Is dat 18 dan? dacht 17, @nop daar zou ik dan ook eerder voor gaan, gangbare bandenmaat.Dat kan hoor, setje gs750 naven aanschaffen en opsturen naar bijv. Haan wheels.
Zeggen dat je 18"x5" achter wil en 18x2,5 vóór, graag rvs spaken.
Dan heb je ook zulke wielen
En 500 euro minder in je spaarpot .....
Oh, komen nog banden bij.... Uhmmmm +250 schat ik
Inmiddels een 10 minuten tijd gevonden om er mee aan de slag te gaan
Gelukkig lag de puntjesontsteking er in 3 minuten uit en had ik dus nog 7 minuten over om de elektronische ontsteking d'r in te frotten
De how-to van MF beschrijft dus een ontsteking met mechanische vervroeger, ik heb er nu een van een GS1100G met een digitale vervroeger. Klopt het dat deze geen verstelmogelijkheden heeft? De grondplaat past namelijk zo in het huis, op één vaste positie en het GS1000 blikje met BDP merkje past er niet meer bij (in de how-to wel).
Heb al geprobeerd een GS1100G WPH te vinden om es te kijken wat daar over de ontsteking in staat, maar de enige plek waar ik die vind is op Bikecliff's site (nogmaals dank Frankenstein), alleen hiervan werkt de link niet
Als iemand dus die voor mij ter beschikking kan stellen;
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben erover uit, hij mag weg. Ivm andere baan en verhuizing staat hij de komende tijd toch maar (weer) stil en dat is zonde.
Prijs idee, 1750,-. Zoals eerder genoemd nieuwe: binnenpoten, Hagon progressieve veren, Hagon schokbrekers achter, Excel S model velgen met rvs spaken, Bridgestone banden, RAASK rem- schakel set etc etc.
O ja, en de achterlichten en plaat er weer op
Tank zit vol met benzine van > 5 jaar oudDie moet er ook nog uit. Je wilt niet weten hoe de carburateurs er uit zien van binnen.
Wordt heel wat lege flessen vullen voor de milieustraat
Netjes! Ben zelf meer van de zwart met zilveren wielen maar dat is ieder zijn smaak.Eerste deel van de operatie zit erop. De GSX 750 staat er nu zo bij.
[afbeelding]
Kreeg net bericht dat de busjes voor de achterbrug ook klaar zijn. Als het weer een beetje mee zit, komend weekend in de buitenlucht de rest van de transplantatie uitvoeren.
De aluminium achterbrug en het achterwiel van de 1100 plus de 4 in 2 uitlaat erop.
Ben zelf ook meer van de zwart met zilver wielen. Die komen er nog in. Deze goudkleurige wielen zaten erin toen ik de motor kocht.Netjes! Ben zelf meer van de zwart met zilveren wielen maar dat is ieder zijn smaak.
Ben zelf ook meer van de zwart met zilver wielen. Die komen er nog in. Deze goudkleurige wielen zaten erin toen ik de motor kocht.
Hmmm...... is ook een idee@Pedroso, wordt een hele mooie fiets zo
Beetje een lucky shot, maar misschien passen de bussen die in de originele a.brug zitten ook in de alu brug...
Dan lijkt het toch relatief eenvoudig....
Volgens mij zijn die busjes ook van gehard staal ivm de naaldlagers die erover heen rollen, but correct me if i'm wrong.
Ziet er netjes uit! Vooral die wielen
Ik hoop dat je geen spijt krijgt van de verkoop. De mijne had ook een half jaar stilgestaan maar vorige week het kraantje op pri, choke, 2 seconden en vroem. Ik heb nog een aantal andere motoren maar van deze is zeker dat hij niet meer weg gaat.Affakkelen! Heb je er ook nog plezier van.
Super mooie gsx wordt het. 4-in-2 wordt het alleen maar beter van.
Inmiddels een 10 minuten tijd gevonden om er mee aan de slag te gaan
Gelukkig lag de puntjesontsteking er in 3 minuten uit en had ik dus nog 7 minuten over om de elektronische ontsteking d'r in te frotten
De how-to van MF beschrijft dus een ontsteking met mechanische vervroeger, ik heb er nu een van een GS1100G met een digitale vervroeger. Klopt het dat deze geen verstelmogelijkheden heeft? De grondplaat past namelijk zo in het huis, op één vaste positie en het GS1000 blikje met BDP merkje past er niet meer bij (in de how-to wel).
Heb al geprobeerd een GS1100G WPH te vinden om es te kijken wat daar over de ontsteking in staat, maar de enige plek waar ik die vind is op Bikecliff's site (nogmaals dank Frankenstein), alleen hiervan werkt de link niet
Als iemand dus die voor mij ter beschikking kan stellen;
[afbeelding]
Zet eerst de oude ontsteking weer terug. Stel alles goed af, zodat de motor goed loopt en monteer dan de electronische ontsteking. Zo sluit je een heleboel uit... Oude benzine, vieze bougies, vieze carberateurs enzo.
Hmm daar moet ik ook maar eens een keer aan beginnen. Heb het idee dat hij af en toe wat valse lucht aanzuigt. Hoe diep was diep in de buidel trouwens en waar heb je besteld?
Na een jaar het eerste ritje op de gs, als een kind zo blij
kan ik er 10w40 SF olie in gooien of is dat al te nieuw?
[afbeelding]
Edit: nee die gieter stak niet over
Ik was €67,- kwijt voor de 4 rubbers inc verzenden. Besteld bij CMSNL, heb ze nergens anders kunnen vinden nog.
Hier heb je er van honda CB (http/shop.honda4.nl/catalog/product_info.php?products_id=390)
Zien er hetzelfde uit en net iets goedkoper, maar ik durfde de gok toch niet te nemen of ze wel of niet zouden passen.