Het grote GS-topic deel 22 Kurven ohne Ende

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een motorbeheersing had die vent hè!!? :o :o
Ik vond hem trouwens op de K1600GT wat tegenvallen :/
We hebben hem een paar keer in Garmisch-P op zo'n bakbeest gezien (geen K1600GT) en daar had ik echt zoiets van "Wow, dat dat met zo'n grote motor mogelijk is!!!" Dat had ik nu niet. Volgens mij maakte hij er toen ook stoppies mee, dat lukte hem met de K1600GT kennelijk niet :N
 
Wat een motorbeheersing had die vent hè!!? :o :o
Ik vond hem trouwens op de K1600GT wat tegenvallen :/
We hebben hem een paar keer in Garmisch-P op zo'n bakbeest gezien (geen K1600GT) en daar had ik echt zoiets van "Wow, dat dat met zo'n grote motor mogelijk is!!!" Dat had ik nu niet. Volgens mij maakte hij er toen ook stoppies mee, dat lukte hem met de K1600GT kennelijk niet :N
Was ik toch niet de enige die dat dacht :+

Maarja wat wil je met 319 kilo :X
 
...gasgeven wil echter weer wel met zo'n apparaat... :/

full
 
Laatst bewerkt:
Tip uit GPS clinic: als je een GPX bestand mailt naar iemand met een gmail account dan moet je hem eerst zippen. Schijnbaar heeft gmail de neiging om de route wat aan te passen.
 
Ik zet standaard in mijn mails de woorden "Al Quaida" en "bomvest" en hoop dat de CIA de spelfouten uit mijn mail haalt. :/
 
Zeg vraagje,

Koppeling voor een 1200gsa, op hoeveel km wordt die zoal vervangen?
Wat kost dat?

mvg
 
Zeg vraagje,

Koppeling voor een 1200gsa, op hoeveel km wordt die zoal vervangen?
Wat kost dat?

mvg
Kost +/- €1000,- (is een dag werk + materiaal). De levensduur is nogal afhankelijk van de rijstijl, er zijn er die 150dkm met een koppeling doen en anderen rijden 'm in 60dkm naar de haaien.
 
Kost +/- €1000,- (is een dag werk + materiaal). De levensduur is nogal afhankelijk van de rijstijl, er zijn er die 150dkm met een koppeling doen en anderen rijden 'm in 60dkm naar de haaien.
:^

De koppeling van mijn 1150gs is naar mijn weten origineel en zit er 133k onder..
De koppeling van de R1100s was met 68k volledig versleten en heb ik zelf met 1,5 dag werk vervangen buiten op een amstel bier kratje :')
 
Maar ik denk inderdaad dat je zou schrikken als je weet wat er allemaal met de info gedaan wordt.
Echter zou ik me daar druk om moeten maken?

:N


Alles wat "ze" niet mogen weten gewoon niet digitaal verspreiden.
 
Maar ik denk inderdaad dat je zou schrikken als je weet wat er allemaal met de info gedaan wordt.
Echter zou ik me daar druk om moeten maken?

:N


Alles wat "ze" niet mogen weten gewoon niet digitaal verspreiden.


yep, ik merk dat de "cloud" toch aan populariteit inboet, ken wel wat bedrijven en instellingen die er toch weer uit gaan.
is niet zo leuk als ze bestanden met e-mail met naw gegevens ineens allerlei gerichte reclame krijgen, en dat domme gepush van uit M$ en Apple die het ver gaat in hun nieuwe producten proppen...

maar er zullen ook allerlei mensen zijn die dat niet zo ervaren, maar mijn toko heeft er een paar maanden ingezeten doen we nooit weer....
 
Vind cloud gewoon een stupide woord :')

De enige cloud die mij wel trekt is een private cloud... Maar dat heb je al snel wanneer je je servers in een DC Hang :)
Overigens kan de Cloud best aantrekkelijk zijn hoor want het kan enorm in je maandlasten schelen.
Vooral als MKB bedrijf is het nog wel inzetbaar.

Wait... dit is toch motor forum? :+
 
Hier ook twijfels.

Nog nooit gemerkt dat Gmail de routes aanpast :N
Mij ook nog nooit opgevallen , ik geef alleen maar door wat Miep verteld is bij die clinic op de BMW dag door die "leraar" van motoerrit. Het lag hem vooral in de manier waarop je gmail leest. Het webbased lezen van mail en via webbased saven van GPX bestanden gaf ellende volgens hem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan