het demper(uitlaten) topic

welke demper zie/hoor jij het liefst onder een motor

  • laser

    Stemmen: 34 19,4%
  • bos

    Stemmen: 25 14,3%
  • akra

    Stemmen: 28 16,0%
  • yoshi

    Stemmen: 21 12,0%
  • LeoVince

    Stemmen: 13 7,4%
  • remus

    Stemmen: 6 3,4%
  • Two Brothers Racing

    Stemmen: 9 5,1%
  • overige

    Stemmen: 39 22,3%

  • Totaal aantal stemmers
    175
laser hotcam op m'n zx-6r
full

 
Hier de vorige week gemonteerde BSM Vampire high mount op mijn VFR750F 8-)
Mooie zeer diepe en zware roffel onderin en vet brullen bij doortrekken :}

VFR750F_BSM_Vampire02.jpg


VFR750F_BSM_Vampire03.jpg
 
Nou, nog één keertje dan ;) ... omdat 'ie zo mooi is :9~ , een geweldige sound heeft 8-) en redelijk exclusief :P :



[me]F@z5r zoekt nog iemand die hier een highmount van kan maken :} :} :} :} ...[/me]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vanavond mijn nieuwe Yoshimura TRS titanium op mijn GSX-R 1000 gezet. Ik heb alleen nog geen kans gezien om eens goed op het geluid te letten. Aan het nummer te zien heb ik een Zyclone versie en geen race. Het geluid is niet zo donker als een Akrapovic. Die had ik op m´n GSX-R 600. Hopelijk wordt het morgen of overmorgen nog een beetje redelijk weer. Foto volgt nog.
 
Hier is tie dan. Ik ben er wel blij mee. Niet al te veel kabaal, maar als je lekker gas geeft komt er een prima geluid uit. Wel heb ik al twee keer een knal uit de demper horen komen bij het gas dicht doen. Kan dit nadelige gevolgen hebben en is dit te voorkomen?

full
 
Hier is tie dan. Ik ben er wel blij mee. Niet al te veel kabaal, maar als je lekker gas geeft komt er een prima geluid uit. Wel heb ik al twee keer een knal uit de demper horen komen bij het gas dicht doen. Kan dit nadelige gevolgen hebben en is dit te voorkomen?

(Afbeelding)

Niet je gas dicht doen! })
 
Remcould het ook een nieuwe demper,
moet er nog mee testrijden maar wie heeft er ervaring met deze combinatie,
Gsxr600 (99) met een yoshimura rs 3
Pict0005.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vampire mag er ook wezen.

die zit onder m`n gpx600. maakt wel een lekker stukkie kabaal


(ik haat die klere herrie. iemand een Vamp demper kopen? ;) )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan