Het enige echte Yamaha R6 topic !Deel R6 (part 2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vreemd, die van mij mankeert niks aan. Ben erg te spreken over de MPP's. Maar die R6jes gaan natuurlijk veel harder en dan krijg je dat heh :+

R6-jes gaan idd een stuk harder :Y
Helaas is de rijder weer de beperkende factor _O-

Jij hebt toch ook al eens op zolder gereden dit jaar of niet?

Weet je hoe lang je ongeveer over een rondje doet?
 
ziet er goeduit!let the pimping begin *D

Haha ja hij is idd nog erg standaard, maar op het moment sta ik financieel bijna op 0 nog net genoeg om te kunnen rijden.
Maar de eerste verandering wordt een carbon uitlaat en misschien witte of gele wheelstriping en dan zien we wel weer verder.

er zitten wel al 2 stickers op!!! 8-)
 
Haha ja hij is idd nog erg standaard, maar op het moment sta ik financieel bijna op 0 nog net genoeg om te kunnen rijden.
Maar de eerste verandering wordt een carbon uitlaat en misschien witte of gele wheelstriping en dan zien we wel weer verder.

er zitten wel al 2 stickers op!!! 8-)
keurig :}
 
R6-jes gaan idd een stuk harder :Y
Helaas is de rijder weer de beperkende factor _O-

Jij hebt toch ook al eens op zolder gereden dit jaar of niet?

Weet je hoe lang je ongeveer over een rondje doet?
Ja ik heb er 1 keer gereden. Snelst gemeten tijd aan de hand van de videobeelden was 2 minuten rond. 20 juli weer.
 
he mensen ben hier nog aardig nieuw..maaruh toch een vraagje..

ik heb op me R6 uit 2003 een carbon ovale BOS demper zitten. Nu vind ik die Superbike demper van BOS ook wel errug bruut, maar nu de vraag..rijd dat nog anders? of is het puur het geluid en de looks, of wordt je der nog motorisch wat beter van???

kweet dat Vienus zo ding heeft dusse...als je me wat meer info erover ken geven top! :9~
 
Mocht iemand 20 juli om welke reden dan ook verhinderd zijn, dan hou ik me aanbevolen om de inschrijving over te nemen!

:? Jij ging zoizo toch al ?

he mensen ben hier nog aardig nieuw..maaruh toch een vraagje..

ik heb op me R6 uit 2003 een carbon ovale BOS demper zitten. Nu vind ik die Superbike demper van BOS ook wel errug bruut, maar nu de vraag..rijd dat nog anders? of is het puur het geluid en de looks, of wordt je der nog motorisch wat beter van???

kweet dat Vienus zo ding heeft dusse...als je me wat meer info erover ken geven top! :9~

Ik heb ook een superbike demper, had eerst een laser hotcam. Vermogen is nu nog precies het zelfde.
 
he mensen ben hier nog aardig nieuw..maaruh toch een vraagje..

ik heb op me R6 uit 2003 een carbon ovale BOS demper zitten. Nu vind ik die Superbike demper van BOS ook wel errug bruut, maar nu de vraag..rijd dat nog anders? of is het puur het geluid en de looks, of wordt je der nog motorisch wat beter van???

kweet dat Vienus zo ding heeft dusse...als je me wat meer info erover ken geven top! :9~
voor mijn gevoel ademt hij net toefje lekkerder, kan misschien tussen de oren zitten :? maar t geluid is ook vetter dan alt andere, dus ja dan is de keuze al makkelijk :9 })
 
Vandaag mijn rood/wit/zwarte 2002 R6 opgehaald en voor het eerst sinds tijden weer puur plezier gehad op 2 wielen.

Na een uitstapje naar Honda, weer terug op het Yamaha-nest. VTR 1000F vaarwel, welkom YZF-R6! Wel leuk om nu het gewicht te hebben van mijn oude FZR400RR en bijna 2x zoveel pk's en beter wegligging.
Jullie zullen me dus wel vaker hier zien rondhangen. :)
 
:? Jij ging zoizo toch al ?Ik heb ook een superbike demper, had eerst een laser hotcam. Vermogen is nu nog precies het zelfde.
nee, was eigenlijk niet de bedoeling aangezien ik de 18e al op Zandvoort zit en 2, 3, 4 augustus in Pau Arnos (Zuid-Frankrijk). Maar aangezien er zoveel MF'ers gaan en het open uitlatendag is, heb ik me niet langer kenne inhouwe!!
 
@peter:ik vindt wel best, zal de bos niet inruilen, dat zieke bruute geluid vind ik in geen andere uitlaat terug :N
Wacht maar tot je 20 juli mn E-proof Akra's zonder killer hoort!! Horen en zien vergaat je!
Maar ben ook wel benieuwd naar dat geluid van jouw Bos. Neem je hem nou mee of wordt het toch de standaard (omdat je daarna op doorreis gaat toch?)
 
Vandaag mijn rood/wit/zwarte 2002 R6 opgehaald en voor het eerst sinds tijden weer puur plezier gehad op 2 wielen.

Na een uitstapje naar Honda, weer terug op het Yamaha-nest. VTR 1000F vaarwel, welkom YZF-R6! Wel leuk om nu het gewicht te hebben van mijn oude FZR400RR en bijna 2x zoveel pk's en beter wegligging.
Jullie zullen me dus wel vaker hier zien rondhangen. :)
|( verkeerde kleur :P




Maar toch gefeliciteerd :Y
 
Wacht maar tot je 20 juli mn E-proof Akra's zonder killer hoort!! Horen en zien vergaat je!
Maar ben ook wel benieuwd naar dat geluid van jouw Bos. Neem je hem nou mee of wordt het toch de standaard (omdat je daarna op doorreis gaat toch?)

Er rijden die dag een stuk of 5 brommers met zo'n bos uitlaat, dus horen zul je het zeker wel denk ik :)
 
Mijn ander pijpje is binnen en nu wil ik dee gaan monteren. Alleen zit ik ff met een vraag:

Bij de R6 2006 zit er in de orginele demper een exup-klep. Als ik deze vervang voor een slip-on demper (waar geen exup-klep inzit) Wat moet ik dan met de bedieningskabels van deze klep doen? Zitten ergens voor het achterwiel vast, gewoon verwijderen of iets anders???

bvd
 
Vandaag mijn rood/wit/zwarte 2002 R6 opgehaald en voor het eerst sinds tijden weer puur plezier gehad op 2 wielen.

Na een uitstapje naar Honda, weer terug op het Yamaha-nest. VTR 1000F vaarwel, welkom YZF-R6! Wel leuk om nu het gewicht te hebben van mijn oude FZR400RR en bijna 2x zoveel pk's en beter wegligging.
Jullie zullen me dus wel vaker hier zien rondhangen. :)
gefeliciteerd *O*
 
Mijn ander pijpje is binnen en nu wil ik dee gaan monteren. Alleen zit ik ff met een vraag:

Bij de R6 2006 zit er in de orginele demper een exup-klep. Als ik deze vervang voor een slip-on demper (waar geen exup-klep inzit) Wat moet ik dan met de bedieningskabels van deze klep doen? Zitten ergens voor het achterwiel vast, gewoon verwijderen of iets anders???

bvd

Hey Dennis,

Ik weet het ook niet maar je kan deze vraag ook ff in het R1 forum zetten, daar hebben ze er wel ervaring mee.
 
nog een leuke gadget voor de R6 }) :9~ :9~ })

a8_1_b.JPG


nu tekoop op Ebay
 
gvd, net met de dealer gebeld en de 25 kw kit is nog niet op voorraad, dus het gaat nog een week duren. Ik mag m wel komen ophalen maar dan rij ik dus onverzekerd rond. K#tzooi!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan