Het enige echte Yamaha R6 topic !Deel R6 (part 2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
gvd, net met de dealer gebeld en de 25 kw kit is nog niet op voorraad, dus het gaat nog een week duren. Ik mag m wel komen ophalen maar dan rij ik dus onverzekerd rond. K#tzooi!
mm das crap B| , maar jem oet maar denken hij is al van jou, kan je nog extra week benzine opsparen, kan je straks nog harder los :Y *O*
 
Mijn ander pijpje is binnen en nu wil ik dee gaan monteren. Alleen zit ik ff met een vraag:

Bij de R6 2006 zit er in de orginele demper een exup-klep. Als ik deze vervang voor een slip-on demper (waar geen exup-klep inzit) Wat moet ik dan met de bedieningskabels van deze klep doen? Zitten ergens voor het achterwiel vast, gewoon verwijderen of iets anders???

bvd


kijk even op www.twobros.com
klik op de 2006 r6 daar staat ergens een handleiding hoe je de exup klep moet weghalen
je moet de kabel van het motortje erafhalen en het motortje weer terug plaatsen voor de rest is er niks an het handje.
 
Ha luitjes,

Heb ivm drukt een tijdje verstoken geweest van het forum. Ik zie dat iedereen zijn/haar vakantiegeld nuttig heeft besteed aan mooie accessoires. Kan wel weer zien waar het geld zit :Y

groeten vanuit Rotjeknor
 
kijk even op www.twobros.com
klik op de 2006 r6 daar staat ergens een handleiding hoe je de exup klep moet weghalen
je moet de kabel van het motortje erafhalen en het motortje weer terug plaatsen voor de rest is er niks an het handje.

Oké thanks,

Das dus mooi een bevestiging dat i het goed heb gedaan *D *O*
 
zie mijn ondertitel, Xtra snapt het echt niet. net als een hoop anderen van hier

r6tim ziet weer een kleurenoorlogje uitbreken... ;)
:P als je er zeker van was had je het wel groter geschreven :Y

En anders moeten we snel weer ff een dijkje gaan pakken als test ;)
 
gvd, net met de dealer gebeld en de 25 kw kit is nog niet op voorraad, dus het gaat nog een week duren. Ik mag m wel komen ophalen maar dan rij ik dus onverzekerd rond. K#tzooi!
Ik zou nog een weekje wachten. Hoe beroerd het ook is.

Als er iets gebeurd heb je kans dat je de rest van je leven in de strond zit -O-
 
voor mijn gevoel ademt hij net toefje lekkerder, kan misschien tussen de oren zitten :? maar t geluid is ook vetter dan alt andere, dus ja dan is de keuze al makkelijk :9 })


oke ik ga is ff kijken dan als ik keertje geld over heb misschien dat er dan wel zo'n demper op komt...die superbike demper past wel gewoon standaard? maatje van me meende dat die dingen eigenlijk alleen voor de 1000cc's zijn??? :?

hebben jullie hier nog misschien websites ofzo die de demper kunnen leveren? soms scheelt het nog wat geld in vergelijking met de normale dealers...
 
oke ik ga is ff kijken dan als ik keertje geld over heb misschien dat er dan wel zo'n demper op komt...die superbike demper past wel gewoon standaard? maatje van me meende dat die dingen eigenlijk alleen voor de 1000cc's zijn??? :?

hebben jullie hier nog misschien websites ofzo die de demper kunnen leveren? soms scheelt het nog wat geld in vergelijking met de normale dealers...
er moet effe ne linkpijp bij, maar die zijn er wel van Bos voor de R6 03-05 :Y
 
Big Dipper gisteren gecrasht in Lelystadt rechts links combi en toen lowsider.De schade valt wel mee denk ik clipons afgebroken,en veel kuip en kont schade.Volgende week kijken ze haar helemaal na.Dan weet ik meer en jullie ook. '( '( |( |( ;( ;(
 
Big Dipper gisteren gecrasht in Lelystadt rechts links combi en toen lowsider.De schade valt wel mee denk ik clipons afgebroken,en veel kuip en kont schade.Volgende week kijken ze haar helemaal na.Dan weet ik meer en jullie ook. '( '( |( |( ;( ;(
fucking shit man '( '( '(

Gelukkig heb je zelf niks en kan je geoon in de kroeg staan :Y .
Succes met oplappen van motor en ego :Y
 
Hello everyone

Misschien even mezelf voorstellen...
Ik ben 28 jaar en woon in Oedelem (nabij Brugge, België) samen met mijn vrouwtje en zoon (1 jaar).

In 2000 kocht ik mijn eerste moto, direct een R6 en sedertdien ben ik gebeten door circuitrijden. Van 2001 t.e.m. 2004 heb ik meegereden in de Club M.E.T. endurance competitie 600cc, jaarlijks neem ik een jaarabonnement in Lezennes (Lille, Frankrijk) en schrijf ik me her en der in voor een circuitdagje.
Voorlopig heb ik volgende circuits bezocht: Zolder, Francorchamps, Lezennes, Croix-en-Ternois, Folembray, Pau-Arnos, Oschersleben, Cartagena & Mas-du-Clos. Nee, dus nog nie in Nederland geweest ;)
Sedert dit jaar ben ik instructeur in Mas-du-Clos voor EYBIS (www.eybis.com). Volgende trip is voorzien binnen 2 weken - I can't hardly wait!
In 2004 heb ik mijn model 2000 ingeruild voor een nieuwe, en met 20000km op de teller had ik nog maar 1 euro kosten gehad!! (en het ding had AFGEZIEN!) O-)
Mijn 'nieuwe' doet het al minstens even goed, want met dik 8000 circuit-kilometers op de teller heb ik nog geen enkel niet-slijt-onderdeel mogen vervangen... Alleen de versleten banden liggen tot aan het plafond gestapeld })

Zal meteen al een fotoke posten - later volgt ongetwijfeld meer!!

Bijlage: forum4.jpg
 
THANKS collega"s,hoop dat ze snel weer op de been is dinsdag komt de taxateur en weet ik meer ik hoop dat de achterbrug nog recht is maar zoals ik al zei ik hou jullie op de hoogte.
:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :
 
Hello everyone

Misschien even mezelf voorstellen...
Ik ben 28 jaar en woon in Oedelem (nabij Brugge, België) samen met mijn vrouwtje en zoon (1 jaar).

In 2000 kocht ik mijn eerste moto, direct een R6 en sedertdien ben ik gebeten door circuitrijden. Van 2001 t.e.m. 2004 heb ik meegereden in de Club M.E.T. endurance competitie 600cc, jaarlijks neem ik een jaarabonnement in Lezennes (Lille, Frankrijk) en schrijf ik me her en der in voor een circuitdagje.
Voorlopig heb ik volgende circuits bezocht: Zolder, Francorchamps, Lezennes, Croix-en-Ternois, Folembray, Pau-Arnos, Oschersleben, Cartagena & Mas-du-Clos. Nee, dus nog nie in Nederland geweest ;)
Sedert dit jaar ben ik instructeur in Mas-du-Clos voor EYBIS (www.eybis.com). Volgende trip is voorzien binnen 2 weken - I can't hardly wait!
In 2004 heb ik mijn model 2000 ingeruild voor een nieuwe, en met 20000km op de teller had ik nog maar 1 euro kosten gehad!! (en het ding had AFGEZIEN!) O-)
Mijn 'nieuwe' doet het al minstens even goed, want met dik 8000 circuit-kilometers op de teller heb ik nog geen enkel niet-slijt-onderdeel mogen vervangen... Alleen de versleten banden liggen tot aan het plafond gestapeld })

Zal meteen al een fotoke posten - later volgt ongetwijfeld meer!!
full


Welkom hier :Y
 
o ja ik mankeer zelf niets beetje pijn in de nek en knie,pak en helm beschadigt,en mijn eer een beetje gecrasht :Y :Y :Y O-) O-) O-)
Nou daar ben je dan redelijk aan ontsnapt. Ik had 6 weken geleden een zeer lullig klein uitstapje en brak m'n sleutelbeen. Zit nu weer vast en ben bezig om de spieren en kapsel weer op sterkte en los te krijgen. Hopelijk stap ik snel weer op, de bike heeft minimale schade, alleen op z'n kant gevallen in het hoge gras.

Sterkte met het herstel en de reparatie van de bike.
 
Nou daar ben je dan redelijk aan ontsnapt. Ik had 6 weken geleden een zeer lullig klein uitstapje en brak m'n sleutelbeen. Zit nu weer vast en ben bezig om de spieren en kapsel weer op sterkte en los te krijgen. Hopelijk stap ik snel weer op, de bike heeft minimale schade, alleen op z'n kant gevallen in het hoge gras.

Sterkte met het herstel en de reparatie van de bike.
Jouw leed is dus ook haasr weer geleden. Mooi man :)

Heb je je R6 al weer netjes of moet je nog beginnen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan