Het enige echte Yamaha R6 topic!!! part 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Beetje laat maar toch: R6 Meeting was toppie.

Vienus vertelde mij dat iemand nog een kentekenplaathouder tekoop heeft?


Wie heeft er toevallig nog 1 te koop of weet een link waar ik ze goedkoop kan bestellen.

Bedankt alvast!
 
Dat was R6-je die er nog 1 had liggen haha.
Ik vond de R6 meeting ook wel ff leuk alleen jammer dat ik niet kon mee rijden moest weer ergens naar toe dus volgende keer beter.
Wat mij wel opviel dat ik ik als enigste het model 2004 had en de rest allemaal 1999-2002 modellen.
Maar al met al was het wel een leuk gezicht als die r6sen op een rij.

groetjes R6-je
 
En kijk 's wat ik net heb gemonteerd :)

Pazzo Racing koppelingshandel *D

full


Voor:
full


Na:
full


Voor:
full


Na:
full
 
Laatst bewerkt:
Marcel netjes hoor!!!

zo voor de rest even een piccie vd mega meeting
Foto=GTU63P4B

waren overigens weinig R6jes '(
 
Dank u allen :)

:^

ziet er lekker uit :} :}
wordt misschien nog wel een optie voor als ik men radiaal pomp gemonteerd heb ;)
is dit de long of de short versie :?
Dit is de lange versie en is (ongeveer) even lang als de originele. Die kleine heb ik ook gezien, zijn ook érg mooi maar ik denk dat je daar wel even aan moet wennen :)
 
Zo, goeiemiddag. Ik ben ook weer boven water. Moest wel weer meer dan 20 pagina's doorlezen om bij te zijn, maar het is gelukt.

Had een kleine verbouwing (nieuwe keuken) die alle aandacht opslokte, maar kan me nu weer met goed fatsoen op motorrijden concentreren.

Hier ff een pic van da man met da bike.

full
 
nog 600 km en dan me eerste beurt... jammer dat het zo slecht weer is want zo schiet het niet echt op...
kan iemand me nog eens vertellen hoe ik foto's neer kan zetten.
kan ik hem ff laten zien. helaas zonder zo mooie dame maarja het is een r6 dus das ook lekker
:}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan