Het enige echte Yamaha R6 topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aaaah, even terug van weggeweest! *O*
Wel hier in het kleine Belgenland laat het weer het nog even toe om de openbare weg te gebruiken als playground. :P
Jaja, eindelijk mijn kleine R6 volledig kunnen laten gaan.
290km/u top!
Heerlijk die PC, je vliegt door je versnellingen heen.
 
Aaaah, even terug van weggeweest! *O*
Wel hier in het kleine Belgenland laat het weer het nog even toe om de openbare weg te gebruiken als playground. :P
Jaja, eindelijk mijn kleine R6 volledig kunnen laten gaan.
290km/u top!
Heerlijk die PC, je vliegt door je versnellingen heen.
:9~

Maar je kunt ook met 290 op je plaat gaan :Y En dan vliegt de versnelling er ook door heen :')
 
Welkom hier.
Denk dat de meeste hier de motor in garage hebben staan. Knippers zou ik ipv de stadsverlichting doen, heb ik ook gehad, ziet er veel mooier uit, gewoon die kappen dicht maken, stadsverlichting gebruik je toch niet. En achter zeker de knippers in de lichten 99 of 01 model? Staat bij 01 model echt veel vetter.


dat is een hele goeie om het te vervangen emt het stadslicht. en dan aan de zijkant ook nog die knippers in de kappen. heb je daar complete sets die je ergens kan bestellen? mijn r6 is trouwens uit 2000. en achterlicht moet echt een led worden vind het mooiste als mijn achterkant een dikke punt wordt:) :]
 
dat is een hele goeie om het te vervangen emt het stadslicht. en dan aan de zijkant ook nog die knippers in de kappen. heb je daar complete sets die je ergens kan bestellen? mijn r6 is trouwens uit 2000. en achterlicht moet echt een led worden vind het mooiste als mijn achterkant een dikke punt wordt:) :]
mijn pinkers zijn speciaal voor een r6 van 2000, ze zitten een beetje verzonken in de gaten waar de originele pinkers inzitten.
achteraan heb ik gewonen driehoek pinkers

ale ze zijn in bestelling, half januari heb ik ze
 
Laatst bewerkt:
Aaaah, even terug van weggeweest! *O*
Wel hier in het kleine Belgenland laat het weer het nog even toe om de openbare weg te gebruiken als playground. :P
Jaja, eindelijk mijn kleine R6 volledig kunnen laten gaan.
290km/u top!
Heerlijk die PC, je vliegt door je versnellingen heen.
290? Fullpull? Mijn r6 haalde 293 keer op de afsluitdijk. *O*
Zal op de GPS 260 geweest zijn alleen :+
 
Een hele goeiemiddag:)

Ik ben weer een nieuwe r6 rijder.. sinds een paar maanden had dit topic nog niet gezien.. (ja ik schaam me dood).
Zijn er hier nog veel mensen die gewoon doorrijden? of toch de winterstop in?
Ik hen een blauwe r6 waar ik nog het 1 en ander aan wil veranderen.
onderandere knippers voor in mijn kappen. achter in het led-achterlicht..

Mensen met tips? graag....


Welkom :W

Edit: Voor je vragen over de knippers; gewoon een paar topics openen in Techniek.
 
Laatst bewerkt:
dat is een hele goeie om het te vervangen emt het stadslicht. en dan aan de zijkant ook nog die knippers in de kappen.

Heb ik ook, let er wel op dat je zo fel mogelijke led-lampjes neemt in je koplampen anders ziet niemand ze...(ervaringsdeskundige? :Y )

heb je daar complete sets die je ergens kan bestellen?

:N gewoon zelf knutselen...

mijn r6 is trouwens uit 2000. en achterlicht moet echt een led worden vind het mooiste als mijn achterkant een dikke punt wordt:) :]

Hoezo?? vind je die bavianenkont niets?? ;) :+




B.t.w. welkom op het forum de-R gekken. :W
 
Laatst bewerkt:
dat is een hele goeie om het te vervangen emt het stadslicht. en dan aan de zijkant ook nog die knippers in de kappen. heb je daar complete sets die je ergens kan bestellen? mijn r6 is trouwens uit 2000. en achterlicht moet echt een led worden vind het mooiste als mijn achterkant een dikke punt wordt:) :]


Zo dus.....

full
 

Ik had dus in mijn 2000 r6 alleen de knippers in mijn stadlichten, en op de orginele plaats heb ik van die afdichtkapjes geplaatst, voor de rest niks meer van knippers. zijn wel goed zichtbaar hoor, alleen als je groot licht aanhebt niet O-)

En die bavianenkont mag er idd af, ziet er veel beter uit, zag van de week op mp een complete set staan om je 99 naar 01 om te bouwen, en volgens mij niet eens heel duur..
 
Aaaah, even terug van weggeweest! *O*
Wel hier in het kleine Belgenland laat het weer het nog even toe om de openbare weg te gebruiken als playground. :P
Jaja, eindelijk mijn kleine R6 volledig kunnen laten gaan.
290km/u top!
Heerlijk die PC, je vliegt door je versnellingen heen.


Dan hoop ik dat je al wel een lederen pak aangeschaft hebt :Y
 
Heerlijk wezen poetsen vandaag, blaren staan nog op mijn handen :P

1e89yp.jpg


a2dgzl.jpg


dgnji8.jpg


qx2uir.jpg


Was opzich wel lekker weer om te rijden, droog enzo alleen jammer dat er geen zonnetje stond ... :(
Zijn er nog meer mensen een stukje wezen knallen :]
Met de kerstdagen komt er trouwens wel een lekker zonnetje om te rijden *:) *D
Of vinden mensen het dan te koud :+ ..?!
 
ja ik zag al zoiets op www.weer.nl :P
maar als het goed is word het wel beter weer met zon enzo 8-)
Alleen gaat de temp. wel richting de 0 graden *:)
Maar dat maakt mij niet uit ! zolang er maar zon staat *D
maar voor de rest wel netjes gepoetst toch :P ?
 
Mwah, als je met 290 op de snelweg onderuit gaat kan je dat net zo goed in je blote piemel op de motor gaan zitten.

Ziet er alleen wat minder smakelijk uit though :+


Als ik in mijn blote piemel onderuit schuif, dan is dat juist smakelijk... alleen als ik tot stilstand gekomen ben zal het er waarschijnlijk niet zo smakelijk meer uitzien :+

Lederen pakje houd 290 wel hoor :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan