Het grote doe Ed de groeten topic

Ed31 een gemis?

  • Who the fuck is Ed31?

    Stemmen: 0 0,0%
  • Mwoah

    Stemmen: 1 33,3%
  • THe Lord giveth and the Lord taketh away.

    Stemmen: 0 0,0%
  • When you gotta go, you gotta go...

    Stemmen: 1 33,3%
  • Hij is vast snel weer terug.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik ben er kapot van!!!

    Stemmen: 1 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    3
Status
Niet open voor verdere reacties.

Slow

MF veteraan
23 jul 2004
2.276
0
Gouda
Aangezien dit toch wel hét topic is waar momenteel het meest geouwehoerd wordt, ga ik ook ff off-topic om even afscheid te nemen _O-

Ik heb de zooi namelijk verkocht, maar dan ook zo'n beetje alles wat ik had!
Waarom? Ik was de laatste tijd al nauwelijks op dit forum te vinden omdat ik het ontzettend druk had, ook te druk voor een ride zo nu en dan. Ik ben druk bezig om een eigen bedrijf op te starten/over te nemen en naar verwachting zal de drukte alleen maar toenemen. De komende jaren zal ik dan ook knetterhard moeten werken en regelmatig in het buitenland vertoeven.
Met daarbij ook nog een flink gezin, zie ik weinig mogelijkheden om ook nog eens optimaal te genieten van een motor (ik merk het nu al, ben soms allang blij dat ik eens thuis ben, laat staan dat ik dan de deur nog uit ga voor een ritje).
Voor mij gaat m'n gezinnetje boven het motorrijden dus ik heb weloverwogen de boel verkocht.

Tis zeker geen definitief afschied, er komt zeker ooit wel weer wat *D

I'll be back })


Aangezien Ed31 ons gaat verlaten (helaas niet voorgoed zegt hij) doe ik even een apart topic openen om hem beterschap en succes te wensen. We zijn hem niets schuldig maar al met al hebben we achter zijn rug om toch altijd hartelijk om hem kunnen lachen.
Doe je zegje en probeer het positief te houden aub.

Ed, van Slow een welgemeend succes met wat het ook is dat je aan het doen bent.
Stay in touch!
:W :W :W :W :W :W :W
 
Hey Ed, ik vroeg me al af waarom je weinig postte, maar dat is dus de reden.
Succes met je avontuur en stuur gerust een SMS-je als je weer in de buurt van de grafzerk bent!

En zorg ervoor dat je gezinnetje ook boven je werk gaat!

Verder zullen wij de taak overnemen om Slow af te plassen als hij er weer om vraagt
 
Hey Ed, ik vroeg me al af waarom je weinig postte, maar dat is dus de reden.
Succes met je avontuur en stuur gerust een SMS-je als je weer in de buurt van de grafzerk bent!

En zorg ervoor dat je gezinnetje ook boven je werk gaat!

Verder zullen wij de taak overnemen om Slow af te plassen als hij er weer om vraagt


Ja zeg! We nemen verd*mme geen afscheid van een dooie!
Heb je niet een leuke foto van Ed zodat we kunnen fotofucken?
 
Ja zeg! We nemen verd*mme geen afscheid van een dooie!
Heb je niet een leuke foto van Ed zodat we kunnen fotofucken?


Slow, allereerst ben ik diep geroerd door je spontane actie om een topic aan mij te wijden.
Maar v.w.b. die grafzerk: heeft niets met mij te maken, maar met Knuk z'n kinky beroep 8-)
 
Helaas krijg het topic een slotje. Als we een :W topic gaan wijden aan iedere gebruiker die vertrekt dan kunnen we wel bezig blijven ;)

:W Ed, succes met je bedrijf!

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan