Het enige echte Yamaha R6 topic deel 22

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen mensen :W

tijd geleden dat ik hier weer ben geweest, en ik moet 10 pagina's bijlezen! maar daar heb ik geen zin in!! mag ik een samenvatting?? :P

hoe is het met jullie allemaal??

mij minder want mijn kut labtop is gecrashd door de virusscanner!
maar vanavond een maat naar laten kijken en hopelijk doet ie het weer!

ik ga wel een bezwaar indienen bij AGV! stelletje honden!! zij hebben iets verstuurd via downloads waar heel veel pc's en labtops zijn gecrash, waaronder die van mij :( !(stond in de krant dat het hun schuld was)

Maar ik ga weer aan het werk!

werkse allemaal :W

Er staat op internet hoe je dit kan fixxen. AVG heeft een dll file als virus aangezien en verwijderd. Volgens mij kan je wel booten dmv veilige modus en dan via start --> uitvoeren een commando geven dat het dll bestandje terug wordt gekopierd...
 
Goedemorgen mensen :W

tijd geleden dat ik hier weer ben geweest, en ik moet 10 pagina's bijlezen! maar daar heb ik geen zin in!! mag ik een samenvatting?? :P

hoe is het met jullie allemaal??

mij minder want mijn kut labtop is gecrashd door de virusscanner!
maar vanavond een maat naar laten kijken en hopelijk doet ie het weer!

ik ga wel een bezwaar indienen bij AGV! stelletje honden!! zij hebben iets verstuurd via downloads waar heel veel pc's en labtops zijn gecrash, waaronder die van mij :( !(stond in de krant dat het hun schuld was)

Maar ik ga weer aan het werk!

werkse allemaal :W
Goedkoop is duurkoop gaat weer eens op :P
 
Wat ik er van weet is dat ze veel importfietsen hebben.
Daarom ook wat goedkoper. Dit hoeft uiteraard geen probleem te zijn.

iets gezien? ;)

Ja.... te veel :P


Wil het liefst een R6 uit '06 maar daar is m'n budget ff niet naar na een huisje... Het wordt dus:

R6 '04-'05 blauw
GSX-R 600/750 k4/5
Zx-6r 04 zilver
Z1000

Duuuuusssssss :P
 
Middag luitjes!!!
Het weer laat ons nog even toe onze geliefde fietsen op anabolen nog niet op stal te plaatsen. :P
En maar goed ook, morgen komt eindelijk mijn Tsubaki ketting en JT tandwielen aan! *O*
 
Middag luitjes!!!
Het weer laat ons nog even toe onze geliefde fietsen op anabolen nog niet op stal te plaatsen. :P
En maar goed ook, morgen komt eindelijk mijn Tsubaki ketting en JT tandwielen aan! *O*


Zo aan je avatar te zien zijn het eerder anabolen op geliefde fietsen ;)
 
Sorry jongens.... alleen Tim mag dat in levende lijve zien... maar als ie zo weinig hier komt, komt daar misschien wel eens verandering in ;)
 
Er staat op internet hoe je dit kan fixxen. AVG heeft een dll file als virus aangezien en verwijderd. Volgens mij kan je wel booten dmv veilige modus en dan via start --> uitvoeren een commando geven dat het dll bestandje terug wordt gekopierd...

ik heb ook een goede oplossing gevonden!!!

FORMAT C:\ !!!

Ik had dit dus zondag en maandag middag kwam het nieuws bericht pas, toen was ik al fucked.
 
Ik ook, maar ik dacht, laat ik hem nou niet gelijk terugpakken ;)

P.S: Er word zo bij jou aangebeld ;)
Ik zie het;
full


Thx ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan