Het Circuit Rondetijden Topic (Lees OP!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik was op weg voor 1:55 maar ben er helaas afgetikt, dus

Verbetering Assen

1:57.826 dogface - Yamaha R6 2007

En einde seizoen (6 gebroken ribben)


Lagen jullie met zn 2en in mandeveen ??

Ik heb mn tijd met 1 duizendste weten aan te scherpen, niet de moeite waard om het op te geven :P
 
Waren er nogal een paar af gegaan volgens mij.. heb er alleen 2 tegelijk zien gaan in groep 3B tussen mandeveen en duikersloot.. 2 zwarte/grijze motoren , waarvan 1 suzuki dacht ik ?

Ging smiddags zelf rechtdoor bij het insturen van Mandeveen, toen stond er nog iemand met blauwe motor en blauw pak
 
Ik ben er idd net voor of in de strubben afgetikt. Ging niet heel hard, strubben is tenslotte de langzaamste bocht maar ik brak 6 ribben tijdens de val. Lig nu nog in Assen in het ziekenhuis en heb komende 6 circuitdagen al afgezegd of doorverkocht.

Ik heb met Ferry contact gehad maar helaas heeft degene die me raakte zich niet gemeld. Ik heb hem wel op film maar daar zie je geen rijnummer op. Zou graag even met hem willen praten.
 
Ik ben er idd net voor of in de strubben afgetikt. Ging niet heel hard, strubben is tenslotte de langzaamste bocht maar ik brak 6 ribben tijdens de val. Lig nu nog in Assen in het ziekenhuis en heb komende 6 circuitdagen al afgezegd of doorverkocht.

Ik heb met Ferry contact gehad maar helaas heeft degene die me raakte zich niet gemeld. Ik heb hem wel op film maar daar zie je geen rijnummer op. Zou graag even met hem willen praten.

Kan je de coureur ook niet herkennen op de foto's die zijn gemaakt? Dat moet toch te doen zijn aan de hand van je video beelden.. Dan heb je ook gelijk zijn startnummer..
 
Ik ben er idd net voor of in de strubben afgetikt. Ging niet heel hard, strubben is tenslotte de langzaamste bocht maar ik brak 6 ribben tijdens de val. Lig nu nog in Assen in het ziekenhuis en heb komende 6 circuitdagen al afgezegd of doorverkocht.

Ik heb met Ferry contact gehad maar helaas heeft degene die me raakte zich niet gemeld. Ik heb hem wel op film maar daar zie je geen rijnummer op. Zou graag even met hem willen praten.


Ik stond zelf op het paddock te kijken vanaf het dak en zag je enkel glijden.Iemand riep hè die ene raakt de andere .Daardoor net niet kunnen zie wie het exact was.De rijnummers zijn vanaf daar trouwens toch niet te zichtbaar.

Begreep dat hij van zijn rijlijn raakte en daarna jou aantikte.Zal mijn kennis eens vragen of hij een nummer gezien heeft of kleur van de motor?

Kan je niks beloven gezien de afstand maar alvast beterschap gewenst kerel.
 
Thanks guys, enne zeker goede ideeen hier.
Mijn camera is thuis en ik ga de filmpjes ff beter bekijken. Race control is ook nog een optie. Maar, gewoon jammer dat hij zich niet gemeld heeft.

Ik mag trouwens morgen van zkh Assen terug naar zkh Bergen op Zoom. Voor mijn vrouw ook wat handiger. Benieuwd naar het ambulanceritje....
 
Kan je de coureur ook niet herkennen op de foto's die zijn gemaakt? Dat moet toch te doen zijn aan de hand van je video beelden.. Dan heb je ook gelijk zijn startnummer..
Ik denk dat dat lastig gaat worden ivm de Privacyverklaring/AVG..............organisaties zullen niet zomaar meer persoonsgegevens doorgeven.
Hooguit bemiddelen als tussenpersoon.
 
Dan nog zal er niks gebeuren. Ik ben er vorig jaar bij een crt dag eraf gebeukt ik kon er niks aan doen. Persoon haalde me net voor de stubben in en kwam naar rechts om de stubben aan te snijden maar ik zat nog naast hem. Direct naar race control gegaan met organisatie erbij en het was een racing incident volgens hun. Ik had zelf niks maar motor was totaal los en de persoon in kwestie kreeg niet eens een waarschuwing. Want zijn verklaring van ik had je niet gezien ik dacht dat ik er langs was is schijnbaar voldoende
 
Laatst bewerkt:
Zo zuur als het kan zijn : je hebt geen poot om op te staan :')
Sterker nog : je stemt er mee in door er voor te tekenen B|
 
Er zit nog wel wat verschil tussen vrij rijden en een race.
Denk dat dat verschil voor de wet/aansprakelijkheid nogal meevalt.
Het grootste verschil zit hem in "onder begeleiding" en "zonder begeleiding" rijden.
Dus met voorrijders of zonder.

Mocht een organisatie of circuit nalatig zijn, dan kunnen zij wettelijk denk ik wel aansprakelijk gesteld worden.......maar dan is het al grove nalatigheid.

Maar op de baan zelf, zonder voorrijders geef ik je weinig kans................succes.
 
Laatst bewerkt:
Denk dat dat verschil voor de wet/aansprakelijkheid nogal meevalt.
Het grootste verschil zit hem in "onder begeleiding" en "zonder begeleiding" rijden.
Dus met voorrijders of zonder.

Mocht een organisatie of circuit nalatig zijn, dan kunnen zij wettelijk denk ik wel aansprakelijk gesteld worden.......maar dan is het al grove nalatigheid.

Maar op de baan zelf, zonder voorrijders geef ik je weinig kans................succes.

dit dus

en ik schaar al onze bezigheden op een circuit even onder de noemer 'racerij'

dwz: wettelijk mag je het zelf oplossen en je kan elkaar nergens voor aansprakelijk stellen

wil niet zeggen dat het natuurlijk wel netjes is even je te melden na iemand een flinke klapper te hebben laten maken...
 
Daar gaat het mij ook om. Ik wil gewoon even met hem spreken en een gevoel krijgen hoe hij de actie bedacht had en of het rationaliseert. Niet om hem een schadeclaim aan te doen. Ik vind wel dat je iemand op zijn gedrag mag aanspreken op of naast de baan. Dat hij zich niet gemeld heeft vind ik bedenkelijk en zo zou ik persoonlijk in ieder geval wel minstens even navragen hoe het met die persoon is.
 
Laatst bewerkt:
Daar gaat het mij ook om. Ik wil gewoon even met hem spreken en een gevoel krijgen hoe hij de actie bedacht had en of het rationaliseert. Niet om hem een schadeclaim aan te doen. Ik vind wel dat je iemand op zijn gedrag mag aanspreken op of naast de baan. Dat hij zich niet gemeld heeft vind ik bedenkelijk en zo zou ik persoonlijk in ieder geval wel minstens even navragen hoe het met die persoon is.

:^ Helemaal mee eens!

Verder beterschap gewenst!
 
Het is al weer eventjes terug met een nieuwe tijd, tevens een nieuw pr :)


Dijon-Prenois

01:24.909 C.Blok BMW S1000RR 2016
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan