Gaaf zeg!
De mijne heeft net voor het eerst even geluid gemaakt, puur op remreiniger direct de inlaatpoort in, spuugde gelijk een hoop kleine rommel de dempers uit, vermoed dat daar een beestje in heeft gewoond.
Zijn de velgen dezelfde maat als de originele, en daarmee de band ook?
Als alles nagenoeg dezelfde maten heeft zou ik daar graag de omtrek van weten!
Alvast bedankt!
Ik heb er even de lintmeter rond gelegd, ik meet 1978mm omtrek.
Er zal vast wel wat correctie opzitten e.d. maar je hebt alvast een indicatie, veel succes met je project
Altijd een fijn moment, z'n eerste boertjes. Bij mijn gsx kwam er echter ook het nodige braaksel mee, in de vorm van olie via de carter ontluchting.
Maar is dat zadel nou al gevonden ?
Oh dat is niet leuk, ondertussen al opgelost?
Vanavond heeft de ET voor het eerst "echt" gelopen, nadat ik een half dagje aan de carbs heb besteed.
Wel vormde zich een plasje olie onder de carbs, de afdichting van het oliedruksensordekseltje zat niet goed.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Opgelost nog niet, wel compressie test gedaan. Die was uitermate slecht, met drup olie stuk beter. Verdenk de zuigerveren... Als het daarbij blijft.
Ben toen verder gegaan met ander project
Is de carb weer gefixed? Anders heb ik misschien nog weleen donor carb.
Kan hem niet vinden
Ik heb precies hetzelfde gehad met m'n carbs
Betekend wel dat ik nog een reserve bank heb liggen, net als KwaSuz
Ik denk dat het gebeurt als men de vlotterpen wil verwijderen? Die kan best strak zitten en de legering van de carb is niet supersterk, ik probeer altijd met een tangetje tussen de kop van de pen en het pootje het los te krijgen, is daar geen ruimte ondersteun ik het pootje terwijl ik het er uit tik.
Klopt, ik heb hem zelf kapot getikt. Leer je ook weer van, met carbs was ik al vrij voorzichtig, maar soms moet je wat als hij niet los wil
Jammere is wel dat sinds ik het andere setje carbs gebruik de GSX niet meer goed gelopen heeft
Als jij ze zelf helemaal uit elkaar trekt mogen ze wel in mijn ultrasoonbadje
Ik kan weer verder ondertussen, de originele onderdeeltjes zijn binnen, dat sommige dingen nog te koop zijn verbaasd me echt, maar ik klaag niet[afbeelding]
Die kun je gewoon bij de Suzuki dealer bestellen, heb ik tenminste 2 jaar geleden wel gedaan.Mag ik vragen waar je die ronde stickers vandaag hebt die op je ontsteking en dynamo-cover moet plakken?
Dit zijnde originele "stevige" stickers toch (op dun alu volgens mij),
Bij mij was de tekst eraf en ik dacht laat ik ze mooi polijsten, zo warm geworden dat ze helemaal krom trokken
Probeer z1enterprises.com eens voor decals.
Ik heb trouwens ook zo'n pieletje eraf getikt in een van de carbs van mn 1000. Twee jaar geleden...
Ding loopt nog steeds niet. Daarvoor nooit iets gedaan aan het motorische gedeelte, ding startte altijd zonder problemen, zelfs bij -10 na drie maanden stilstand. Nu al twee jaar tobben.
Wijze les, don't fix it when it's not broken...
Robin, ik ga die buddy vinden hoor, even geduld. Ben nu in Zweden kou aan het lijden voor de baas dus wordt ergens volgende week.