daddyphilipsen
Resurrected, by the mercies of Nuts
- 31 mei 2008
- 17.443
- 36.255
Dat kan toch? Als de lekkage tussen 2 cilinders zit? Of ben ik nou gek? (Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid ).
Tuurlijk ben je gek, daar valt niet over te twijfelen ( op brikkennatuurlijk ).
Ga je een meer cilinder kop vlakken dan loop je het grote risico dat de kop krom raakt.
Huh????????
Ja als je de kop normaal monteert en je trekt hem geheel aan dan zal een evt kromming eruit gaan en weer recht worden, ga je de kop vlakken dan trek je de kop bij het monteren niet meer om en blijft de kop zijn kromming behouden. Met als gevolg dat de nokkenassen en lagers gaan hemelen.
Nokkenaslagerbruggen trekken de nokkenassen iets om, en deze zijn van gietsijzer.
Mogelijk kan er een stok breken en mogelijk worden de lageringen ovaal. Kop staat iets om, maar de stokken zijn recht.
snappie?????
Wat is precies het probleem met de nokkenas?
Zijn de lageringen van de nokkenas in de cilinderkop ook beschadigd/ingesleten?
Tijdens het vervangen van de koppakking misschien een rubber afdichtringetje vergeten wat ervoor moet zorgen dat het oliekanaaltje of zoiets af moet dichten?
Misschien een scheurtje in de kop of cilinder waar de olie uit lekt?
Ik DENK dat de rest van de GS/GSX range (GSX250, GSX400E, GS450E) wel past qua uitlaat, misschien geeft CMSNL daarover uitsluitsel?Hallo iedereen
Ik ben al even bezig met een GS450L projectje en ik wil nu de uitlaat gaan aanpakken. Zoals je misschien al kan raden is roest voornamelijk het probleem
De H-verbinding is rot net zoals één van de dempers en dat wil ik graag allemaal verhelpen hetzij door te herstellen of door te vervangen. Al sinds ik de motor heb hou ik de tweedehandsmarkt wat in de gaten, maar ik heb nog nooit een aftermarket systeem te koop gezien of een motor met eentje erop...
Zijn deze er dan niet/schaars of kijk ik er gewoon over
Ook twijfel ik nog of een 2-in-1 systeem niet mooier zou staan, ik vond al ergens dat een GS500 systeem niet past vanwege andere uitlaatpoorten. Zijn er opties die wel passen?
Alvast bedankt
Ik heb een paar weken geleden nieuwe rvs bochten laten maken door Gerard Kramer (Jerryt op dit forum) voor mijn GSX1100 caféracer. Ik heb ze zelf glad geslepen (de lassen) en gesatineerd. Voor een redelijke prijs geregeld, voor een GSX450 heb je er maar 2 nodig dus nog redelijker geprijsd denk ik.
[afbeelding]
Dank je. Omdat dit toch het GSX topic is nog even een totaalplaatje.Zeer fraaie bochtjes!
Ik heb een paar weken geleden nieuwe rvs bochten laten maken door Gerard Kramer (Jerryt op dit forum) voor mijn GSX1100 caféracer. Ik heb ze zelf glad geslepen (de lassen) en gesatineerd. Voor een redelijke prijs geregeld, voor een GSX450 heb je er maar 2 nodig dus nog redelijker geprijsd denk ik.
[afbeelding]
Geen enkele cheap fiets is het waard. Het moet voor JOU wat waard zijn om erop te willen rijden zoals jij het plaatje in je hoofd hebt hoe hij eruit moet gaan zien.
Het kost nu eenmaal geld, maar het houdt je van de straat.
Jerryt heeft van deze motor alleen de uitlaatbochten en de frameloop voor me gemaakt, verder heb ik alles (behalve het spuitwerk) zelf gedaan.Die uitlaat (en al het andere werk van Jerryt) zijn inderdaad erg moo
Dat weet ik, ik bedoelde het werk aan andere motoren die ik hier op het forum al gezien hebJerryt heeft van deze motor alleen de uitlaatbochten en de frameloop voor me gemaakt, verder heb ik alles (behalve het spuitwerk) zelf gedaan.
Nou, hier nog eentje van vorig jaar dan:Vette bike! Meer pics
Van de Papazuki bedoel je ? Best beschaafd, heb er namelijk een tussendemper tussen gemaakt.Ben wel benieuwd hoe die uitlaat klinkt.
Ben je al bij Biggelaar in Boxtel geweest ? Als hij er geen heeft dan wordt het echt moeilijk.