~~~ Het faptiende grote XT/XTZ/TT/TTR topic ~~~(ook WR-en)

Haha.

Nee, ik heb een ttr gehad, een xt660z, maar zoek nu iets goedkopers. De xt600 lijkt lager en lomper, en ik vraag me af of je er écht mee kan gaan baggeren?
 
Ik ken een heule hoop XT 600 rijders die het kunnen beamen:

P1130121-L.jpg
 
Hi iedereen!

Ik ga VNV een winterprojectje ophalen: '95 XTZ660 met wat werk.
Nu heb ik wel wat offroad ervaring en staat op internet dat het bij de XTZ met name op de vering wel wat te halen valt. Wie heeft hier ervaring mee en kan mij vertellen of bijv vering van een TT gebruikt kan worden of andere goede spulletjes?

Wat zijn goede mods?
 
Voor het enigszins origineel maken van mijn XT500 uit 78 ben ik op zoek naar wat onderdelen. Mogelijk dat hier iemand nog iets op de plank of op zolder hebben en liggen en het niet gebruikt.

Op zoek naar voorspatbord, achterlicht(rond model), stuurschakelaars L+R, richtingaanwijzers voor, voetsteunen, geleidebeugeltje voor remkabel aan de vorkpoot.

Mocht iemand wat hebben liggen en er vanaf willen dan hoor ik het graag.
 
Als alles doorgaat van het weekende met (voor) een maat kijken naar een xt400 (model 550).
Kent iemand dit type en waar moet ik op letten ?

Bvd hippie
 
Vanmorgen probleemloos de lichtblauwe 34L ingevoerd. Keurmeester wilde nog wel even het lichtbeeld controleren, maar ik kreeg hem niet aangetrapt. Vorige week een ongeluk gehad, en nu enkele ribben gekneusd en gebroken. Was erg schappelijk, hij vertrouwde me.
 
Complimenten voor een turfje van 1.58 die niet eens met haar voetjes aan de grond kon komen, maar vrolijk meereed ondanks dat ze tig keren omviel, alles gewoon uitreed.

Chapeau!


full


:]
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen probleemloos de lichtblauwe 34L ingevoerd. Keurmeester wilde nog wel even het lichtbeeld controleren, maar ik kreeg hem niet aangetrapt. Vorige week een ongeluk gehad, en nu enkele ribben gekneusd en gebroken. Was erg schappelijk, hij vertrouwde me.
Whatskebeurt? -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan