Het enige echte Yamaha YZF-R6 topic Deel 38

Status
Niet open voor verdere reacties.
BEn ik weer :P Was een weekendje in Dublin.

Maar even terug komend op het iOS / Android verhaal. Ik heb zowel ervaring met Androids (tablets/telefoons) als met iOS (tablets/telefoons). En zoals Wozniak (topman binnen Apple) het ook zelf aangeeft. Wil je vrijheid kies dan een Android. Wil je performance en stabiliteit kies dan een iOS.
 
Met alles kunnen doen met een toestel. Dus dat je echt alles ermee kan. Met andere woorden, developers kunnen en mogen zowat alles schrijven voor op een android, en gebruikers kunnen dit dus klakkeloos installeren. Je snapt dat er daarom bagger software op de market komt.
 
Goedemorgen,

Dit is toch het R6 topic?
Of zit ik nou verkeerd..... :P

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met het project van MissTR46 gaat?
hoi hoi :) :W
het is nog hetzelfde
maar morgen nieuwe kabelboom erin doen en eens kijken of dan het probleem is opgelost :)
thanks :)
 
Met alles kunnen doen met een toestel. Dus dat je echt alles ermee kan. Met andere woorden, developers kunnen en mogen zowat alles schrijven voor op een android, en gebruikers kunnen dit dus klakkeloos installeren. Je snapt dat er daarom bagger software op de market komt.

Dit is al het eeuwen oude verhaal zoals de MAC t.o.v. de PC dit al jaren doet.
Niet voor niets dat een MAC vele malen stabieler is dan een PC, afgezien van het feit dat een MAC daarnaast ook nog eens veel redabeler met geheugen omgaat e.d.

Zaterdat de nieuwe firmware ook maar eens op de Ipad geknald... eindelijk multitasken op de Ipad... en niet te vergeten printen via WIFI :)
 
hoi hoi :) :W
het is nog hetzelfde
maar morgen nieuwe kabelboom erin doen en eens kijken of dan het probleem is opgelost :)
thanks :)

Sorry hoor Tos,

maar wat denk je zelf?
Jullie zijn nu op de gok dingen aan het verwisselen.... ik zou persoonlijk je motor + blok eens naar iemand met kennis brengen.

Bolman zit bij jullie in de buurt... ik heb daar wel eens staan sleutelen, Mike heeft genoeg kennis.
 
Of hernoemen naar exr6 rijders.
:^

Morguh trouwens... :W

Vrijheid leuk op een android... Daarom lopen die dingen waarschijnlijk ook zo vaak vast??? Galaxy S van mij pa loopt zeker 2x per week een keer vast, die van een maatje van me nog vaker... iPhone van me is in 1,5 jaar nog maar 3x vast gelopen....
 
:^

Morguh trouwens... :W

Vrijheid leuk op een android... Daarom lopen die dingen waarschijnlijk ook zo vaak vast??? Galaxy S van mij pa loopt zeker 2x per week een keer vast, die van een maatje van me nog vaker... iPhone van me is in 1,5 jaar nog maar 3x vast gelopen....
aha dan valt de htc definitief af :P
 
nu ff kijken of ik een micro kaartje kan regelen voor de simkaart van mijn werk.
Heb ik daar nog dingen voor nodig??
 
Goeie morgen... :W


Zometeen me spullen is gaan ophalen bij Mevrouw... :X

Er zijn hier toch helemaal geen mensen met een tattoo?

Paar keer heeft iemand zijn halve been laten zien, waar heel veel plakkertjes op zijn geplakt van die slechte kauwgum dingen. :+


:j
Heeft me anders toch wel heel veel kauwplezier gegeven hoor... :P

En feestjes, ik dacht dat geen van alle hier alcohol dronk. Laat staan los gaat op onnodige herrie die niet alleen slecht is voor jullie oren maar ook nog eens genoeg overlast veroorzaakt.

Wat is dit voor topic zeg. Mijn hemel.
Kijk muziek smaken verschillen ;)
Maar ik ga voor de gezelligheid... *O*

Een feestje zonder gezelligheid is geen ruk aan... :')

Oja, dat was die kauwgomballen junkie he, met dat teenhaar :P
:+

Sow wat een kaak, die heb aan de sos gezeten. :P
Ik keek naar ergens anders.... _O- Maargoed, smaken verschillen... :P
 
Ik wil best volgende topic nr maken hoor :P ..
en dan eens kijken wie nog de echte R6 rijders zijn :+ ..

tuurlijk mag iedereen blijven posten :P ..
maar dan moet het niet zo zijn... dat wanneer er iemand komt met een R6 vraag.. dattie gelijk afgezeken word.. omdat die een R6 heeft _O- .. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan