ligt dit niet aan je banden?
btw 's morgens
Of je veering
Morguh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ligt dit niet aan je banden?
btw 's morgens
als je intresse hebt in t de angel eyes ik wil ze wel voor je bestellen en inbouwen hoor geen probleem. mail me maar ff ik ga dit weekend wel naar luxenburg dus ik zal misschien pas volgende week antwoorden
mensen klein vraagje/probleempje:
als ik me me 6 een lekkere bocht instuur en ik lift me gas een beetje in een bocht heb ik het idee dat me achterwiel weg wil geef ik gas bij komt ie kei hard terug zo erg dat ik net dus een beetje driftend door de bochten ging. dit is opzich wel leuk maar t hoort niet. ik heb ook het idee dat t erger wordt iemand ervaring mee? tis een 2003/2004 model. ik ga dit weekend naar luxenburg en maandag ga ik op zolder rijden dus ik hoop maar dat t niets ergs is of dat ie thuis moet blijven
dan moet ik namelijk op een andere rijden is ook niet een ramp maar wil eigenlijk op me R etje rijden......
ik wil ook bochtjes doen...Als het de banden en/of veering niet is................ vertrouwen is ook killing
Zolang je maar een beetje gas erop houd Sinned tijdens het uitbreken, een highsider wil je ook echt niet
Ik ga vandaag even je bochtjes uitproberen
ik wil ook bochtjes doen...
maar kan niet vanavond
volgende week is het goed weer schijnt, dus dan kunnen we wel ff een avondje sturen met zijn allen (of samen, en dan afsluiten in een foute hoeretent )
stinkert??? jij geilt er altijd op smeerpijpjeIk ga zo effe opfrissen en rijden
En ja, jij frist altijd na het rijden op.... ik ook.... als ik ga rijden douche ik altijd 2 keer,jij stinkert
Vanavond breng ik een maat van me even naar Goedhart.... motortje is klaar
nog vacatures???Mogge
wat een baan, lekker uitgeslapen en zo beginnen
Gisteren lekker stukje wezen rijden, was niet druk op de dijken. De motor ging echter raar doen na zo'n 100 km, na flink rijden. Als je stilstaat loop hij stationair zeer slecht met af en toe afslaan. Als ik met dat wieltje het stationair toerental aanpas blijft hij aan, maar wisselt hij tussen de 2000 en 1000 toeren met horten en stoten. In het voorjaar is alles nog afgesteld en luchtfilter gereinigd. Bij toeren vanaf 2000 doet hij het prima. Iemand suggesties? Is er iets dat ik zelf makkelijk kan nakijken?
ALvast dank.
Of je veering
Morguh
veering staat op circuit stand
banden zijn mpp 2ct's
banden spanning is ook cicuit namelijk achter 2,1 voor 2,1
is niet helemaal optimaal voor weg gebruik maar gezien ik 'nog al' wat bochtjes vlot pak
morgu btw
Ik wilde bijna gaan roepen dat het aan je carbs lag..... maar zag dat je een 2003 model hebt en dus injectie
Zit te denken aan bougies en/of benzinetoevoer aangezien hij het in hogere toeren wel goed doet.
Bij een regelmatig uitvallende cilinder gebeurt namelijk hetzelfde.
Check even je bougies..... daarna nog eens verder gaan kijken.
ff kijken of ik je voor zal dragen.... tempting but nonog vacatures??? ~
ff kijken of ik je voor zal dragen.... tempting but no
thanks manMorguh
Bedankt voor de complimenten van mijn pakkie
En supeR6 ik ben niet dik, heb zware botten!!
Trouwens veel plezier in de eifel!!
@GoReTex
laat maar weten wanneer we de route gaan berijden
mijn weekend wordt waarschijnlijk motorvrij, gaat zaterdag naar een dealer om door te meten maar wanneer ie klaar is
Hehe, heb mijn knippertjes binnen, ff kijken of ik eraan toe kom deze vandaag nog erin te krijgen, ga zo nog karten, daarna moet ik voetballen en na voetballen zuipen in kantine en dan door naar stadsfeest.
Ik ben verdomme nog drukker in mn vakantie dan normaal
Plaatje bij het praatje:
[afbeelding]
thanks man
berijden??? wie , wat , waar ~
Mogge
wat een baan, lekker uitgeslapen en zo beginnen
haha smerig lekker... ik ga er ff over fantaserenJou, , in het riet!......