Het derde WWW kartkampioenschap

Datum WWW kartevenement

  • 6 januari

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7 januari

    Stemmen: 1 8,3%
  • 8 januari

    Stemmen: 6 50,0%
  • 13 januari

    Stemmen: 0 0,0%
  • 14 januari

    Stemmen: 1 8,3%
  • 15 januari

    Stemmen: 1 8,3%
  • 20 januari

    Stemmen: 1 8,3%
  • 21 januari

    Stemmen: 1 8,3%
  • 22 januari

    Stemmen: 0 0,0%
  • 27 januari

    Stemmen: 1 8,3%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Status
Niet open voor verdere reacties.

Randyfisherman

MF veteraan
1 apr 2009
10.886
67
Noord-Holland
Het is weer tijd om de beker te wisselen en daarom gaan we weer lekker karten met Wie Wat Waterland. Uiteraard gaan we ook weer gezellig een happie eten. Waar? Hieronder is ruimte voor discussie. Wanneer? Stem op de poll! Legio mogelijkheden lijkt me...
 
Mijn stem is te koop *D

Alleen 20 januari is niet te koop, dan kan ik namelijk niet...

Waar gaan we naar toe?

Doen we een arrangementje?
 
Als je een grote baan hebt rij je meer alleen dan tegen elkaar volgens mij.

Het arrangement karten/bowlen/laserschieten en daarna steengrillen in Grootebroek is mij in ieder geval heel goed bevallen. Voor ieder wat wils :Y
 
Het arrangement karten/bowlen/laserschieten en daarna steengrillen in Grootebroek is mij in ieder geval heel goed bevallen. Voor ieder wat wils :Y

Lijkt mij een leuk idee.

Heb geen voorkeur voor datum. Ik krijg deze week de data voor mijn weekenddienst van volgend jaar en hopelijk niet op de gekozen datum. We wachten af.

(misschien dat ik bowlen laat passeren ivm mijn schouder, maar ik ben al druk doende de schouder te versterken dus ook dat kijk ik nog ff aan)
 
Laatst bewerkt:
Als je een grote baan hebt rij je meer alleen dan tegen elkaar volgens mij.

Het arrangement karten/bowlen/laserschieten en daarna steengrillen in Grootebroek is mij in ieder geval heel goed bevallen. Voor ieder wat wils :Y
:^
ik kan altijd alleen niet op 6 januari
 
Als je een grote baan hebt rij je meer alleen dan tegen elkaar volgens mij.

Het arrangement karten/bowlen/laserschieten en daarna steengrillen in Grootebroek is mij in ieder geval heel goed bevallen. Voor ieder wat wils :Y
Dan gaan we dat toch lekker doen? Grootebroek is wel een leuke baan.

Bleekemolen kennen we nou wel.
 
Ik heb gestemd op 14 januari...weekend van 6, 7 & 8 januari komt me slecht uit, maar verders staat er nu nog niets in de agenda...
Als je een grote baan hebt rij je meer alleen dan tegen elkaar volgens mij.

Het arrangement karten/bowlen/laserschieten en daarna steengrillen in Grootebroek is mij in ieder geval heel goed bevallen. Voor ieder wat wils :Y
Heb ook al een keer een arrangement karten/steengrillen gehad daar, was prima :Y

Bowlen hoeft voor mij niet zo, laserschieten heb ik nog nooit gedaan :/ Maar het maakt mij niet zoveel uit, als jullie iets uitkiezen en ik kan op die datum, sluit ik me daarbij aan :Y
 
:W 7 jan komt mij het beste uit, anders kan acht ook wel. Hoe wie wat waar ik vind het prima zolang Mark maar achter me rijd :P
 
Ben graag present om te titel te verdedigen O-) JaJa, ik lees ook nogsteeds braaf mee in het WWW topic.

Ik kan als ik het zo zie, alleen niet op de 7e en 14e, zodoende maar op de 8ste gestemd...
 
Laatst bewerkt:
Bij nader inzien ben ik 7Jan wel beschikbaar, het etentje dat ik dacht te hebben is de dag ervoor al, dus ik hoor het wel wanneer ik jullie mijn achterzijde weer even mag laten zien _O-
 
Als het meeste stemmen geldig is, dan moet ik jammer genoeg afhaken.

In het weekend van 7-8 januari heb ik twee verjaardagen.
Mijn kleinzoon en mijn dochter.

Dus ik hoop op wat meer stemmen later in de maand.
 
Het zou voor mij wel een flink eind rijden worden, maar ik ben gek op carten en zou dolgraag eens een wedstrijd rijden onder forummers. 21ste komt mij het allerbest uit, anders de 15 zou ook nog wel passen, de andere data niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan