het enige echte Yamaha R6 topic deeltje 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
als je intresse hebt in t de angel eyes ik wil ze wel voor je bestellen en inbouwen hoor geen probleem. mail me maar ff ik ga dit weekend wel naar luxenburg dus ik zal misschien pas volgende week antwoorden

mensen klein vraagje/probleempje:

als ik me me 6 een lekkere bocht instuur en ik lift me gas een beetje in een bocht heb ik het idee dat me achterwiel weg wil :? geef ik gas bij komt ie kei hard terug zo erg dat ik net dus een beetje driftend door de bochten ging. dit is opzich wel leuk maar t hoort niet. ik heb ook het idee dat t erger wordt '( iemand ervaring mee? tis een 2003/2004 model. ik ga dit weekend naar luxenburg en maandag ga ik op zolder rijden dus ik hoop maar dat t niets ergs is of dat ie thuis moet blijven ;(

dan moet ik namelijk op een andere rijden is ook niet een ramp maar wil eigenlijk op me R etje rijden......

Als het de banden en/of veering niet is................ vertrouwen is ook killing ;)
Zolang je maar een beetje gas erop houd Sinned tijdens het uitbreken, een highsider wil je ook echt niet :N

Ik ga vandaag even je bochtjes uitproberen :Y
 
Als het de banden en/of veering niet is................ vertrouwen is ook killing ;)
Zolang je maar een beetje gas erop houd Sinned tijdens het uitbreken, een highsider wil je ook echt niet :N

Ik ga vandaag even je bochtjes uitproberen :Y
ik wil ook bochtjes doen... -O-
maar kan niet vanavond :N

volgende week is het goed weer schijnt, dus dan kunnen we wel ff een avondje sturen met zijn allen (of samen, en dan afsluiten in een foute hoeretent :))
 
ik wil ook bochtjes doen... -O-
maar kan niet vanavond :N

volgende week is het goed weer schijnt, dus dan kunnen we wel ff een avondje sturen met zijn allen (of samen, en dan afsluiten in een foute hoeretent :))


Ik ga zo effe opfrissen en rijden :Y
En ja, jij frist altijd na het rijden op.... ik ook.... als ik ga rijden douche ik altijd 2 keer, jij stinkert ;)

Vanavond breng ik een maat van me even naar Goedhart.... motortje is klaar ;)
 
Ik ga zo effe opfrissen en rijden :Y
En ja, jij frist altijd na het rijden op.... ik ook.... als ik ga rijden douche ik altijd 2 keer, jij stinkert ;)

Vanavond breng ik een maat van me even naar Goedhart.... motortje is klaar ;)
stinkert??? jij geilt er altijd op smeerpijpje :o

mijne is hoop ik ook vandaag klaar, anders geen weekend eifel :(
 
Gisteren lekker stukje wezen rijden, was niet druk op de dijken. De motor ging echter raar doen na zo'n 100 km, na flink rijden. Als je stilstaat loop hij stationair zeer slecht met af en toe afslaan. Als ik met dat wieltje het stationair toerental aanpas blijft hij aan, maar wisselt hij tussen de 2000 en 1000 toeren met horten en stoten. In het voorjaar is alles nog afgesteld en luchtfilter gereinigd. Bij toeren vanaf 2000 doet hij het prima. Iemand suggesties? Is er iets dat ik zelf makkelijk kan nakijken?

ALvast dank.
 
Gisteren lekker stukje wezen rijden, was niet druk op de dijken. De motor ging echter raar doen na zo'n 100 km, na flink rijden. Als je stilstaat loop hij stationair zeer slecht met af en toe afslaan. Als ik met dat wieltje het stationair toerental aanpas blijft hij aan, maar wisselt hij tussen de 2000 en 1000 toeren met horten en stoten. In het voorjaar is alles nog afgesteld en luchtfilter gereinigd. Bij toeren vanaf 2000 doet hij het prima. Iemand suggesties? Is er iets dat ik zelf makkelijk kan nakijken?

ALvast dank.

Ik wilde bijna gaan roepen dat het aan je carbs lag..... maar zag dat je een 2003 model hebt en dus injectie :Z

Zit te denken aan bougies en/of benzinetoevoer aangezien hij het in hogere toeren wel goed doet.
Bij een regelmatig uitvallende cilinder gebeurt namelijk hetzelfde.

Check even je bougies..... daarna nog eens verder gaan kijken.
 
veering staat op circuit stand

banden zijn mpp 2ct's

banden spanning is ook cicuit namelijk achter 2,1 voor 2,1
is niet helemaal optimaal voor weg gebruik maar gezien ik 'nog al' wat bochtjes vlot pak })

morgu btw :W

Juist wel :Y :9

Alleen je band overleeft het wat minder lang.
Bij mij staat ie op 2.3 achter en 2.1 voor...... standaard.
 
Ik wilde bijna gaan roepen dat het aan je carbs lag..... maar zag dat je een 2003 model hebt en dus injectie :Z

Zit te denken aan bougies en/of benzinetoevoer aangezien hij het in hogere toeren wel goed doet.
Bij een regelmatig uitvallende cilinder gebeurt namelijk hetzelfde.

Check even je bougies..... daarna nog eens verder gaan kijken.

Bougies zijn ook net een paar maand (7000 km) oud. Benzinegedeelte zit zeker onder de tank. Moet de stuurdemper er weer af.. Dank voor je tip, zal eens kijken straks. Iemand anders nog suggesties? 98 tanken, zon flesje moto forte erin, of helpt dat niet?
 
Hehe, heb mijn knippertjes binnen, ff kijken of ik eraan toe kom deze vandaag nog erin te krijgen, ga zo nog karten, daarna moet ik voetballen en na voetballen zuipen in kantine en dan door naar stadsfeest.

Ik ben verdomme nog drukker in mn vakantie dan normaal :+

Plaatje bij het praatje:

full
 
Morguh :W

Bedankt voor de complimenten van mijn pakkie :}
En supeR6 ik ben niet dik, heb zware botten!! :P
Trouwens veel plezier in de eifel!!

@GoReTex
laat maar weten wanneer we de route gaan berijden :]

mijn weekend wordt waarschijnlijk motorvrij, gaat zaterdag naar een dealer om door te meten B| maar wanneer ie klaar is :?
 
Ziet er veel belovend uit :)


Ik heb mijn knippers voor ook proberen los te krijgen met de kuip er nog op... damn wat kunnen kruiskopschroeven vast zitten zeg :X
 
Morguh :W

Bedankt voor de complimenten van mijn pakkie :}
En supeR6 ik ben niet dik, heb zware botten!! :P
Trouwens veel plezier in de eifel!!

@GoReTex
laat maar weten wanneer we de route gaan berijden :]

mijn weekend wordt waarschijnlijk motorvrij, gaat zaterdag naar een dealer om door te meten B| maar wanneer ie klaar is :?
thanks man :}

berijden??? wie , wat , waar :9~
 
Hehe, heb mijn knippertjes binnen, ff kijken of ik eraan toe kom deze vandaag nog erin te krijgen, ga zo nog karten, daarna moet ik voetballen en na voetballen zuipen in kantine en dan door naar stadsfeest.

Ik ben verdomme nog drukker in mn vakantie dan normaal :+

Plaatje bij het praatje:

[afbeelding]

mooi :9~

ben benieuwd hoe het er uit komt te zien *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan