Het grote GS-topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even over de GS rit voor zondag.

Ik heb geen navi/gps dus was sowieso de bedoeling achter iemand aan te hobbelen met mijn passagier.
Heb ook diverse verharde paden opgezocht met duo en dat ging best wel aardig....niet dat ik nu volleerd zandhaas ben.

Maar nu zijn de voorspellingen echt slecht voor zondag.....en ik rij toch echt voor mijn plezier.
Daar komt bij dat de boeren (hier in de buurt iig) ontzettend veel mais aan het rijden zijn....met de nodige bagger op de weg.

Zit te twijfelen of ik ga......maar als ik ga, hoe wordt de indeling bepaald?
Moet ik van tevoren aangeven of ik in de snelle groep/offroad/onroad wil...of kan dat ter plekke?
Ben relatief nieuw binnen de GS gemeenschap, vandaar mijn vraag. ;)
 
Mag allemaal ter plekke... En als Ferry er is, mag je vast wel met hem meerijden. Is een goeie groepsleider... Verzamelen bij de Mac en ter plekke worden groepjes gevormd. Nu X er niet is, voel ik me ook helemaal verloren... '(

Volgens mij is ie alleen erg druk met hete Peet. Zie ze nauwelijks nog hier...
 
Voordat we gaan rijden hou ik een korte briefing. Ik zal dan de voorrijders zich bekend laten maken en kunnen we een indeling maken. Ga er vanuit dat je kan aanhaken bij een voorrijder.

Zoals het er nu naar uitziet hebben we eind van de middag kans op regen en het is al een paar dagen droog. Ik denk dat het op de bospaden allemaal wel mee zal vallen.
 
Laatst bewerkt:
Verzamelen bij de Mac en ter plekke worden groepjes gevormd. Nu X er niet is, voel ik me ook helemaal verloren... '(
:/ sorry ;)



Weet niet of ie komt, maar als Achi erbij is... die volgen.
Gaat je prima bevallen als je mij graag volgt :Y
 
Ik denk wel dat ik het overleef, X. ;)

Bedacht me al dat Akula of Achi er ook wel zou zijn. Heeft ie nog steeds die Schuberth "wereldbol" klaphelm?

(kan ook gewoon zelf een .itn bestand maken... pfff :Z )
 
Laatst bewerkt:
Komt vast goed morgen. Het weer gaat ook nog 's meevallen, dus ik wens jullie allen vast veel plezier :Y
 
Maximaal en minimaal worden nog wel eens verwisseld.... :+

Maar jammer dat je er niet bij bent.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal me hier ook even voorstellen zodat ik niet stiekum meelees :)
IK ben Ferdi woon in Nijkerk. ben sinds juli de eigenaar van een bmw 1200 GS adv 2010 toen met 3.000 op teller inmiddels 9.000.
hem mijn blade ingeruild en nog steeds niet afscheid genomen. GS is wennen :)
 
Ik zal me hier ook even voorstellen zodat ik niet stiekum meelees :)
IK ben Ferdi woon in Nijkerk. ben sinds juli de eigenaar van een bmw 1200 GS adv 2010 toen met 3.000 op teller inmiddels 9.000.
hem mijn blade ingeruild en nog steeds niet afscheid genomen. GS is wennen :)

Welkom
En je hebt een mooie fiets :+
Ik heb zelf ook een 2010 GSA ook gekocht in 2011 met 3000 km op de klok,ondertussen staan er 31000 km op en nog steeds geen spijt

mvg Eddy
 
Ik zal me hier ook even voorstellen zodat ik niet stiekum meelees :)
IK ben Ferdi woon in Nijkerk. ben sinds juli de eigenaar van een bmw 1200 GS adv 2010 toen met 3.000 op teller inmiddels 9.000.
hem mijn blade ingeruild en nog steeds niet afscheid genomen. GS is wennen :)

Welkom.... Moest je een gewone GS hebben genomen, zou de gewenning sneller zijn gekomen, zoals bij mij en mijn Yam R1.

De GSA heeft daarvoor te veel vrachtwagen-genen...

;)
 
FeRRdi had onder zijn steen mogen blijven...
Ik zal me hier ook even voorstellen zodat ik niet stiekum meelees :)

Voorstellen niet nodig.. jammer dat jij "instapt" want wij waren 4jaar geleden al klaar met jou.

Some-People-Are-Like-Clouds.jpg


Meer woorden maak ik er niet aan vuil.
 
Laatst bewerkt:
We zijn nu "reeds" met een drietal LC's (van de actieve posters, toch) ...

Waar blijft de rest ?

Laat die flappen eens wapperen, jongens !

Zo krabbelt die economie nooit recht, hoor !

Ok, ok, je advies opgevolgd. Vandaag een model 2014 LC racingred full options en kofferset besteld. Begin 2014 laat ik hem op kenteken zetten. Nu maar hopen op een zachte winter :-)

Groet, Karel
 
Ik zal me hier ook even voorstellen zodat ik niet stiekum meelees :)
... mijn blade ingeruild en nog steeds niet afscheid genomen. GS is wennen :)


Jammer dat je je hier meldt.... daar zat ik niet op te wachten, het ontbreekt je aan omgevings sensitiviteit.
Het is een openbaar forum en dat zal het blijven....

Met jaren heb ik met zoveel plezier in dit topic vertoeft.... ik hoop dat ik dat kan blijven doen.
 
SLIJKMOTO kent onze geschiedenis niet..
@ Kato en Girl ...

Jullie reactie is dermate "out of character", dat ik blijkbaar wat snel ben geweest met mijn "welkom" aan FeRRdi...

Onze reactie is gebaseerd op ervaringen met betrokkene... die ervaring heb jij niet dus mag jij hem best welkom heten. Ik hoop alleen dat ie terugkeert onder zijn steen en een goed verstaander heeft maar een half woord nodig...
 
Ok, ok, je advies opgevolgd. Vandaag een model 2014 LC racingred full options en kofferset besteld. Begin 2014 laat ik hem op kenteken zetten. Nu maar hopen op een zachte winter :-)

Groet, Karel

Aftellen door de winter dus..... dat is wel een uitdaging!
Ik hoop voor je dat de winter dit jaar kort maar hevig is.... *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan