Het enige echte Yamaha R6 topic deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jezus, deze man heeft even aan de oude garde laten zien wat pilsen is. Feetstje van maat van me, zn pa en paar maten van hem aanwezig. Ik bepaalde het tempo, ik stond leeg, zij hadden nog 6 flesjes de man staan. Muhaha, mooi werk om de oude garde keihard kapot te zuipen :Y

Res non verba :Y
 
Zo was gisteren weer een geslaagd feestje *O* Net getraind maar nog niet helemaal wakker, vanavond weer los in Amsterdam, nu maar eens de ongelofelijke troep opruimen die gisteren is gemaakt -O- en kijken waar ze nu weer overal bierdopjes hebben verstopt :9

Motormaf.nl niet nog een site maken om te checken lol! :P

Volgens mij had jij niet begrepen wat Kevin bedoelde, het ging dus om data wanneer mensen uit dit topic gaan racen en niet om de data dat je kunt boeken op de circuits ;) Vind het knap als op jou geposte site staat wanneer iedereen hier heeft geboekt ;)

Even een kusje voor de afsluiting van dit oude topic:

692555931_6_eHrJ.jpeg
 
Zo was gisteren weer een geslaagd feestje *O* Net getraind maar nog niet helemaal wakker, vanavond weer los in Amsterdam, nu maar eens de ongelofelijke troep opruimen die gisteren is gemaakt -O- en kijken waar ze nu weer overal bierdopjes hebben verstopt :9Volgens mij had jij niet begrepen wat Kevin bedoelde, het ging dus om data wanneer mensen uit dit topic gaan racen en niet om de data dat je kunt boeken op de circuits ;) Vind het knap als op jou geposte site staat wanneer iedereen hier heeft geboekt ;)

Eventjes een accountje maken dan kun je per maand ALLE circuitdagen zien en ook waar iedereen zich voor heeft ingeschreven :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan