Het grote Allroad topic deeltje 2!

MacReal

MF veteraan
1 aug 2004
40.991
2
Zoetermeer
Na deel 1, gaan we hier vrolijk verder met het babbelen over de (on)mogelijkheden van een allroad *D
het grote allroad topic!
LongWayDown.png


Wat gaan we doen?

We hebben op dit moment geen plannen

wat hebben we gedaan?

Allroadrit, 20 maart 2011!
let op! respecteer tijdens deze rit de 11 geboden van codegroen!
De start zal plaatsvinden bij "camping de Maarnse Berg in doorn". Om 8:30 verzamelen voor een bak koffie, om 9:00 uiterlijk weg.
De route loopt over legale wegen, als het goed is zal er geen verbodsbord gepasseerd worden.
let op allroad banden (TKC, T63, K60) vereist
plaatje van de route
aanwezigen:
- Komkommer
- Paisly
- zappa.suzuki (achterrijder anex mobiele werkplaats/ehbo post en motor opraper)
- Leipo
- swisstool
- Nelis04
- Nomiis
- Aad900
- Oemoemenoe
- Mike_the_Bike
- KingCoder
- Grimsel
- Johan V


Handige linkjes
handige rijtips voor op en naast de weg (PDF)


De allroaders tot nu toe!
AE86
Suzuki XF650 Freewind '99
valbeugels, handvatverwarming, middenbok, handkappen en topkoffer
imgp6125finished.jpg


Aad900
Suzuki V-strom 650 L2
P1020905.JPG


agranado
Honda XL650V Transalp
handkappen, laser demper, valbeugels, handvatverwarming, garmin navigatie en 3 delige kofferset
large


banzxr-bas
Triumph Tiger 900
Foto-IKAF7BJQ-D.jpg


black mule
Kawasaki Versys
puig scherm, koffers
full


Biking
Yamaha XT660Z
Valbeugels en skidplate en bagagerek van sw motech, zelfbouw kofferrek en hepco en becker alu koffers. Hyperpro vering voor en achter, hoog spatbord en aangepast zadel
full


bowtje
Honda Varadero
full


Carlacht
Honda XL600V Transalp
full


dallastx
Yamaha XT660Z Tenere
Leovince SBK uitlaatsysteem, Hepco&Becker kofferrek(Lock-it) met alu koffers, Yamaha alu bashplate, middenbok, koplampbeschermer, Off-the-road waterpomp beugel, MDI 30mm stuurverhogers, Touratech: brede voetsteunen, handkappen, 12v aansluiting, klein bagagerekje met tasje, zijstandaard verbreder, voor langere trips een tanktas, Kedo olietemp.meter(RR10), Metzeler Tourance(2e set, eerste set ging 18000km v&a mee, zo ook de eerste kettingset, waren beiden nog niet op, maar vervangen voor vakantie) met Heidenau HD binnenbanden en Hannamax ventiel stofkapjes, Hyperpro veren voor en achter.
804344283_mRZfW-XL.jpg


DeepSpace
BMW R1150 GSA
ikkebmw.jpg


Grimsel
XT660Z Tenere
full


Henkes
RIP 23-09-2011
full

Aprilia Pegaso650
handkappen, valbeugels, zijtassen, topkoffer, Akrapovic, Tanktas en navigatie
Foto-EYPCK4N8.jpg


Johan V
Yamaha Tenere XT660Z
cimg2579w.jpg

+
KTM 250 EXC-F (Lichtgewicht ritten/speelkanon)
foto2zelf.jpg


kantelaar
full


lampje
BMW F650GS Dakar
DSC09016.jpg


MacReal
Suzuki DL650 V-Strom "Black Rhino"
Koplampbeschermer, ingekorte (zwart gespoten) ruit, kofferset GIVI, zwarte carterplaat, Renthal stuur "Jimmy Button", rimstriping, Touratech navigatiesteun, Garmin Nuvi 510, handkappen, Öhlins lineaire voorvork veren, middenbok, kleine knippers voor, achterknippers met witte glaasjes, achterkant verhoogd (4cm) met kortere dogbones, DL 1000 zadel, zwarte uitlaatcover, touratech voorspatbord, "lichtelijk" ingekort achterspatbord, witte, staal omvlochten remleidingen (HEL) voor en achter
img7170r_zps37a2319e.jpg


