Het grote GS-topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Euh. Welkom Ferdi.


denk ik




Wist niet dat jij ook al van de ss af was.
 
Voorstellen niet nodig.. jammer dat jij "instapt" want wij waren 4jaar geleden al klaar met jou.

[afbeelding]

Meer woorden maak ik er niet aan vuil.



Op het ADV forum is er een knop waar je berichten van desbetreffende user kan blocken, kunnen ze hier ook wel introduceren.
Probeer je niet te laten opnaaien door hem. ;)
Wat er tussen jullie is weet ik niet.....
 
Vandaag een F 800 GS bekeken,, jeetje ding heeft meer roest en beschadigingen en nog minder dan 1/4 van de km op de klok staan dan mijn K75.....
dat gaat hem niet worden... en dan stug veel blijven vragen |(

Welkom voor de nieuwen,, zullen we het proberen leuk te houden.
we hoeven niet met elkaar op vakantie, en anders zijn de mods er goed voor mochten er echt nare dingen gebeuren.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag een F 800 GS bekeken,, jeetje ding heeft meer roest en beschadigingen en nog minder dan 1/4 van de km op de klok staan dan mijn K75.....
dat gaat hem niet worden... en dan stug veel blijven vragen |(

Welkom voor de nieuwe,, zullen we het proberen leuk te houden.
we hoeven niet met elkaar op vakantie, anders zijn de mods er goed voor.
Nee, je rijdt niet zomaar BMW...


@Kupper, veel plezier met wachten op de lente. Heb te tenminste voldoende tijd om plannen te maken voor het grote genieten in 2014!

coke%20and%20popcorn.gif 
 
Vandaag een F 800 GS bekeken,, jeetje ding heeft meer roest en beschadigingen en nog minder dan 1/4 van de km op de klok staan dan mijn K75.....
dat gaat hem niet worden... en dan stug veel blijven vragen |(

Welkom voor de nieuwen,, zullen we het proberen leuk te houden.
we hoeven niet met elkaar op vakantie, en anders zijn de mods er goed voor mochten er echt nare dingen gebeuren.
Mijn 800 vertoonde na 58k km ook al een pak roest. Maar die is met die km stand en 3 1/2 jaar verkocht voor 4000 €
 
Ik zal me hier ook even voorstellen zodat ik niet stiekum meelees :)
IK ben Ferdi woon in Nijkerk. ben sinds juli de eigenaar van een bmw 1200 GS adv 2010 toen met 3.000 op teller inmiddels 9.000.
hem mijn blade ingeruild en nog steeds niet afscheid genomen. GS is wennen :)

Heeee Welkom! *O*

Rij je morgen ook mee met de MF-GS rit? Om 10:00 verzamelen McDrek A'foort Noord en om 10:30 vertrekken.
 
Onze reactie is gebaseerd op ervaringen met betrokkene... die ervaring heb jij niet dus mag jij hem best welkom heten. Ik hoop alleen dat ie terugkeert onder zijn steen en een goed verstaander heeft maar een half woord nodig...

Mmmmm, ik vind die reactie eerlijk gezegd wel jammer. Ik weet ook niet *precies* hoe-of-wat er allemaal is voorgevallen en wil dat ook absoluut niet weten. Mijn ervaringen zijn anders dan die van jullie.

Punt is natuurlijk dat je overal mensen tegenkomt waar je niet (meer) mee door een deur kan. Zeker op een forum als dit. Ik denk niet dat jullie redelijkerwijs van iemand kunnen verwachten dat hij/zij zich hier niet vertoont omdat jullie "klaar" met hem zijn.

Dat je het hoopt is dan natuurlijk wel weer je goed recht, maar goed... ;)

Bis Morgen!
 
Mijn 800 vertoonde na 58k km ook al een pak roest. Maar die is met die km stand en 3 1/2 jaar verkocht voor 4000 €


rij jij dan door met pekel ?? dat is iets wat ik niet doe, vind het zo zonde..
wel denk ik dat als ik een F 800 scoor ik ook maar ga kijken voor een RVS bouten set , een motor mag best tekenen van gebruik vertonen maar het moet leuk blijven.
 
Mijn 800 vertoonde na 58k km ook al een pak roest. Maar die is met die km stand en 3 1/2 jaar verkocht voor 4000 €
Het enige dat er na 50K op mijnF800GS roestte was het boutje van de uitlaat.. maar ja half november onder zeil en half maart weer up and running ;)
 
Ik zal me hier ook even voorstellen zodat ik niet stiekum meelees :)
IK ben Ferdi woon in Nijkerk. ben sinds juli de eigenaar van een bmw 1200 GS adv 2010 toen met 3.000 op teller inmiddels 9.000.
hem mijn blade ingeruild en nog steeds niet afscheid genomen. GS is wennen :)

Hé Fer, welkom in de wondere wereld van de GS'en en GS'ers :P
Hopelijk word je uiteindelijk vriendjes met je GS.
Ik denk wel dat ie wat relaxter zit dan de Fireblade ;)
 
One-Oh-Four weet inderdaad lang niet alles....
Punt is natuurlijk dat je overal mensen tegenkomt waar je niet (meer) mee door een deur kan. Zeker op een forum als dit. Ik denk niet dat jullie redelijkerwijs van iemand kunnen verwachten dat hij/zij zich hier niet vertoont omdat jullie "klaar" met hem zijn.

Dat je het hoopt is dan natuurlijk wel weer je goed recht, maar goed... ;)

Bis Morgen!

Destijds hebben wij in onderling overleg (met betrokkene) een ander topic verlaten.
Nu dezelfde piëteit richting ons betrachten zou fatsoenlijk zijn.
 
ed en henrike , ik snap jullie reactie niet. Ik ga hier ook niemand hier daarmee belasten. niemand kent mij dus alle reacties zijn ernstig prematuur. ik ga hier verder niet in discussei.
O ja Ed zou aardig geweest zijn als er wat was je me dat persoonlijk zou zeggen je weet me te bereiken.
en voor de rest een ieder veel plezier op de gs .
 
Destijds hebben wij in onderling overleg (met betrokkene) een ander topic verlaten.
Nu dezelfde piëteit richting ons betrachten zou fatsoenlijk zijn.

ed grow up en als je zaken schrijft dan de waarheid en dat is niet wat je hier schrijft.
 
Vandaag een F 800 GS bekeken,, jeetje ding heeft meer roest en beschadigingen en nog minder dan 1/4 van de km op de klok staan dan mijn K75.....
dat gaat hem niet worden... en dan stug veel blijven vragen |(

...

Kom hier zeer onregelmatig.
Maar vind het wel mooi dat ik mijn BMW-klokje weer even gelijk kan zetten op je speurtocht naar die ene roestvrije 800 die niet te duur is. ;)

Ga zo door! :]

Ter aanmoediging, die van mij doet het nog steeds prima.
P1010745_zps88f40b65.jpg

Heeft ook niet echt een zwaar leven :')
 
Willen jullie die kwestie verder per PB afhandelen, aub ?

Dit topic heeft tot dusver een leuke sfeer en deze interne ruzie gaat ons niet aan...

Zo niet, komt hier weldra een slotje op en daar heb ik, noch de overgrote meerderheid geen grein zin in...
 
Willen jullie die kwestie verder per PB afhandelen, aub ?

Dit topic heeft tot dusver een leuke sfeer en deze interne ruzie gaat ons niet aan...

Zo niet, komt hier weldra een slotje op en daar heb ik, noch de overgrote meerderheid geen grein zin in...

De Verhulst F800GS Werdegang, of die "nieuwkomerkwestie"? :P
 
Jammer dat je je hier meldt.... daar zat ik niet op te wachten, het ontbreekt je aan omgevings sensitiviteit.
Het is een openbaar forum en dat zal het blijven....

Met jaren heb ik met zoveel plezier in dit topic vertoeft.... ik hoop dat ik dat kan blijven doen.

Kan iemand mij voorlichten over wat er hier aan de hand is? :?
 
Kom hier zeer onregelmatig.
Maar vind het wel mooi dat ik mijn BMW-klokje weer even gelijk kan zetten op je speurtocht naar die ene roestvrije 800 die niet te duur is. ;)

Ga zo door! :]

Ter aanmoediging, die van mij doet het nog steeds prima.
[afbeelding]
Heeft ook niet echt een zwaar leven :')


mooi beugels heb je , welk merk zijn dat ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan