Het Duin- & Bollenstreektopic 31; SUMMERTIME!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Autoreply

MF veteraan
22 okt 2006
14.295
2
Oegstgeest
Welkom In Het Levendige Duin & Bollenstreek, Leiden, Alphen e.o Topic Deel 30

*O* Summertime *O*

topicopening.jpg

Je kwebbelt gezellig mee en wilt ook met je kop er op? Mail even een foto onder vermelding van je nick naar motor_arie en het komt helemaal goed.

Algemene zaken:





Het voorgaande gezwam:




Het actuele weer



images.aspx


Agenda



  • -Weekend duitsland 4-9 mei

SpamlijstLedenadministratie



Geen stamgast maar wel op de hoogte blijven van activiteiten van dit topic?
Mail dan onder vermelding van "MF-Leiden Ledenlijst" je nickname, e-mailadres, echte naam, giro of bankrekeningnummer, eventueel MSN adres en telefoonnummer naar S@nchoP@nz@ (sanchopanza007@gmail.com)
 
Laatst bewerkt:
Mag ik hier van alles posten??

ben namelijk benieuwd of er mensen uit de streek bekend zijn met HH motoren uit NWH...
Ik wil mn motor een keer voor een beurt weg brengen, maar ik heb geen idee wat een goede en betrouwbare (maar niet te dure) zaak is...

Gr.

note: als dergelijke posts niet gewaardeerd worden in dit topic thuis mag die verwijderd worden!
 
Heren/dames ik meld me ook weer even.
Ga graag binnenkort keertje mee rondje rijden (ex Alphen/Leiden?)
Zal het wel proberen te volgen hier...
Gr Bas
 
@factanonverba1908: HH motoren breng ik mijn Fiets altijd heen. Ik vind hem goed werk leveren en advies. Over de kosten.... geen idee let ik niet zo op :P.
 
Ben ook nog van de partij, alleen nog niet rijdende.
Als iemand een goede site of leverancier van kuipdelen weet tegen een betaalbare prijs, hoor ik het graag!

Heb nu al drie sets gehad die niet passen, dus zit nog niet echt mee.
Druk op zoek en hoop dan binnenkort ook weer de eerste meters te gaan rijden...

Dus tips zijn van harte welkom *D
 
@factanonverba1908: HH motoren breng ik mijn Fiets altijd heen. Ik vind hem goed werk leveren en advies. Over de kosten.... geen idee let ik niet zo op :P.

Bedankt voor je reactie, het leek mij ook een betrouwbare zaak.. maar na wat zoekwerk op dit forum kwam ik een zeer negatief topic (uit 2009) tegen over HH motoren.. nou weet ik wel dat negatieve reactie vaker gepost worden dan positieve.. maar er kwam duidelijk naar voren dat hij niet heel netjes met andermans spullen omgaat.. dat is iets dat ik toch wel belangrijk vind! Verder werd hij omschreven als iemand met niet veel vakkennis van motoren..
 
@Facta:
Heb het toen de tijd ook gelezen. Dacht mhhh hij heeft gereageerd en daarna niks meer gevonden over slechte zaken. Tot nu toe ook geen problemen voor de rest gehad met mijn fiets. Klop het wel af trouwens haha.
 
Nee ik heb verder ook geen slechte ervaringen gelezen.. maar ja... ik ben dan toch altijd opeens sceptisch over zo'n zaak! Ik rijd misschien van het weekend wel even langs bij hem.. kijken wat hij te zeggen heeft over het eventuele onderhoud!
 
Ich bien da auch wier Bei!! :W

Mag ik hier van alles posten??

ben namelijk benieuwd of er mensen uit de streek bekend zijn met HH motoren uit NWH...
Ik wil mn motor een keer voor een beurt weg brengen, maar ik heb geen idee wat een goede en betrouwbare (maar niet te dure) zaak is...

Gr.

note: als dergelijke posts niet gewaardeerd worden in dit topic thuis mag die verwijderd worden!



Ik zou lekker naar KAT-motoren gaan ;)
 
Ik zou lekker naar KAT-motoren gaan ;)

:^


Ben ook nog van de partij, alleen nog niet rijdende.
Als iemand een goede site of leverancier van kuipdelen weet tegen een betaalbare prijs, hoor ik het graag!

Heb nu al drie sets gehad die niet passen, dus zit nog niet echt mee.
Druk op zoek en hoop dan binnenkort ook weer de eerste meters te gaan rijden...

Dus tips zijn van harte welkom *D

Dat aftermarket setjes niet passen verbaasd me niks. Er past niets zo netjes als een originele set :/
Ik denk dat je toch bij een 2e hands setje uitkomt
 
@max: ja das idd waar korte bochten en NL is SS niet echt top. naked is dan aan te raden.
Maar toch vind ik het leuk wat meer moeite te moeten doen met de korte bochten op me SS dan er zo doorheen knalle als een mak schaapje. Je bent meer bezig op een SS als je rijd, wat mij dan wel weer aan spreekt (nu nog iig)


Ben ik niet helemaal met je eens. .
Op een supersport ben je tijdens het rijden minder aan het werk dan op een naked.
Ga maar eens 120 rijden op een supersport en stap daarna op een naked.
En in korte bochten kan je het jezelf natuurlijk zo moeilijk mogelijk maken met een naked.
Vraag maar eens aan Harry hoeveel je moet werken op een SM (is natuurlijk wel een uiterst geval van naked bike, maar wel een naked)

Ik wil Max totaal zijn beslissing niet laten veranderen.
Maar het is en blijft een feit dat je in Nederland met een supersport beter op een circuit kan gaan rijden.
 
Ben er zeer waarschijnlijk ook bij, tenzij OV straks weer/nog kuren heeft en ik niet op tijd mn bike kan ophalen thuis, maar ga er vanuit dat het me gaat lukken om rond 19.00u bij Transferium te zijn. Niet vergeten ervoor nog even te tanken.
Kan ik het tempo even drastisch omlaag brengen, aangezien mn tempo niet zo hoog ligt. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan