Het grote GS-topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thnx all :)


lage km stand kan veel dingen betekenen maar niets is zeker... ding kan in uitmuntende staat zijn maar na 100 km kan je ook langs de kant van de weg staan omdat je de pech hebt dat er iets stuk is gegaan of bijvoorbeeld dat de koppeling al helemaal op is... das toch niet iets wat je kan zien...helaas :X


ik hoop op de mijne de komende tijd gewoon nergens naar om te hoeven kijken... heb wel al meteen zo'n recyclizer bestelt. ben eigenlijk alleen nog maar naar huis gereden op de GSA maar werd al kribbig van die stomme plofjes uit de uitlaat met gas los :')

ook staat zo'n gs-911 module op de verlanglijst dat ik em zelf goed kan onderhouden... vertrouw mezelf meer als de plaatselijke dealers...

voor de rest zal ik nog wel ff moeten wennen aan de motor, vooral met thuis inparkeren enzo omdat ie nogal wat groter en zwaarder is, en ik ben maar 1.75 :')
 
@Nurd, je hebt het over de in Adventure kleren gestoken GS. Is die zo ingevoerd of pas in NL omgebouwd tot Adventure look-a-like. En voor een UK fiets is een teller zonder miles niet gebruikelijk.
Met onderhoudsboekjes is het gebruikelijker dat de eerste paar beurten zijn ingevuld ivm garantie. Een 2e of volgende eigenaar laat het onderhoud nog wel eens elders uitvoeren.

Voordelen zijn idd het bouwjaar icm de km.stand en de garantie.

Hij is door de huidige eigenaar in NLD omgebouwd naar een Adventure (bij Arjan Brouwer en daar is de rekening van aanwezig). Omzetten van miles naar km's schijnt relatief eenvoudig te zijn incl. stickers voor de teller. Daar maak ik me eerlijk gezegd geen zorgen om. Ik vraag me af of een NLD BMW dealer ook de historie van het onderhoud in de UK kan zien. Lijkt mij dat alle updates centraal worden opgeslagen. Vraag is alleen af of daar dan ook de km's/ miles bij worden genoteerd. Komende week maar eens met Simako bellen. Wordt vervolgd.
 
De Nederlandse dealer kan gewoon nagaan of alle recalls gebeurt zijn. Ook bij een import-motor. M'n motor komt ook uit Engeland. Echter mijne kwam daar via een handelaar rechtstreeks van de dealer.

En welkom aan de nieuwe GS-rijders!
 
Laatst bewerkt:
Thnx all :)




ik hoop op de mijne de komende tijd gewoon nergens naar om te hoeven kijken... heb wel al meteen zo'n recyclizer bestelt. ben eigenlijk alleen nog maar naar huis gereden op de GSA maar werd al kribbig van die stomme plofjes uit de uitlaat met gas los :')

ook staat zo'n gs-911 module op de verlanglijst dat ik em zelf goed kan onderhouden... vertrouw mezelf meer als de plaatselijke dealers...

:')


Euh, ben je wel zeker dat je GS-materiaal bent ?

Voor die "stomme plofjes" zouden andere motorrijders een moord doen... :?

Je houding tegenover de plaatselijke BMW-dealers, die nog niks gedaan hebben , denk ik, om je wantrouwen te verdienen, is ook niet al te zonnig...

Zal wellicht aan het weer liggen...

:/
 
Euh, ben je wel zeker dat je GS-materiaal bent ?

Voor die "stomme plofjes" zouden andere motorrijders een moord doen... :?

Je houding tegenover de plaatselijke BMW-dealers, die nog niks gedaan hebben , denk ik, om je wantrouwen te verdienen, is ook niet al te zonnig...

Zal wellicht aan het weer liggen...

:/

die plofjes zeggen gewoon dat de motor ietsjes arm loopt... en dealers ..tjsa die moeten ook hun brood verdienen maar dat mogen ze lekker aan leken verdienen die niets van sleutelen afweten. de paar keren dat ik me motor naar een dealer bracht was t niets anders dan een motor terug krijgen waar achteraf de monteurs weer es lagen te slapen ofzo.

if you want something done right.. you gotta do it yourself ;)

heb nu de recyclizer bestelt... eens kijken wat dat gaat doen :)
 
En op zondag... doen we een zondags wandelingetje ... :]






full
 
ik heb alleen nog de standaard demper dus die plofjes klinken maar zielig :')

heb eerst GS-911 module bestelt en een olieradiator guard dus de aftermarket uitlaat moet nog maar ff wachten tot volgend jaar ofzo :') ding was duur zat :')
 
+/- legaal, toch.
Zolang je op dit soort paden blijft en geen blérpijp hebt, is er geen probleem.

Ik vertraag ook altijd voor wandelaars en leg de motor stil in de buurt van paarden en dan krijg je altijd wel een vriendelijke "bonjour"... zelfs van de paarden. ;)
 
Slijkie het wordt nu vervelend. Die foto met die palmen op de achtergrond ging al te ver, nu ga je met de CRF foto echt over de schreef. Ook Nederlanders hebben gevoel. Wij zitten allen gevangen in een land zo plat als een pannekoek, met afwisselend kutweer of pokkeweer en je mag hier ook nog eens helemaal niks. Dus als je weer eens een foto wil plaatsen, doe dat in een lekkende ranzige parkeerkelder met een lelijk wijf op de achtergrond.

:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan