Het enige echte Yamaha YZF-R6 topic Deel 42 "Ladies only"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kán je niet echt ongelijk geven, overigens.

Ik heb in 't verleden te vaak in 't buitenland gezeten voor m'n werk dus ik ben blij dat ik nú gewoon in NL kan blijven (ook al hoef ik dat aan niemand te verantwoorden), maar 't begint hier ook steeds meer (wéér) te kriebelen om toch maar eens een relaxter "klimaat" op te zoeken.
 
Kán je niet echt ongelijk geven, overigens.

Ik heb in 't verleden te vaak in 't buitenland gezeten voor m'n werk dus ik ben blij dat ik nú gewoon in NL kan blijven (ook al hoef ik dat aan niemand te verantwoorden), maar 't begint hier ook steeds meer (wéér) te kriebelen om toch maar eens een relaxter "klimaat" op te zoeken.

Wat voor werk doe je? En waar heb je allemaal gezeten?
 
Nieuw topic titel voor nieuwe deel, voor nieuwe titel?

Ideeen?

Motor-Forum - Sport - Het enige echte Yamaha YZF-R6 topic Deel 43 Dennis is HOMO!

Motor-Forum - Sport - Het enige echte Yamaha YZF-R6 topic Deel 43 Dennis houdt van bananen

Motor-Forum - Sport - Het enige echte Yamaha YZF-R6 topic Deel 43 Dennis is playmate
 
Laatst bewerkt:
Nope, vaak alleen op de Campus óf in een hotel :(

Dat is wel jammer!

Mijn bedoeling is om daar het te gaan, en dan gewoon eens te kijken waar ik aan het werk kan. Wil eigelijk blanco heen gaan zonder iets voor te bereiden uitgezonderd leeftruimte ("goedkope" kamer en de papierwinkel).
 
Dat is wel jammer!

Mijn bedoeling is om daar het te gaan, en dan gewoon eens te kijken waar ik aan het werk kan. Wil eigelijk blanco heen gaan zonder iets voor te bereiden uitgezonderd leeftruimte ("goedkope" kamer en de papierwinkel).

Het enige echte Yamaha YZF-R6 topic Deel 43 "Hoeveel dagen houd Geert het uit, doe een gok en win mooie prijzen!"

:)
 
Het enige echte Yamaha YZF-R6 topic Deel 43 "Hoeveel dagen houd Geert het uit, doe een gok en win mooie prijzen!"

:)

Doe eens een gok!

KLeinCuracao.jpg
 
Weet niet hoe groot het baan aanbod daar is. Terwijl je daar ook zonder enige voorbereiding heen gaat. Lijkt mij dat, dat wel handig/nodig is.

Vind het knap als het goed uitpakt, maar mij zie je dat niet doen.

Je was toch gestopt met je studie, je had daarvoor ook een studie gedaan toch. Welke studie?
 
Laatst bewerkt:
Weet niet hoe groot het baan aanbod daar is. Terwijl je daar ook zonder enige voorbereiding heen gaat. Lijkt mij dat, dat wel handig/nodig is.

Vind het knap als het goed uitpakt, maar mij zie je dat niet doen.

Je was toch gestopt met je studie, je had daarvoor ook een studie gedaan toch. Welke studie?

Marketing en Communicatie, en Bouwkunde.

Ben nog steeds met huidige studie bezig, ga toch proberen door te zetten!

Uiteraard ga ik wel met enige voorbereiding heen, maar werk en zulke dingen kan ik vanuit Nederland moeilijk regelen.
 
Die zijn door ook te koop :P

Ja en in wat voor staat :')

Geert: Heeft uw deel A en B van eigendomsbewijzen.
Verkoper: Wat is dat?

Geert: Wanneer is de laatste onderhoudsbeurt geweest?
Verkoper: Wanneer hij uit de fabriek kwam

Geert: Hoe rijd hij?
Verkoper: Chilling, wheelie in ze 1,2 en 3 is mogelijk

Geert: Ik neem hem!
 
Laatst bewerkt:
Letterlijk een baggerrit gedaan net @ de amstel vol met modder en zand. Ik en de fiets konden vandaag niet echt vriendjes worden zeg maar :')

@ RoosB vette fiets! Mooie kleurstelling :Y (heb 'm thuis zelf ook :+)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan