Het foto aanhanger ACHTER je motor topic

 
Klopt bedankt .ik hoop zo een paar reactie's te krijgen van mede motor rijders met aanhangers.want ik ken er weinig tot geen🙈
Ik vraag me ook af of er achter een bmw gsa een aanhanger kan? Technisch kan het maar heb je genoeg druk op de voorband omdat het frontaal opp.van voren minder is dan van mijn rt..
En als ik mijn scherm naar beneden doet wordt hij heel licht van voren .en in de bergen gaat het voorwiel omhoog..
 
Ik zou zeggen, stel een vraag in het topic en zie wie er reageert.
Ik heb een PAV die ik achter vele vele motoren heb gebruikt. Nooit last gehad van een lichte voorkant ten gevolge van de aanhanger, alleen als van te veel gas geven...
 
IMG_20180616_141351.jpg
Hierbij een plaatje van mijn zijspan met aanhanger
 
Max gewicht is helft ledig gewicht voertuig, daar ga je niet veel van merken. Rijgedrag hangt beetje af van plaats en wijze van bevestiging.

Met zijspan vorige week scooter opgehaald, ging prima op motoraanhanger. Maar je merkt bij drempels en hobbels dat er wat achter hangt
 
Oh en ik heb al sinds 1990 een aanhanger, eerst achter de solomotor en nu achter het zijspan. Het is een EZS Donkeypack. Rijdt prima, nooit een probleem met rijden gehad. Alleen wel rekening houden dat je meer lengte en gewicht meeneemt. Met de solomotor en aanhanger kun je trouwens ook filerijden, maar dat is nooit de bedoeling geweest.
 
  • Leuk
Waarderingen: KvM
Mijn ervaring is dat de kogeldruk goed moet zijn .je een goede aanhanger nodig hebt vooral als je veel rijdt .ik heb er nu een ruime 100.000 km mee gereden .
En heel veel in italie/duitsland/oostenrijk ,daar is het enkel voor buitenlanders toegestaan dus zijn ze streng..
Een goede as, goede vering ...enz..
Ik moet wel zeggen dat ik niet rustig rij...
Verkeersdrempels zijn spijtig inderdaad🙈
 
Ik heb er een hond van 40kg inzitten.die het van pup af aan gewoon is.
Met een onrustige hond is mijn advies niet doen😇
 
Heeft Duitsland nog steeds de knettergekke regel dat je maar Max 60 p/u over de snelweg mag met je aanhanger aan de moto?
 
Heeft Duitsland nog steeds de knettergekke regel dat je maar Max 60 p/u over de snelweg mag met je aanhanger aan de moto?
Als dat zo is mag je nog steeds 3 Ton achter je zijspan...iets met WW2.🤣
 
Klopt bedankt .ik hoop zo een paar reactie's te krijgen van mede motor rijders met aanhangers.want ik ken er weinig tot geen🙈
Ik vraag me ook af of er achter een bmw gsa een aanhanger kan? Technisch kan het maar heb je genoeg druk op de voorband omdat het frontaal opp.van voren minder is dan van mijn rt..
En als ik mijn scherm naar beneden doet wordt hij heel licht van voren .en in de bergen gaat het voorwiel omhoog..

Ja dat kan:
 
Terug
Bovenaan Onderaan