Mike_the_Bike
XT600Z Tenere
lucky dice ventieldopjes
tenere5.jpg


Nomiis
Yamaya XTZ Super Tenere
IMG_3168.jpg

En in straat-trim:
IMG_4600.jpg


Oemoemenoe
BMW R1100GS
4081217597_aba9efbdf4.jpg


Sjiem
Honda XRV 650 Africa Twin
valbeugels
full

+
Honda NX650 Dominator
full


swisstool
Suzuki DR650
full


Timieh
Honda NX650 Dominator '96
full


zappa.suzuki
KTM LC4 640 Adventure (frame '97 blok 2001)
18 liter tank, geen voorbouw maar cross koplamp, enduro uitlaat, 2 wielen sets + SM wielen, handkapen, klapspiegel.. enz 140kg
19122010894.jpg

+
DR 800 BIG 1993
Aangepaste vering voor en achter, valbeugels, gemoffelt frame, Produro Laser race of legal uitlaat, K&N luchtfilter, carbs aangepast, paris dakar Renthal stuur, handkappen, staalflex remleidingen, klapspiegel, complete BIG in reserve delen.. enz
20juli2008motorijden017.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ook, terwijl ik wel in het vorige deel stond (nu ook niet meer) Ik denk dat MacReal me weg wil hebben :P
 
in de vorige OP zijn wat dingen mis gegaan waardoor ik een groot aantal mensen mis. Als jullie dus even opnieuw een plaatje posten, zet ik jullie er weer gewoon tussen :)
 
Yep present, dit keer met mijn nieuwe aanwinst, naast de V-Strom, de DRZ440S (bigbore :9)

184774_UL.jpg


mag ook in de OP ;)
 
Ik heb een Honda NX650 en een Honda XRV650. Winters plaatje voor de OP:
full
 
Laatst bewerkt:
Ook ff blufen!

KTM LC4 640 Adventure
frame '97 blok 2001
18 liter tank, geen voorbouw maar cross koplamp, enduro uitlaat, 2 wielen sets + SM wielen, handkapen, klapspiegel.. enz 140kg

19122010894.jpg


DR 800 BIG 1993
Aangepaste vering voor en achter, valbeugels, gemoffelt frame, Produro Laser race of legal uitlaat, K&N luchtfilter, carbs aangepast, paris dakar Renthal stuur, handkappen, staalflex remleidingen, klapspiegel, 3 wielen sets, complete BIG in reserve delen.. enz

20juli2008motorijden017.jpg


zo, genoeg gebluft.. heb het maar niet over de andere 3 ;)
 
Laatst bewerkt:
Ook ff blufen!

KTM LC4 640 Adventure
frame '97 blok 2001
18 liter tank, geen voorbouw maar cross koplamp, enduro uitlaat, 2 wielen sets + SM wielen, handkapen, klapspiegel.. enz 140kg

[afbeelding]

DR 800 BIG 1993
Aangepaste vering voor en achter, valbeugels, gemoffelt frame, Produro Laser race of legal uitlaat, K&N luchtfilter, carbs aangepast, paris dakar Renthal stuur, handkappen, staalflex remleidingen, klapspiegel, 3 wielen sets, complete BIG in reserve delen.. enz

[afbeelding]

zo, genoeg gebluft.. heb het maar niet over de andere 3 ;)
:} je maakt het me wel heel erg makkelijk zo!
 
2e is goed, nog ff normale acties foto's fixen. En dat is zo lastig als je zelf de fotograaf bent in de groep B|
 
Ik ben d'r ook weer :W , mis alleen mezelf ook in de OP....
Een foto volgt later, moet ff een leuke opzoeken....
 
Vet!

Dan ga ik ook bluffen met mn vet dikke allroad voor in de OP :+
Yamaha XT350, bj 1991
5343355998_3066a73a8e_b.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan