Het grote Allroad topic deeltje 2!

Zaterdag aanstaande de Warme Sjoko Toerrit rijden tbv MS Research en aangezien mijn vriendin geen zin heeft om met de WR een uur op de snelweg te rijden, heb ik het karretje maar vast in elkaar geknutseld. Morgen de GS er nog op en dan zijn we er klaar voor. :]

[afbeelding]

Veel plezier! Ik heb hem voorbij laten gaan. De afgelopen weken heb ik het ontzettend druk gehad, dus ik had er even heen zin in om vandaag weer in alle vroegte richting het Zuiden te rijden. Binnenkort maar eens een weekendje die kant op plannen, dan rij ik hem gewoon een andere keer.
 
Gefeliciteerd, leuke motor. :)

Als ik jou was, zou ik even kijken welke maat kappen en schroefdraad je moet hebben en vervolgens eens kijken of KTM iets heeft dat past. Waarschijnlijk goedkoper dan Yamaha, Touratech en Acerbis e.d.
De handkappen van mijn strom bevielen eigenlijk erg goed (al had ik er weinig windbescherming van, maar er zit hvv op).
Die waren vijf tientjes en hebben een mooie beugel er doorheen lopen. Dat scheelt altijd weer hendels vervangen als het ding op z'n kant ligt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan