen.

En hij wordt inderdaad ook zonder chicane gereden, hij ligt bij het opkomen van het achterste rechte stuk.
Zie lay-out, na bocht 13. Het scheelt nogal of je direct het rechte stuk op kan of eerst nog twee bochten moet maken ;)

1646147305.png
Dan ga ik ff puzzelen hoe ik dat met de al genoteerde tijden ga doen. Meld het nog als het bijgewerkt is 👌🏻

@Roy "R"acing graag gedaan... jammer genoeg was ik net niet snel genoeg op Almeria... maar gelukkig ben ik nog sneller op Zolder :P
Word tijd dat ik daar een geluidsdag ga rijden 😈 😂
 
Dan ga ik ff puzzelen hoe ik dat met de al genoteerde tijden ga doen. Meld het nog als het bijgewerkt is 👌🏻


Word tijd dat ik daar een geluidsdag ga rijden 😈 😂
Heb op Andalucia zonder DB killer gereden met een Mivv GP.

Is vooral leuk bij stationair/warmdraaien, eenmaal rijdend vind ik het weinig toevoegen. Ik zou er iig niet voor naar Spanje vliegen :+
Maar misschien dat je motor 1 pk meer levert.
 
Nieuwe tijd Almeria:

01:46.690 Roy "R"acing - Suzuki GSX-R 600 2011

Zou eigenlijk zelfs 1:46.269 zijn (volgens de laptimer) alleen toen haalde ik waarschijnlijk net iemand in en is hij niet geregistreerd en de laatste sessie weer 1 van de vele rode vlaggen en dus niet meer kunnen aanzetten helaas.
Bekijk bijlage 1843381
Ik zag op FB dat je met bijzonder gezelschap reedt.
 
Heb op Andalucia zonder DB killer gereden met een Mivv GP.

Is vooral leuk bij stationair/warmdraaien, eenmaal rijdend vind ik het weinig toevoegen. Ik zou er iig niet voor naar Spanje vliegen :+
Maar misschien dat je motor 1 pk meer levert.
Gaat om Zolder. Daar heb je een geluidsdag nodig om een snelle ronde te zetten.
 
Gaat om Zolder. Daar heb je een geluidsdag nodig om een snelle ronde te zetten.
Moah, je moet je geluid(demping) gewoon voor elkaar hebben, dan kun je volgas langs de paal. Al is het afgelopen jaar wel moeilijker geworden.
Mijn snelste tijden op Zolder zijn ook gewoon gezet op de 98db dagen. Wel wat sjalommen af en toe :+.
 
Moah, je moet je geluid(demping) gewoon voor elkaar hebben, dan kun je volgas langs de paal. Al is het afgelopen jaar wel moeilijker geworden.
Mijn snelste tijden op Zolder zijn ook gewoon gezet op de 98db dagen. Wel wat sjalommen af en toe :+.
Ik rij met een 600 en dus jankend om vooruit te komen. Verschilt nogal per motor, maar prima IK heb een geluidsdag nodig om een snelle tijd te zetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: C4rN
Ik heb op de 1ste versie van Andalucia gereden. Dat is na 1 seizoen al aangepast.
Dus eigenlijk niet te vergelijken met de baan van nu, 21 bochten toen geloof ik.
 
Ik heb op de 1ste versie van Andalucia gereden. Dat is na 1 seizoen al aangepast.
Dus eigenlijk niet te vergelijken met de baan van nu, 21 bochten toen geloof ik.
Kan je niet ff nog een keer gaan?

Wat moet ik hier nu mee man!? :P


Edit: Ik zet je bij met chicane, anders zou je wel erg rustig rondgaan.
 
Nog even het lijstje verder aanvullen van afgelopen seizoen. })

Nieuwe tijd Mettet:
01:10.571 C4rN - Suzuki GSX-R 1000 2015

Nieuwe tijd Clastres (layout "rapide" 2400m):
01:16.076 C4rN - Suzuki GSX-R 1000 2015
 
Nog even het lijstje verder aanvullen van afgelopen seizoen. })

Nieuwe tijd Mettet:
01:10.571 C4rN - Suzuki GSX-R 1000 2015

Nieuwe tijd Clastres (layout "rapide" 2400m):
01:16.076 C4rN - Suzuki GSX-R 1000 2015
Welke andere opties zijn er op Clastres? Gezien je tijd zou ik denken dat je dezelfde als de rest hebt gereden?

Edit:
Aangezien er niet zoveel mensen gereden hebben, welke hebben jullie gereden?
@TeDeuM
@DafalganHooligan
@jin
@Caracalla
circuit-clastres-plan-septembre-2020.png
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan