Het grote GS-topic deel 22 Kurven ohne Ende

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is wel één iets dat terug draadloos moet. De bediening van het alarm op mijn GS. Via die BC is dat zo onhandig. En ik ga niet telkens doorheen dat hele menu gaan om dat uit te schakelen en de volgende keer er terug door om het weer aan te steken.

Wat? BC? Waarom zou IK de hele tijd JOUW alarm moeten inschakelen.

Doe het zelf, vent!






:+
 
Vliegreizen.nl kan je vast helpen :+
Ik zoek alleen nog een sponsor! :+

i-bTJd9zX-L.jpg
 
Gister een 2e hands Leovince demper opgehaald vlakbij Brussel, erg fijn geluidje!
alleen de lak van het kofferrek begint nu te smelten :P





 
Nice !!
Gelijk de DB killer er uit gesloopt ?


er zit wel iets in wat op een pijpje lijkt, maar niet egt op een db-killer
het is geen geperforeerde pijp, en hij zit met een schroefje vast waarvan het niet de bedoeling is dat je hem weer los krijgt.

EDIT:

boutje al los gekregen en db killer eruit. morgen ff proberen
 
Laatst bewerkt:
ik zat eens te kijken wat een R 1100GS 2e hands doet (nieuws gierig),, maar daar vragen ze beste prijzen voor.....
met minder dan 2750 hoef je niet van huis te gaan.......
en over de grens zijn ze niet eens zoveel goedkoper ...

nu zag ik ook dat ze met verschillende vermogen geleverd zijn van 77 tot een 87 pk ....
 
Laatst bewerkt:
ik zat eens te kijken wat een R 1100 2e hands doet (nieuws gierig),, maar daar vragen ze beste prijzen voor.....
met minder dan 2750 hoef je niet van huis te gaan.......
en over de grens zijn ze niet eens zoveel goedkoper ...

nu zag ik ook dat ze met verschillende vermogen geleverd zijn van 77 tot een 87 pk ....

toevallig vandaag nog gezien bij de plaatselijke motorboer

een r 1100 r voor nog geen 2000,
en verschillende r 1100 rs-en voor weinig

http://www.kortelandmotoren.nl/diensten-assortiment/moshop.php
 
Nieuw blok voor het "waterhoofd"? Nu weet ik dat de meesten hier ook actief zijn/meelezen op het GS forum, maar toch...

3304d43.jpg


2w400t1.jpg
 
Kijken voor een GS?? Ik zou het niet doen.... Herr BMW fabrikeert ze zo slecht en kaal dat er massa's producenten aftermarket spulletjes en tierelatijntjes aanbieden die je gewoon moet hebben. Je bent nooit klaar met het aankleden van zo'n varken O-)
en nog belangrijker, je krijgt er nooit een 30Ah batterij ingelepelt
 
Nieuw blok voor het "waterhoofd"? Nu weet ik dat de meesten hier ook actief zijn/meelezen op het GS forum, maar toch...
Des te meer techniek ze verzinnen op een GS, des te meer er kapot zal gaan. Ik opteer voor deze GS, misschien dat deze wel heel blijft. Nog ff kijken hoe ik dat met koffers ga doen enzo. :/

junior_bike_m.jpg
 
Kijken voor een GS?? Ik zou het niet doen.... Herr BMW fabrikeert ze zo slecht en kaal dat er massa's producenten aftermarket spulletjes en tierelatijntjes aanbieden die je gewoon moet hebben. Je bent nooit klaar met het aankleden van zo'n varken O-)
en nog belangrijker, je krijgt er nooit een 30Ah batterij ingelepelt


zit ik wel op het juist topic :+

moet dat dan ? anders kijken hoe zo'n politie model het voor elkaar heeft dan ?

:+ :+

Des te meer techniek ze verzinnen op een GS, des te meer er kapot zal gaan. Ik opteer voor deze GS, misschien dat deze wel heel blijft. Nog ff kijken hoe ik dat met koffers ga doen enzo. :/

[afbeelding]


ding is wel rete zuinig,, en je buren zeuren ook niet over het geluid, en veel minder er kan roesten, en het onderhoud is veel goedkoper ook nog

:+
 
Laatst bewerkt:
Des te meer techniek ze verzinnen op een GS, des te meer er kapot zal gaan. Ik opteer voor deze GS, misschien dat deze wel heel blijft. Nog ff kijken hoe ik dat met koffers ga doen enzo. :/

junior_bike_m.jpg
Helaas is ook hier de techniek niet onfeilbaar.... We hebben al een remklauw welke los om de aas draait en het stuur laat steeds los... -O-


Maar ja, die boeven van mij krijgen ook alles stuk. :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan