Het grote GS-topic deel 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
raar!
slijk zijn post was op 23.03
uw antwoord op 23.05

"na 5 minuten kijken......." :?
hoe doe je dat??????
(sow snel sijn wij belchen ni hoor!) :+
LoL :+

u got me there

Zeeland hier he...toch iets andere tijdzone denk ik ;) Nog meer mensen uit deze mooie en meest droge/zonnige provincie? :)
 
Laatst bewerkt:
Zojuist even langs "mijn" spuitert gereden en geinformeerd naar een oplossing voor de alluminium geoxideerde parts. Hij zegt, kaal maken (stralen/schuren, om 't even) en dan fosfor(?) primer erop die een hechting aangaat met 't alluminium en dan spuiten in kleur.

Standaard, middenbok, achterframe, valbeugel en vast nog met losse delen wil ik laten poedercoaten.

Wordt inderdaad een winterprojectje, want nu moeten we gewoon lekker rijden :]

Als er meer mensen tegen de winter nog spullen hebben die gecoat moeten worden hoor ik 't wel. Valt vast wel wat te regelen met die kerel waarvan ik gehoord heb dat hij prima kwaliteit afleverd.

...op een of andere manier moet een nieuwe bike eerst half gesloopt worden en weer opgebouwd voordat ik er de échte klik pas mee heb. Is dat raar? :?
 
Laatst bewerkt:
Wanneer is dit gebeurd bij de RT? Ik bedoel...kan ik na 10 jaar nog aankomen met.."sja..die poten zijn lelijk geworden, maak jij ze maar eens ff mooi dealerje!"...

Bij de gs heeft m'n dealer dacht ik zelf de kosten genomen. Bij de rt heeft BMW nederland het meen ik betaald. Beide machines waren rond de 2 jaar oud met tussen de 30 en 40k op de teller.
Zal met een fiets van 10 jaar oud wel moeilijk worden om zoiets te regelen
 
http://m.marktplaats.nl/a/motoren/o...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

2de hands Wunderlich zadel voor €150 (in mijn beleving leek mn Wunderlich dikker, maar foto's zijn niet heel duidelijk.
Ik plaats m omdat er nogal wat interesse is hier :)
Jouw linkje is vanaf een mobiel gemaakt volgens mij? Krijg problemen met de weergave als ik 'm aanklik op een pc.

Hier de "gewone" link

bmw r 1200 gs zadel voor wunderlich
http://link.marktplaats.nl/568316690
 
ah vandaar....ik vond m al.....anders


Een keer in de zoveel jaar komt er weer een nieuwe versie of wordt er weer eens van productiefaciliteit gewisseld... kortom, eigenlijk niets interessants. ;)


Kato.... Tonnie... nog 1 nachtje slapen!!!! *O* *O* *O*

Mr Sloo heeft zijn eerste kilometers er al op zitten... ik word gewoon plaatsvervangend vrolijk van al die mooie vooruitzichten. *D
 
Gisteravond nog even lekker een rondje gereden :] over de mooie Noord Hollandse dijken met m'n mooie "nieuwe" GSA en meteen wat foto's geschoten! Hier is die dan:

d788567f.jpg


b1a05671.jpg


4c4d7e5c.jpg


3b014452.jpg


93e470e5.jpg

nog bijna nieuw!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan