Het Drenthe & Groningen topic - nieuwe stijl Kwartet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is me nog niet gelukt :X


*O* *O*
full
*O*
 
Nog iemand meegeweest met de TT night ride? Was leuk!

Niet meegereden. Wel nog even door Assen gereden. :] En volgensmij heb ik je ook gespot. :Y
Heb me voorgenomen (mits het dienstrooster het toe laat) volgend jaar wel mee te rijden met de TT nightride. Het zag er wel erg leuk uit weer.
 
zondag 3 juli

D&G goed Duitsland (rit nog nader te bepalen)

-2WWG
-FastEddy
-RonnyRabbelaar
-Kato (rijdt wel achter ons aan)
+Witschge :]
-

Zal ik ons dan maar even netjes wéér afmelden.
We zijn dan al in Duitsland, 3 week lang vanuit de Eifel (exact; Bollendorf) rond trekken. :]
Koffie staat altijd klaar op de camping! ;)
 
Niet meegereden. Wel nog even door Assen gereden. :] En volgensmij heb ik je ook gespot. :Y
Heb me voorgenomen (mits het dienstrooster het toe laat) volgend jaar wel mee te rijden met de TT nightride. Het zag er wel erg leuk uit weer.
Zou zomaar kunnen!
Manlief heeft daar waarscyijnlijk de koppeling nar de k* geholpen, da' s dan weer minder leuk. Vooraf niets aan de hand, halverwege ineens fors slippende koppeling. Wel de rit uit kunnen rijden maar vandaag meteen mar weggebracht. Maar goed, liever nu dan over een paar week tijdens onze vakantie!
 
Zou zomaar kunnen!
Manlief heeft daar waarscyijnlijk de koppeling nar de k* geholpen, da' s dan weer minder leuk. Vooraf niets aan de hand, halverwege ineens fors slippende koppeling. Wel de rit uit kunnen rijden maar vandaag meteen mar weggebracht. Maar goed, liever nu dan over een paar week tijdens onze vakantie!
Was ook niet handig van Henri om met slippende koppeling een sprintje trekken in de eerste versnelling. |(
 
Niet meegereden. Wel nog even door Assen gereden. :] En volgensmij heb ik je ook gespot. :Y
Heb me voorgenomen (mits het dienstrooster het toe laat) volgend jaar wel mee te rijden met de TT nightride. Het zag er wel erg leuk uit weer.
Dit is ook een beetje mijn doel, volgend jaar mee te doen aan de TT Nightride. Ondanks dat ik in het westen woon. :9
 
Dit is ook een beetje mijn doel, volgend jaar mee te doen aan de TT Nightride. Ondanks dat ik in het westen woon. :9

Prima doel.... want volgens mij rijden ze ook een stukje langs de Vaart.
Zal een overwinning worden... maar ik begrijp nu wel waarom je in Rotjeknor bent gaan wonen. :P
 
Prima doel.... want volgens mij rijden ze ook een stukje langs de Vaart.
Zal een overwinning worden... maar ik begrijp nu wel waarom je in Rotjeknor bent gaan wonen. :P
_O-

Ik begrijp het ook nog steeds wel. *D Alleen het gebrek aan geduld bij de mede-bewoners van 010 is me steeds meer aan het storen. :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan