Het enige echte Yamaha R6 topic deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einde van dit topic, einde van het jaar!

Allemaal een gelukkig 2010! Hopen op heel snel mooi weer!

Dus svp vuurpijlen vol CO2 de lucht in! :Y
 
Laatst bewerkt:
yeuh pagina 100 :D

De echte jaarafsluiting komt vanavond 8-) , maar wat ben ik blij dat dit op de laatste dag van het jaar bij mij aangekomen is! *O* :9~ :}

De Yoshimura TRC Carbon slip-on
[afbeelding]
[afbeelding]

Eindelijk klopt mijn motor :D

Gekocht bij Sportbiketrackgear.com, aardig en behulpzaam via mail, reageren heel snel op vragen... zou het bij iedereen aanbevelen want incl de inklaringskosten en btw ben ik gewoon bijna 400 euro goedkoper uit dan hier in Nederland!!


Mooi dempert..... Bestellen in USA scheelt heeeeeeeel veel, mede dankzij de lage dollar. Soms wilen bedrijven daar ook een lagere prijs op factuur zetten. Scheelt weer invoerrechten.
 
Mooi dempert..... Bestellen in USA scheelt heeeeeeeel veel, mede dankzij de lage dollar. Soms wilen bedrijven daar ook een lagere prijs op factuur zetten. Scheelt weer invoerrechten.


Op laten sturen als 'Sample" :+

NIET als gift, want dat gaat in de US vaak al fout doordat ze daar dan de belasting moeten betalen en de verkopende partij er nadeel van ondervind.
 
Laatst bewerkt:
heb meerdere bedrijven gesproken en die willen dat geen van allen doen, want als de douane in de states erachter komt dan is het min 10.000 dollar boete en waarschijnlijk een celstraf.

heb meerdere malen besteld in de us, en geen van allen doen ze het meer. Wat je wel kan doen is als je iemand kent in de states dat die het op stuurt. dan is het goed.

Maargoed zelfs met invoerrechten is het nog interessanter! en wat is die 90 euro nou als je nog steeds 380 euro goedkoper uit bent dan hier in nederland ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan