Het grote GS-topic deel 30 - doorrijden of winterstop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vast een voor aankondiging


Zondag 17 april staat gepland voor de openingsrit van 2016.

Op dit moment is het plan om dan toch eindelijk eens in het Brabantse te rijden.
Bij voorkeur wordt dit een all road rit. Dwz het grootste deel asfalt maar waar het mag en kan ook wat bospaden en dergelijke erbij. Geen mul zand of bagger waarvoor je echte noppenbanden nodig hebt.

Vanaf nu heb ik nog pakweg 8 weken om een route te maken, deze kort voor de rit te gaan verkennen en die rond te mailen voor gebruikers van een gps.

Degenen diecdit lezen en mij tips kunnen aanreiken svp deze mailen naar

motormaniac58@hotmail.com

In het topic waar is wat te doen zal ik een draadje aanmaken waar liefhebbers zich kunnen opgeven.
Ook wel handig ivm reserveren voor de koffie en lunch lokaties...
zitten een paar routes in je mailbox :W
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Wat weet jij nou over het gebruik van mijn ballen :? ......... en sinds wanneer ben jij zo ad-rem? _O-

Ik durf te wedden dat jouw ballen zich verleden zaterdag egg niet overwerkt hebben... (helaas voor Sweet, de hoofdpijn-sukkel)... :+







Sinds wanneer schrijf ik op een publiek forum over een andere man zijn ballen ??? Licht verontrustend... :? :$
 
Laatst bewerkt:
Mocht je vanavond in het ziekenhuis overmand raken door lust, laat die vrouw dan met rust, het is je moeder. De werking van de hormonen duurt meestal tussen de 6 en 60 maanden, dus wens Nana sterkte van me. ;)

Btw, hoe is het met vaders?
 
Laatst bewerkt:
Moeder, moeder... frisse, jonge, flink beboezemde verpleegstertjes, ja.... :P

Vaders dementeert er lustig op los (nou, ja... lustig).... de narcose van zaterdagnacht speelt hem (en dus ons) flink parten... griezelig, hoor...

Als mijn dementie-tijd gekomen is... "They shoot horses, don't they... "

Gelieve me dan op m'n GS te zetten, de CC even aan te klikken en me op het beroemde klaverblad los te laten... :+ ... de iPhone in de aanslag voor Joeptjoep... ;)
 
Laatst bewerkt:
Moeder, moeder... frisse, jonge, flink beboezemde verpleegstertjes, ja.... :P

Vaders dementeert er lustig op los (nou, ja... lustig).... de narcose van zaterdagnacht speelt hem (en dus ons) flink parten... griezelig, hoor...

Als mijn dementie-tijd gekomen is... "They shoot horses, don't they... "

Gelieve me dan op m'n GS te zetten, de CC even aan te klikken en me op het beroemde klaverblad los te laten... :+ ... de iPhone in de aanslag voor Joeptjoep... ;)
Ik heb hier nog een hond Chihuahua die graag achterop wil. :Y
 
Ik heb hier nog een hond Chihuahua die graag achterop wil. :Y

full
 
Voor de openingsrit in april heb ik uiteindelijk toch een RAR bestand gekregen met wat tips en hopelijk route punten voor Brabant.
Via een tip van Tox heb ik all road Brabant via fakebook benaderd en heel aardig heeft toch iemand mij gemaild met wat info.....
Donderdag ben ik vrij en ga er even naar kijken.
wordt vervolgd..


zoo...dit gaat tenminste weer over motorrijden.... O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan