Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 81

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi ding, zoiets lijkt me ook wel wat.
 

Het enige probleem wat op zou kunnen treden is dat de zekering klapt omdat je teveel vermogen vraagt. Ik denk dat handvatverwarming toch snel 100Watt+ trekt, als je dan alles gebruikt (dimlicht en grootlicht kan het net teveel zijn).
Volgens mij zit je dashboard op diezelfde zekering. Als je weet hoeveel Ampere die zekering is kan je het zo uitrekenen
 
Oxford is zestig watt per paar. Heeft een 5A zekering in de voeding. Trek een aparte draad.
 


Hans gaf al aan om met een relais te gaan schakelen

Nu wil ik deze over het contact doen met een relais welke schakel schakel draad kan ik het beste gebruiken hier voor.
 
Goede morgen, mede liefhebbers!
Onderstaand een link naar de verkoop van m'n blade wellicht is er hier iemand die zoiets zoekt of iemand kent die wat zoekt voor het nieuwe seizoen....
Heb er heel veel plezier van gehad maar er is wat anders tussen gekomen.... Motorshopper: Fireblade Honda cbr 1000rr
 
Het eerste ritje van 2018 is een feit, 24 januari en 15 graden



Het voelde weer heerlijk!!!
 
Laatst bewerkt:
Mooi man dacht het ook te doen maar de werkgever had andere plannen toen ik maandag vroeg om een dagje

Die nissin sticker, is die nieuw

Yup en nog een paar andere ook maar ook enkele stickers verwijderd

Beetje variëren

Aan het einde van dit seizoen ga ik voor iets anders kijken
 
Nieuw seizoen, nieuwe sponsors

Nieuwere Blade ??

Weet het nog niet maar iig niet de 2017, die is veel te klein voor mij

Bij Ten Kate had ik het idee dat ik op een brommertje zat en zeker de top/frontkuip voldoet niet aan de eisen die ik er aan stel qua windbescherming voor de langere ritten



2014/2016 model staat zeker op de nominatie maar KWW
 

Zo lijkt het wel een 600

Misschien eens overwegen om er een uit DL te halen, grotere keuze en goedkoper ondanks de BPM. Kijk maar eens op mobile.de of autoscout.de
 
Vandaag weer lekker aan de cbr bezig geweest toch geen weer voor rijden.

Relais ingebouwd voor navigatie en handvatverwarming

Velg striping er op

Vering naar originele stand gezet klopte totaal niks van.

Nu wil ik er andere voor veren in zetten kan je deze er in doen zonder heel de poten uit elkaar tehalen. Keeringen zijn paar maanden geleden nog vervangen.
 

Ja,de vorkpoot moet eruit, bovenste dop losdraaien en binnenpoot naar beneden duwen.
Dan de veer opspannen zodat de contramoer van de bovenste dop bereikbaar word. Deze met een steeksleutel tegenhouden en de dop eraf draaien. Dan kun je de veer eruit nemen.
De positie van de moer bepaalt ook je voorspanning, deze dus niet verdraaien.
 
 
Status
Niet open voor verdere reacties.