AdventureGirl
MF veteraan
- Onderwerp starter
- #1.651
Even geresized...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En toch hobbelt zijn voorwiel...
Had ik vandaag goed kunnen gebruiken, was me toch de weg kwijt in EindhovenLijkt me iets voor Ferry. Zocht die niet een nieuwe navigatie?
Over hobbelend voorwiel gesproken;
Ik heb sinds onze Vogezentrip eind juli een rare onbalans in mijn stuur als ik rij.
M'n motor is al teruggeweest naar de dealer om de band te balanceren, maar dat heeft niet geholpen, ik zwabberde vrolijk het Zwarte Woud door
Het probleem doet zich vooral voor tussen de 50 en 80 km/u.
Als ik het stuur dan ook nog eens los laat dan zie je 'm gewoon zwabberen.
Dealer weer gebeld en nu gaat ie een dagje terug.
Ze gaan 'm binnenstebuiten keren.
Zelf denk ik echter dat het aan mijn voorband ligt. Hoewel er niets aan te zien is, denk ik toch dat een ander bandje gaat helpen.
't Blijft wel vreemd, ik heb er nu 9.000 km mee gereden.
Op m'n 650 had ik ook Battlewings en daar heb ik 18.000 km probleemloos mee gereden.
Is de bandenspanning juist ?
Schijnt oorzaak nr. 1 te zijn van onrust in het stuur.
Stroboscoop=>rollenbankOver hobbelend voorwiel gesproken;
Ik heb sinds onze Vogezentrip eind juli een rare onbalans in mijn stuur als ik rij.
M'n motor is al teruggeweest naar de dealer om de band te balanceren, maar dat heeft niet geholpen, ik zwabberde vrolijk het Zwarte Woud door
Het probleem doet zich vooral voor tussen de 50 en 80 km/u.
Als ik het stuur dan ook nog eens los laat dan zie je 'm gewoon zwabberen.
Dealer weer gebeld en nu gaat ie een dagje terug.
Ze gaan 'm binnenstebuiten keren.
Zelf denk ik echter dat het aan mijn voorband ligt. Hoewel er niets aan te zien is, denk ik toch dat een ander bandje gaat helpen.
't Blijft wel vreemd, ik heb er nu 9.000 km mee gereden.
Op m'n 650 had ik ook Battlewings en daar heb ik 18.000 km probleemloos mee gereden.
Of zoals bij mijn eerste F800GS een binnenband die tussen de velg en de rand van de buitenband zit gekneld... hield het wel 10K KM voleen band kan een plek , door een noodstop of zo, of ie is wat verschoven, misschien is leeg laten lopen een idee, hem naar de hump van de velg duwen, en dan knetter hard op pompen en dan op de normale spanning brengen.
Wat is het nut eigenlijk van een voltmeter? Ik heb zoiets maar gebruik dat nooit.leuke volt meter heb je, waar heb je die vandaan ? is ie waterdicht
Wat is het nut eigenlijk van een voltmeter? Ik heb zoiets maar gebruik dat nooit.
Wat is het nut eigenlijk van een voltmeter? Ik heb zoiets maar gebruik dat nooit.
een band kan een plek , door een noodstop of zo, of ie is wat verschoven, misschien is leeg laten lopen een idee, hem naar de hump van de velg duwen, en dan knetter hard op pompen en dan op de normale spanning brengen.
Kan ook gewoon een productiefoutje in een individuele band zitten...
De boordcomputer zegt dat, dat is zoiets waar ik steeds doorscroll. 12.iets als de motor uitstaat en 14.iets als de motor draait.Heb m nog nooit gemist, zegt voldoende over het nut
Je moet ook geen 150 rijdenik had ook last van een wiebelend stuur, maar dan boven de 150.
bij de garage kwamen ze er gelukkig achter dat ik 50 gram lood verloren was
De GS verkoopt goed, maar hoeveel mensen kopen er nu nog een RT? Volgens mij zijn er veel aan het wachten op de nieuwe. Bij BMW is het probleem ook wel dubbel. Veel 1200 rijders stappen over op iets goedkopere 800s.BMW krijgt in België klappen van KTM....
Uit de Motorsite.be :
QUOTE
Het aanhoudende goede weer in augustus bracht geen kentering op de Belgische motormarkt. Integendeel zelfs, in augustus werden er 16,26% minder motorrijwielen ingeschreven dan in dezelfde maand in 2012. Op KTM na deelden alle merken uit de top-10 in de klappen. De Oostenrijkers lieten daarentegen een stijging van 22,22% ten opzichte van augustus 2012 optekenen. Honda kon met een verschil van 5 units het verlies nog temperen. De overige merken uit de top-10 lieten wel significante verschillen optekenen. Het opvallendst waren de cijfers van BMW (-30,05%) en SYM (-30,73%).
UNQUOTE
En dat niettegenstaande komst van de LC...
Mmmmmmja, hopelijk krimpt de dikke nek van BMW nu ietwat en stijgt hun commercieel gevoel navenant.
Over hobbelend voorwiel gesproken;
Ik heb sinds onze Vogezentrip eind juli een rare onbalans in mijn stuur als ik rij.
M'n motor is al teruggeweest naar de dealer om de band te balanceren, maar dat heeft niet geholpen, ik zwabberde vrolijk het Zwarte Woud door
Het probleem doet zich vooral voor tussen de 50 en 80 km/u.
Als ik het stuur dan ook nog eens los laat dan zie je 'm gewoon zwabberen.
Dealer weer gebeld en nu gaat ie een dagje terug.
Ze gaan 'm binnenstebuiten keren.
Zelf denk ik echter dat het aan mijn voorband ligt. Hoewel er niets aan te zien is, denk ik toch dat een ander bandje gaat helpen.
't Blijft wel vreemd, ik heb er nu 9.000 km mee gereden.
Op m'n 650 had ik ook Battlewings en daar heb ik 18.000 km probleemloos mee gereden.
De GS verkoopt goed, maar hoeveel mensen kopen er nu nog een RT? Volgens mij zijn er veel aan het wachten op de nieuwe. Bij BMW is het probleem ook wel dubbel. Veel 1200 rijders stappen over op iets goedkopere 800s.
hoe wat? iedereen een 800? waarom?