Het enige echte Yamaha YZF-R6 topic Deel 38

Status
Niet open voor verdere reacties.
EXUP weer aansluiten is een kut werk hè :P

Nouja ik kon beter eerst ff kijken dan posten :P
Die klep blijft met een veer open staan, dus ik heb hem nu gewoon niet aangekoppeld.

Heeft toch geen nut als die klep uberhaubt weer aangesloten wordt?

Hij klinkt in iedergeval wel lekker rauw nu, zonder katalysator en standaard uitlaat.
Het was toch iets te aso met die Racefit. _O-
Vanmiddag komt een kennis langs die waarschijnlijk de Racefit wil. Dan zing ik het wel even uit met de standaard uitlaat. Volgend jaar toch maar eens kijken of die R6 wel moet blijven.. :$
 
Nouja ik kon beter eerst ff kijken dan posten :P
Die klep blijft met een veer open staan, dus ik heb hem nu gewoon niet aangekoppeld.

Heeft toch geen nut als die klep uberhaubt weer aangesloten wordt?

Hij klinkt in iedergeval wel lekker rauw nu, zonder katalysator en standaard uitlaat.
Het was toch iets te aso met die Racefit. _O-
Vanmiddag komt een kennis langs die waarschijnlijk de Racefit wil. Dan zing ik het wel even uit met de standaard uitlaat. Volgend jaar toch maar eens kijken of die R6 wel moet blijven.. :$

Schaam je! Beetje zonder R6 op dit forum zitten... :P
 
lachen, jammer dat de stig alleen weer dezelfde kleur heeft, hadden ze beter andere helm printje moeten geven

Vind 't wel mooie Stig kleur. Hoewel zwart ook erg gaaf was.
Zou niet weten welke andere kleur 'm goed staat; groen, roze, geel? :N

Ben al blij dat er een nieuwe is. *O* *O*
 
ik was gister bij een vriend's 1e motorrijles kijken, bij me ouwe instructeur. Daagde ik die vent uit om op mijn r6 die AVB'tjes te doen. Boom van een vent stapt op die kutbrommer, hengelt wat aan het gas, trapt me voetrem in, en doet zo al die kutoefeningen :')
 
Dank u Dank u ;)

heb je dezelfde :P ? of lijkt dat zo :+ ?
2001
:Y
maar ik heb een andere nodig om even te vergelijken
heb jij zin om langs te rijden bij me aankomende dagen? *O* *O* *O* *O* *O* :+
want nu staat hij stil en we kunnen niet echt verder omdat we geen vergelijkingsmaterieel hebben -O- '(

edit........
oh je woont in lochem.....
uhm werk je misschien in Den Haag? O-) :+ *O*
 
Laatst bewerkt:
2001
:Y
maar ik heb een andere nodig om even te vergelijken
heb jij zin om langs te rijden bij me aankomende dagen? *O* *O* *O* *O* *O* :+
want nu staat hij stil en we kunnen niet echt verder omdat we geen vergelijkingsmaterieel hebben -O- '(

edit........
oh je woont in lochem.....
uhm werk je misschien in Den Haag? O-) :+ *O*

Hahah :P Helaasss :+ is me net te ver rijden :P .....

hij komt daar wel uit de buurt :+ ... Woerden.. :P
 
dat rampending wat hier in de tuin staat ja :P

geeft geen vonk, zijn 2 electrische componenten die ik in een rijdende 6 moet frotten om te kijken of het daar aan ligt, de enige manier om daar achter te komen :')

enerzijds hoop ik dat de start ignitor stuk is (vervangen en karren, snelste/goedkoopste oplossing)
anderzijds hoop ik dat zowel de cdi als dat start ding gewoon werken (kost als t goed is geen geld, maar wel tijd )
wat ik niet hoop is dat mn cdi's zijn doorgefikt (kost extra geld en nog meer tijd om eea uit te zoeken).

stiekem hoop ik dat t kassie stuk is, maar alles zal wsl gewoon werken,wat dus betekent dat ik zo'n beetje de complete maandag bezig ben met het opnieuw aanleggen van een kabelboom (of een andere regelen), iets anders kan ik er ook niet van maken.
of alle 4 de bobines/bougies zijn in 1x stilletjes overleden :+
 
dat rampending wat hier in de tuin staat ja :P

geeft geen vonk, zijn 2 electrische componenten die ik in een rijdende 6 moet frotten om te kijken of het daar aan ligt, de enige manier om daar achter te komen :')

enerzijds hoop ik dat de start ignitor stuk is (vervangen en karren, snelste/goedkoopste oplossing)
anderzijds hoop ik dat zowel de cdi als dat start ding gewoon werken (kost als t goed is geen geld, maar wel tijd )
wat ik niet hoop is dat mn cdi's zijn doorgefikt (kost extra geld en nog meer tijd om eea uit te zoeken).

stiekem hoop ik dat t kassie stuk is, maar alles zal wsl gewoon werken,wat dus betekent dat ik zo'n beetje de complete maandag bezig ben met het opnieuw aanleggen van een kabelboom (of een andere regelen), iets anders kan ik er ook niet van maken.
of alle 4 de bobines/bougies zijn in 1x stilletjes overleden :+

Lol :P ...

Nouuu succes ermee _O- :P
 
dat rampending wat hier in de tuin staat ja :P

geeft geen vonk, zijn 2 electrische componenten die ik in een rijdende 6 moet frotten om te kijken of het daar aan ligt, de enige manier om daar achter te komen :')

enerzijds hoop ik dat de start ignitor stuk is (vervangen en karren, snelste/goedkoopste oplossing)
anderzijds hoop ik dat zowel de cdi als dat start ding gewoon werken (kost als t goed is geen geld, maar wel tijd )
wat ik niet hoop is dat mn cdi's zijn doorgefikt (kost extra geld en nog meer tijd om eea uit te zoeken).

stiekem hoop ik dat t kassie stuk is, maar alles zal wsl gewoon werken,wat dus betekent dat ik zo'n beetje de complete maandag bezig ben met het opnieuw aanleggen van een kabelboom (of een andere regelen), iets anders kan ik er ook niet van maken.
of alle 4 de bobines/bougies zijn in 1x stilletjes overleden :+
aha, mooie legpuzzel dus :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan