Het Drenthe & Groningen topic - nieuwe stijl Eigth Ball

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weekend, dus tijd om een stukje te sturen!

Nog mee-rijders??
Om 8:30 zat ik al op de motor om toeristisch naar Rabbelaar te rijden. De nieuwe bandjes moesten even ingerubd worden. Er stond namelijk een rit door het hoogeland gepland van Ronny met een aantal rouwdouwers verspreid uit Nederland.
Volgende week meer kans om mee te kunnen rijden :]
 
He mannen en vrouwen. Ben een tijdje van de radar geweest. (Jaartje ofzo😀) Maar ben inmiddels de trotse bezitter van een moro die het doet. Dus als het u niet ontriefd zou ik graag een keer een ritje meepikken,

Mijn “nieuwe” brommertje
307299B1-8514-4729-8667-09751D1E2A60.jpeg
 
He mannen en vrouwen. Ben een tijdje van de radar geweest. (Jaartje ofzo😀) Maar ben inmiddels de trotse bezitter van een moro die het doet. Dus als het u niet ontriefd zou ik graag een keer een ritje meepikken,

Mijn “nieuwe” brommertje Bekijk bijlage 1328761
Mooi ding! Zelf ook ooit naar een R1100S / R1200S gekeken, maar die zou nooit de poort door passen. Heb maar wat kleiners gekocht.
 
Weekend, dus tijd om een stukje te sturen!

Nog mee-rijders??
Vandaag was de jaarlijkse buurtvereniging tourrit. Nieuw in de wijk dus de GSX400 maar eens aangeslingerd. Na 10km bleek accu en/of spanningsregelaar er toch echt geen zin meer in te hebben.-O- Nouja eerst met de GSX600 verder klussen.
 
Leuk een Sje.... fijne motor kun je goed mee sturen.
Cilinders kunnen bij sportief gebruik de grond raken.. :X
 
Klopt een r1100r maar dat is alweer wat jaartjes terug. Die heb ik geruild in 2016 tegen een Aprillia Caponord. Probleemloze motor maar ik had er niks mee. Die afgelopen januari geruild tegen een buell XB12x Ulysses. Beste stuurfiets ooit gebouwd maar negen maanden ellende. Die heb ik uiteindelijk weer aan de loop gemaakt en ingeruild op deze BMW
 
Ben benieuwd of we morgen nog een voordracht krijgen van het Grönnegs volkslaid :)
Hij heeft immers een jaar kunnen oefenenen :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan