Het grote GS-topic deel 22 Kurven ohne Ende

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Joke....

full


... er zitten nog wel wat aanpassingen in maar de meiden hebben het naar de zin. *D
 
Laatst bewerkt:
Jep, dat is de befaamde rode startknop, made in China...het model 包皮 met kostprijs :
€ 0,0002 voor 10.000 stuks (+ BTW)
:+ en :(
Vandaag met een even duur torx sleutel setje losgehaald en boos naar gekeken, gaat weer veel soepeler. Misschien toch de regenbui van woensdagavond geweest :?
 
Over 2 weken ga ik even checken of AG de wegen in goede toestand heeft achtergelaten. Zit dan een week in de driehoek Oostenrijk, Italië en Slovenië.
Alleen maar thuis zitten is ook niet best tenslotte.
Over 3 weken, verder zelfde tekst :)

Uitgangspunt Nassfeldpas
 
Hmm klinkt als bijna dezelfde reis die ik in gedachten heb, alles zelf geregeld of via een organisatie :?

Samen met een maat van me (ook GS rijder) zit ik in de toercommissie van een landelijk motorclubje.
Wij hebben ons qua routes deels gebaseerd op deze site en voor een ander deel zelf ook wat gefabriceerd.
 
Hé, wat is er mis met Zuid-Frankrijk ?
Zonder jullie blijven alleen die vorte SLEURHUTTEN nog over met de bekende NL-stickers (Niks Lossen)

:P

Wel een beetje bijblijven. Daar ben ik dit jaar al geweest begin juni. Wij blijven daar alleen niet te lang hangen want er is meer te zien en te beleven dan rondhangen tussen die Fransen.

Volgende keer zal ik het je melden en dan mag je ons ter plaatse ontvangen en gidsen.
Om niet te zeggen, fêteren....
 
Laatst bewerkt:
Hé, wat is er mis met Zuid-Frankrijk ?
Zonder jullie blijven alleen die vorte SLEURHUTTEN nog over met de bekende NL-stickers (Niks Lossen)

:P
Tis heel kleinzielig van mij, maar zolang ik de rest van europa op de motor nog niet heb gezien, blijf ik daar weg O-)
 
Samen met een maat van me (ook GS rijder) zit ik in de toercommissie van een landelijk motorclubje.
Wij hebben ons qua routes deels gebaseerd op deze site en voor een ander deel zelf ook wat gefabriceerd.
Ach so, denk dat ik mij daar zelf de tijd niet voor gun... :$
 
als ik zo naar buiten kijk baal ik eigenlijk dat ik niet een rondje kan rijden dat het nog wel een week of 2 duurt eer ik m'n onderdelen erop geschroefd heb, m'n kleding weer op orde, moet nog achter een nieuw vizier voor m'n helm
 
Vannacht hebben wij de jaarlijkse MF-nachtrit gereden o.l.v. Xtra.

Was een mooie rit, met een koffiestop om 03.00 uur aan zee in Noordwijk.
Koffie, limonade, koek en broodjes. Om 05.30 uur zijn we geeindigd. Nog even wat nagepraat en daarna naar huis gereden. Om 06.30 uur lag ik in mijn mandje.
Het was weer een geweldig leuke ervaring om met 60 (!)man in het donker over de stille wegen te rijden, die sliert met lichtjes in het donker blijft prachtig om te zien.

Voor wie nieuwsgierig is, hier wat foto's ;)
 
Laatst bewerkt:
Sorry, ik gooi het er effe opnieuw op , ditmaal mét kaartje ....


Hé jongens... vraagje aan de door de wol geverfde, van geen kleintje vervaarde, stoere stof- en modderhappers met tonnen ervaring op de hoogste ongebaande passen die reeds voor jullie GS-spaakwielen geworpen werden...

Mijn Groninger maat wil deze rit begin september met me afhaspelen op onze noppenfietsjes... op ANDERHALVE DAG... (wel met de brommers op de aanhanger erheen).

Kleine complicatie is : hij heeft net zoveel ervaring op dergelijke weggetjes als ikzelf... m.a.w. NUL-KOMMA-NUL...

Achten jullie dit doenbaar voor twee ouwelijke "heren-van-stand" , zonder offroad-ervaring op lichte modderfietsjes op ANDERHALVE dag tijd ?


full
 
Slijkie, jij ken ut. Gewoon gaan en je ziet wel hoever je komt. Met de CRF kom je in ieder geval verder dan met die waterkoker van je.
Check anders op Joeptjoep waar je aan begint. De meeste passen zijn wel gefilmd vanaf een motor.

Hou wel rekening met die broze oude botten van je en ga alleen daar liggen waar geen grote keien zijn. 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan