Het grote GS-topic deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een gave trip is dat, ik wil mee!!! *O*

Geen idee hoe, want 3 maanden onbetaald verlof gaat 'm niet worden......
 
Wat een gave trip is dat, ik wil mee!!! *O*

Geen idee hoe, want 3 maanden onbetaald verlof gaat 'm niet worden......
Collega van me kon geen jaar vrij krijgen, dus heeft maar ontslag genomen per 1 Dec. _O-
Net zes weken Brazilië er op zitten, weekje thuis geweest en nu onderweg naar Australië etc.
 
Respect... :}

Ik krijg nieteens toestemming om een weekje alleen op pad te gaan, mocht m'n "ridingbuddy" niet kunnen. Want stel je voor dat er wat gebeurt... B|
 
niet iedereen zit in de omstandigheden om dagen van huis te kunnen zijn,, gezin met kinderen of zo
 
Okee, ik heb gecheckt in hoeverre de forummers die vermeld staan in de OP recentelijk actief zijn geweest in de voorgaande GS-topics.

Deze namen staan genomineerd om verwijderd te worden:
- Alex58
- Bowtje
- Brampy
- EasyStrider
- EdV
- Ferry34
- Korenwolf
- Oemoemenoe
- Renegade
- RobertAmsterdam
- StijnSpijker
- Viking64

Indien jullie nog meelezen, laat je dan horen.
Anders verplaats ik je naar de lijst 'inactief'

Verder heb ik ivm inactiviteit uit de lijst met gedooggasten verwijderd:
- BeyondCool
- Nocer
- SuperThéMutzz
- Lichthuis



Streng hoor
full
 
Kennen jullie deze tocht al? De Orange Trophy 2014.

Een vriendin van ons doet mee aan deze tocht van 3 maanden en 25.000 km van New York naar Rio de Janeiro. Binnenkort is de kick-off voor het inschepen van de voertuigen in Rotterdam terwijl de feitelijke start op 27 maart is en de aankomst in Brazilië op 14 juni.

[afbeelding]
Op de foto de oranje "gewrapte"F800GS, want alle voertuigen zijn heel toepasselijk in oranje gehuld.

N.B. Het officiële moment begint om 13:15 in Rotterdam, gasten zijn welkom vanaf 12:45.
[afbeelding]

N.B. Het officiële moment begint om 13:15 in Rotterdam, gasten zijn welkom vanaf 12:45.

Voor meer informatie: klik



Jahaaa, zo gaaf. Collega van mij met zn vriendin zijn team Brabantse samba. 4x4 onder de kont en gaan :)
 
Omdat ik jarig was heb ik een doos kado gekregen.
Mocht geen Givi zijn welke ik makkelijker vond maar een originele.. *D
Is de motor ook weer wat smaller zonder de zijkoffers om door het drukke verkeer rond Rotterdam te rijden.

1v31.jpg
 
Omdat ik jarig was heb ik een doos kado gekregen.
Mocht geen Givi zijn welke ik makkelijker vond maar een originele.. *D
Is de motor ook weer wat smaller zonder de zijkoffers om door het drukke verkeer rond Rotterdam te rijden.

[afbeelding]

heheh ik rij dagelijks met me alu koffer door de files op de A20... wie niet aan de kant gaat moet maar met de schade zitten })

ok just kidding heb geen schade gereden. de alu zijkoffers zijn volgens mij net zo breed als het stuur
 
Ik reed altijd zonder kofferdeksels en keek bij thuiskomen welke spiegels erin zaten... :9


Klopt qua breedte is het bijna net zo breed maar qua manoeuvreren is het net wat makkelijker. :]
Ik heb na bijna 50.000 km ook nog niets geraakt behalve een dranghek.. |( .
Tevens geeft het mij nu ook een veiliger gevoel als mijn zoontje achterop zit, die gaat nu meer mee nu hij ouder word.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan