Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het Geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 80

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet een nieuwe kettingset op de fiets rij nu met 16/42. Iemand hier ook ervaring met 15/42?
 
Hebben jullie de prijzen van de nieuwe Blade al gezien ?? Beetje idioot duur aan het worden

Nieuw is inderdaad zo verschrikkelijk duur daarbij het moment dat je over de drempel rolt gaat er alweer duizend euro afschrijving vanaf.
Ik zal nooit een nieuwe kopen alleen al daarom.
Meestal probeer ik de motor toch naar mijn smaak te veranderen andere hendels, spiegeltje, knippers enz.
Ondanks dat blijft het een prijzige maar oh zo leuke hobby.
 


Nu komt ie er voor mij zeker niet meer naast de XR

Ben jij niet een keer aan een andere avatar toe

Tja moet ook nog effe doorsparen, gokte op begin 20 maar die eerste SP is gewoon 28 en dan moet er nog gespoten worden en uitlaat etc dus over de 30

Enne....zo'n avatar is moeilijk man !!
 
Tja moet ook nog effe doorsparen, gokte op begin 20 maar die eerste SP is gewoon 28 en dan moet er nog gespoten worden en uitlaat etc dus over de 30
Die gaan niet als warme broodjes over de toonbank....
 
Tja moet ook nog effe doorsparen, gokte op begin 20 maar die eerste SP is gewoon 28 en dan moet er nog gespoten worden en uitlaat etc dus over de 30

Enne....zo'n avatar is moeilijk man !!

Jouw avatar moeilijk?
Dan moet je die van mij zien dat krijg ik niet nog een keer voormekaar
 
Heb je wel wat exclusiefs
Als je er zulke bedragen voor over hebt wel, persoonlijk vind ik dit een beetje "te" worden voor een hobby....
Maargoed, ik kan natuurlijk niet in de portemonnee van een ander kijken.
 
Precies daarom koop ik geen nieuwe. Het is mij niet echt om het geld om een nieuw aan te schaffen, maar de afschrijving in het eerste jaar of na een paar KM is gewoon debiel.

Ook met dat veranderen van de motor ben ik eigenlijk klaar mee. Eerdere motoren knutselde ik er andere spullen op. Deze motor is helemaal standaard. Hij moet rijden. Dat is alles.

 
Suzuki 1000 kost heel wat minder. Hopelijk liggen de Blade prijzen lager dan de indicatieprijzen. Ben benieuwd naar de vergelijkingstesten
 
ik heb net de prijzen ff gezien op de site van ten kate...

de basis is al ruim 4 mille meer als het oude model....
tssss...de sp gewoon 10 mille meer....
en dat terwijl het niet eens een volledig nieuwe fiets is maar eigenlijk een herzien oud model...
deze gaat niet vlot verkopen ben ik bang...
 
Hopelijk liggen de Blade prijzen lager dan de indicatieprijzen. Ben benieuwd naar de vergelijkingstesten

reken daar maar niet teveel op....

toen ik verleden jaar de mijne kocht zag ik de bui al een beetje hangen met dat "nieuwe" model qua prijs....
dat het echter zoveel meer zou worden had ik toch niet verwacht....
 
Dacht vandaag de kawa 125cc 2takt even uit te laten op de berghemse crossbaan maar vergeet het maar is nu op onze temperatuur meter -4gr dus mooi dat ik binnen blijf brrrr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.