Waarschijnlijk wel. Hij loopt goed ja, al moet ik nog controleren of hij niet arm of rijk loopt. Ik mis namelijk wat power. Maar dat komt misschien ook omdat mijn ervaring met 4-cilinders gebaseerd is op nieuwere motoren uit de jaren 90 en 00, mijn enige motor uit begin jaren 80 hiervoor was een v-twinMag ik hieruit concluderen dat hij weer goed loopt en het 1-pitter uitstapje verleden tijd is?
10W40 is wat Suzuki aanbeveelt. Ik heb goede ervaring met Castrol Power RS in deze motoren.
Thanks. Ik gebruik het onderdeelnr van jouw foto en dan ga ik gewoon langs de Suzuki dealer hier.
M'n GS750 gebruikt bijna nog meer olie dan benzine.... Geen idee of de laatste overmaat er al in zit... Maar zijn die er nog wel, of dan direct maar een big bore kit? Enige ervaring hier met een big bore kit? En moeten er eigenlijk grotere carbs achter?
M'n GS750 gebruikt bijna nog meer olie dan benzine.... Geen idee of de laatste overmaat er al in zit... Maar zijn die er nog wel, of dan direct maar een big bore kit? Enige ervaring hier met een big bore kit? En moeten er eigenlijk grotere carbs achter?
Heb een Astralite velg verkocht aan een zekere Fränki uit Duitsland.
Hij is er blij mee. Gaat deze gebruiken voor één van zijn vele Youngtimers.
Hij maakt GFK onderdelen voor Youngtimers en speelt ook nog wat met CNC apparatuur
Hij zond mij een link naar een Youtube filmpje en een paar foto's van hetgeen hij zoal maakt.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
M'n GS750 gebruikt bijna nog meer olie dan benzine.... Geen idee of de laatste overmaat er al in zit... Maar zijn die er nog wel, of dan direct maar een big bore kit? Enige ervaring hier met een big bore kit? En moeten er eigenlijk grotere carbs achter?